دانلود کلیپ انگیزشی 16 – سخنرانی تکان دهنده جیم کری


زمانی که صحبت از ژانر کمدی میشود، در کنار نام های مشاهیر دنیای هنر مانند چارلی چاپلین نام جیم کری نیز می آید.
مردی که دنیا را خنداند برای اینکه رویای پدرش را تحقق ببخشد…

جیم کری، یا با نام کامل جیمز اوژنی کری، از بازیگران مطرح هالیوود است که بیشتر سبک های بازیگری اش در نقش های کمدی بازی کرده است. پدر جیم،  یک نوازنده ساکسیفون بود که به دلایلی نامشخص کارش را رها کرد و خانواده جیم در وضعیت نامساعدی از نظر مالی گرفتار شد.

آنچنان فقر بر خانواده جیم کری چیره شده بود که جیم کری 19 ساله مجبور شد دبیرستان را رها کند تا در کارخانه ای مشغول به کار شود؛ او میگوید «من زمان بیکاری ام را سعی میکردم با اجرا نمایش کمدی مادرم را خوشحال کنم. میدانستم چقدر بابت شرایط زندگی مان غمگین است… این تنها کاری بود که از دستم بر می آمد.»

و چنین شد که جیم احساس کرد میتواند در دنیای بازیگری مشغول به کار شود اما آنطور که حدس زده بود نبود !
جیم در ده سال نخست فعالیتش نتوانست هیچ کارگردانی را مجذوب بازی اش کند… تا اینکه بلاخره یک روز توسط کارگردان فیلم MASK ملاقات کرد و تعیین شد که وی نقش اول شخصیت «ماسک» را بازی کند.

جیم کری مزد و پاداش تمام تلاش هایش را پس از این فیلم گرفت.
او چنان شهری از طریق این نقش در زندگی حرفه ای اش بدست آورد که هیچکس باور نمیکرد و چنین شد که اتفاقات خوب یکی پس از دیگری بعد از چندین دهه زندگی سخت به سراغ وی آمد.

 

در کلیپ انگیزشی این هفته پروژه سوخت جت، ما سخنرانی الهام بخش و انگیزشی جیم کری را برای شما آماده کرده ایم؛ جیم کری در این سخنرانی به شما میگوید در زندگی باید چه چیزی را هدف قرار بدهید و چرا باید شغل مورد علاقه تان را دنبال کنید…

این ویدیوی انگیزشی برای اعضای باشگاه فکرسازی ارسال شده است.
شما هم میتوانید با عضویت در باشگاه فکرسازی هر هفته یک ویدیوی انگیزشی و یک فایل صوتی اختصاصی در ایمیل تان دریافت کنید