راز غول آبی – چطور بازار را قبضه کنید و انتخاب اول مشتری شوید؟ (پرونده محرمانه IBM)

به نظر شما دستگاه های خودپرداز ATM چقدر زندگی مالی ما را آسان کرده؟
خیلی زیاد ! اما آیا میدانستید مخترع آن و ده ها دستگاه پرکاربرد امروزی که زندگی همه ما را راحت تر کرده شرکت IBM یا غول آبی بزرگ بود…

شرکت بین المللی ماشین های کسب و کار یا به اختصار IBM یک شرکت تجاری در حوزه تکنولوژی و تولید محصولات رایانه ای بود. شرکت IBM نرم افزار و سخت افزارهایی برای کامپیوترها تولید میکرد که بعد به سمت خدمات اینترنتی، مشاوره و نانوتکنولوژی نیز روی آورد.

شرکت IBM در سال 1911 تاسیس شد و پس از سال 1924 متخصصان امنیتی لقب شرکت IBM را آبی بزرگ نام گذاری کردند… به دو دلیل ساده :

  1. رنگ آبی لوگوی آن
  2. وسعت تصرف بازار توسط شرکت

شاید از همه مهم تر شعار شرکت IBM باشد : فکر کن (Think)
شعاری که نه تنها رهبران این شرکت عظیم سرلوحه زندگی شان بود، بلکه باعث شد کارمندان این شرکت بعدها به موفق ترین کارمندان و مدیران پس از IBM شوند… فکر کنید.

 

توماس واتسون

و اما چرا IBM؟
چه چیزهای مهمی در بطن این شرکت جریان داشت که توانست موفقیت عظیمی برای این شرکت به نتیجه آورد؟

در دهه های 1990 و 1980 شرکت کامپیوتری IBM (غول آبی) برنامه فروشی عظیم راه اندازی کرد.

او توسط استراتژی های فوق محرمانه این برنامه توانست سهم عمده 70% بازار کامپیوتر را از آن خود کند و فروشنده هایی تربیت کند که در ذهن مشتری رسوخ کنند تا اولین انتخاب مشتری باشند.

فقط چندین سال بعد از ورشکستگی IBM در حوزه کامپیوترهای شخصی، بازاریابان آن راز فروش بالایشان را با راه اندازی شرکت هایی مستقل برای خود فاش کردند و بعد ها به بیرون درز کرد؛ اما این استراتژی چه بود؟

تاحالا دقت کردین بعضی از شرکت ها و یا فروشنده ها طوری برنامه ریزی کردند که مشتری برای خرید اولین نفر یا شرکتی که بخواهد به آن مراجعه کند آنها باشند؟ آنها خود را قسمتی از برنامه استراتژیک خرید مشتریشان کرده اند…

در این فایل صوتی میخواهیم یکبار برای همیشه راز برنامه فوق قدرتمند موفقیت شرکت IBM را مرور کنیم
و یادبگیریم چطور میتوانیم از آن در زندگی و کسب و کارمان استفاده کنید. اگر میخواهید موفقیت های بزرگی در زندگی و کسب و کارتان بدست آورید،

چرا از این الگوی تضمینی موفقیت شرکت IBM استفاده نمیکنید؟

 

لوئیس گرتسنر

 

شما در این فایل صوتی میتوانید آموزه هایی که به فروشندگان این شرکت تدریش میشده است را گوش کنید، یادبگیرید و در کسب و کارتان از آن استفاده کنید.

زیرا اگر بتوانید به این جایگاه برسید، نه تنها فعالیت تان بابت تبلیغ کم میشود بلکه فروشتان هم با کاهش زحمت افزایش پیدا میکند !

پس اگر بدنبال یک استراتژی انقلابی برای افزایش چند برابری فروش تان هستید،
این فایل صوتی را از دست ندهید.

شما در این فایل صوتی با تجربیات با ارزش و طلایی بزرگترین فروشندگان دنیا که در شرکت IBM آموزش دیده اند آشنا میشوید و یادمیگیرد چطور شما هم در حرفه خود بتوانید بازار را قبضه کنید و همیشه انتخاب اول مشتری تان شوید.

این فایل صوتی دید شما را نسبت به فروش، مشتری و کالا دگرگون میکند و یکبار برای همیشه شما را به ردیف فروشندگان برتر کسب و کارتان یا شرکت تان تبدیل میکند… همین الان از لینک زیر دانلود کنید :