هنر چطور تا به امروز ستون اصلی بزرگ ترین دستآوردهای بشر بوده؟ (و موفقیت شما به آن وابسته است)

نقش هنر در موفقیت یکی از راز های که به شما نمیگویند:

لابد تابه‌حال توی کوچه و خیابان، جوانان و حتی غیر جوانان زیادی را دیده‌اید که هندزفری توی گوششان، همین‌طور راه می‌روند و انگار توی عالم خودشان نیستند.

حتی سوار مترو و اتوبوس و قطار و … هم که می‌شوید، خیلی‌ها را می‌بینید که هندزفری به گوش، به‌احتمال 99 درصد، دارند موسیقی گوش می‌کنند.

اما چرا این‌همه، جوانان و مردم، علاقه‌مند به موسیقی یا به‌عبارت‌دیگر، علاقه‌مند به هنر هستند؟ چرا هیچ کجا دست از این علاقه‌شان برنمی‌دارند؟

حقیقتش تا قبل از این، فکر می‌کردیم این چه ‌کار مسخره‌ای است و این گروه، به‌جای کتاب خواندن و رفتار سرسنگین و فکر کردن و…، چه کارهای جلفی دارند انجام می‌دهند… اما از وقتی‌که یادداشت دکتر مجتبی لشکربلوکی، استاد دانشگاه و متخصص استراتژیست را خواندم، نظرمان 180 درجه تغییر کرد (درست مثل خودش که نظرش، 180 درجه به این موضوعات تغییر کرده بود…)

مسئله اصلی در نقش هنر در موفقیت چیست؟

مسئله اصلی، «فراموشی» یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز موفقیت و کارآفرینی و پیشرفت است. این مهم‌ترین ابزار که داریم با ولع از آن حرف می‌زنیم چیست؟

یکی از تفریحات فوق‌العاده زشت بعضی از بچه‌های نسبتاً شرور، این است که مگسی را می‌گیرند، یکی از بال‌هایش را می‌کنند و بعد، تقلای مگس نگون‌بخت را با لذت و خنده تماشا می‌کنند. مگس نگون‌بخت، دور خودش می‌چرخد، تلاشش را می‌کند، با تک بال باقی‌مانده، مدام می‌خواهد پرواز کند، اما زمین می‌خورد و باز دور خودش می‌چرخد؛ واقعاً صحنه آزاردهنده‌ای است.

اما آزاردهنده‌تر از این صحنه، تماشای مردمی است که دچار این وضعیت شده‌اند !
بگذارید اولش یک مقدمه بگویم؛ بعدش برسیم به اصل کلام.اگر تمام کتاب های موفقیت را بخوانید و بخواهید به یک جمع‌بندی برسید، فرمول موفقیت چنین است :

در همین زمینه (نقش هنر در موفقیت)، نوشته های زیر را حتما بخوانید :

5 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت بی می‌گوید

    سلام من اکانت یکساله خریدم,چرا مطلب رو برای من باز نمیکنه؟؟؟

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      با سلام، لطفا از قسمت تماس با ما پیگیری نمایید، با تشکر

  2. کاربر سوخت جت lee می‌گوید

    یک نکته مهم که فراموش شده این است که موزیک های شاد و مفید و انرژی بخش هم ، میتونن تنهایی مضر باشند..چرا که در ما هیجانات شدیدی بوجود میارن که حتما باید تخلیه بشن اما اگر بستر مناسبی برای تخلیه هیجانات فراهم نباشه ، هرنوع موسیقی فقط آسیب میرسونه…خیلیا تو یه اتاق کوچیک یه اهنگ پر هیجان و مفید گوش میدن و بدنشونم به هیجان میاد اما انرژیشون تخلیه نمیشه و به در و دیوار خونه برخورد میکنه و بدتر حالشون خراب میشه…تو این مقاله فقط به خود موسیقی پرداخته شده درصورتی که موسیقی اصولن یک مکمل هست که لازمش اینه ابتدا فضایی برای اون وجود داشته باشه …

  3. کاربر سوخت جت ند می‌گوید

    این مقاله تون یه نظر کاملا متفاوت و عالی رو بیان کرد

  4. کاربر سوخت جت raki می‌گوید

    این سری مقاله هاتون واقعا عالی هستن

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**