روش‌های عملی گسترش مغز – آیا می‌توان به هوش انیشتین و خلاقیت جی. کی رولینگ رسید؟

مغز و ذهن انسان را می‌توان به عنوان پیچیده‌ترین سیستم پردازش اطلاعات نام برد که تاکنون در جهان وجود دارد.

طراحی فوق العاده آن طوری انجام شده است که می‌تواند کارهای شگفت انگیزی را انجام دهد. اما مشکلی که وجود دارد این است که این سیستم باید پرورش یابد. یعنی انسان باید آن را رشد دهد و بتواند پتانسیل اصلی را از درون آن بیرون بکشد.

از جهتی هم هیچ دفترچه راهنمایی وجود ندارد که به ما آموزش دهد چطور باید مغزمان را به خوبی تنظیم کنیم. بنابراین دانشمندان رشته عصب شناسی با تحقیقات گسترده روی عملکرد مغز انسان سعی کردند تا راهکارهای عمومی پیدا کنند که با کمک آن‌ها انسان بتواند ظرفیت و کارایی مغزش را افزایش دهد.

دانستن اینکه چطور می‌توانیم برخی از توابع مغز را فعال‌تر کنید و بهره‌وری آن را بالاتر ببریم امری بسیار مهم و حیاطی است. همین نوع به کارگیری مغز انسان است که تفاوت بین انیشتین و یک فرد عادی را رقم میزند.

در جامعه امروزی که رقابت‌ها در زندگی و کسب و کار بسیار بالا گرفته. حتماً شما برای کسب موفقیت نیاز دارید که بدانید چطور عملکرد مغزتان را بهبود ببخشید تا نتیجه‌های بهتری در کارهایتان به دست بیاورید:

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ور می‌گوید

    مغز انسان قابل تمرینه

  2. کاربر سوخت جت نع می‌گوید

    عالیه

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**