شما هم میتوانید یک فوق ستاره در شبکه های اجتماعی شوید (راهکار عملی !)

 

بیایید از واقعیت فرار نکنیم؛ شبکه های اجتماعی جزو زندگی روزانه ما هستند !
نمیتوانیم از آنها فرار کنیم، همه مان هم میدانیم برای جوامع ضررهایی دارد اما این تغییری است که در نسل جدید ایجاد شده و هیچ راه گریزی از آن نیست؛ بلکه باید با تغییر ما هم تغییر کنیم.

تغییر، نه به طرف منفی ها و استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی، بلکه یافتن راه هایی برای استفاده سودمند از آنها؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم شبکه های اجتماعی کارهای ما را تا حد زیادی در ارتباطات ساده تر کرده اند.

امروزه شبکه های اجتماعی را اگر با عینک خوشبینی نگاه کنیم باعث شده اند هزینه تماس های تلفنی کمتر شود، فرد مورد نظر شما در دسترس تر از قبل است، تمام فایل های متنی، ویدیویی و عکس ها را در کسری از ثانیه به تمام نقاط میتوانید بفرستید و با پسر خاله تان که در یک کشور دیگر است هر روز به صورت تصویری صحبت میکنید؛ این کافی نیست؟

تمام این ها برای مردم همین کره زمین همین 10 سال پیش یک رویا بود !
اما ما امروز در رویا زندگی نمیکنیم و رویای دیروز تبدیل به واقعیت امروزمان شده است. شبکه های اجتماعی جنبه های مثبت اجتماعی نیز دارند، مثل اطلاع رسانی که دیگر مثل قدیم نیست که اتفاقی مهم در گوشه شهر بیفتد و هیچکس باخبر نشود.

کافیست درختی بی دلیل قطع شود، افرادی بی سرپناهی نیاز به مسکن داشته باشند یا برای مثال همین چند وقت پیش با کلیپ اذیت و آزار سگی که چنان بازتابی شدید در شبکه های اجتماعی داشت و هیچکس فکرش را هم نمیکرد (خیالتان راحت، وضعیت آن سگ درحال حاضر خیلی خوب است)  جنبشی برای احیای حقوق حیوانات راه اندازی شد.

شبکه های اجتماعی، همانند دیگر محیط های دنیای واقعی باعث بوجود آمدن یک سری رهبرها و لیدرهای بازی هم شده؛
شاید چند صد سال پیش، مردم کسی را به عنوان رهبر انتخاب میکردند و به گفته های گوش میکردند که میتوانست در برابر حکومت دیکتاتوری کلیسای کاتولیک بایستد باعث اولین جرقه انقلاب صنعتی شود (مثل مارتین لوتر)

و شاید تا همین چند دهه پیش، سخن افرادی تاثیر بیشتری روی مردم میگذاشت که علم، هوش اجتماعی و برتری فکری بیشتری داشتند.

اما امروزه، قوانین بازی با شبکه های اجتماعی تغییر کرده؛
رهبران شبکه های اجتماعی گاهی جوانان کمتر از  20 سال هستند که چندین میلیون دنبال کننده (Follower) در سطح جهان دارند و کافیست توصیه کنند از مک دونالد غذا نخورید چون باعث کشتن بیرحمانه مرغ ها و گاوها برای تولید گوشت میشود… این یعنی تغییر چند درصدی در وضعیت سهام مک دونالد و مساوی است با بحران بزرگ برای این شرکت.

 

2 اریک کوالمن

 

امروزه رهبر بودن در شبکه های اجتماعی یعنی نفوذ زیاد، نفوذ زیاد یعنی قدرت و قدرت یعنی قابلیت ایجاد تغییر… شما هم دوست دارید یک رهبر در شبکه های اجتماعی باشید؟

در این مقاله شما یادمیگیرید :

  • قواعد بازی شبکه های اجتماعی چیست؟
  • چطور نفوذ کلام شما در بین هوادارن تان افزایش می یابد؟
  • مردم دوست دارند چه چیزهایی بشنوند؟
  • برند سازی شخصی چطور انجام میگیرد؟
  • و …

امروزه در سطح جهان، افراد موفق می کوشند تا تبدیل به یک رهبر و تعیین کننده بازی در شبکه های اجتماعی بشنود و روز به روز به تعداد رقیبان شما افزوده میشود، پس بهتر است با داشتن دانش درست از این روند، بتوانید سریع تر از آنها قله های موفقیت را طی کنید، آماده اید؟ 

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    عالی بود مرسی

  2. کاربر سوخت جت himi می‌گوید

    واقعا مرسی از سایت خوبتون عالی مطالب همه اپدیت به روز هست از همینجا یه خسته نباشید به همه عوامل سایت ارز میکنم وامید وارم به همین خوبی به کارتون ادامه بدین.موفق باشید 🙂

  3. کاربر سوخت جت miri می‌گوید

    سلام و درود به مدیر و نویسندگان سایت
    متن عالی و دوست داشتنی و کاربردی بود
    بابت تمام زحماتی که برای سایت میکشید متشکرم

  4. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    عالی بود مقاله
    الان شبکه های اجتماعی جز زندگی ما شدن و مثبت یا منفی استفاده کردنشون دست خود کاربره. استفاده مثبت میتونه سرعت موفق شدن را خیلی سریع بالا ببره
    ممنون از مقاله عالیتون
    اگه امکان داره ی مقاله ای در مورد نکات درست کردن کانال در تلگرام بصورت اختصاصی بنویسید مثل همونی که برای اینستاگرام نوشتید.
    با تشکر

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**