چگونه آرزو کنیم؟ پنج اصل اساسی که تحقق یا شکست آرزوهایتان را تعیین می‌کند

5 توصیه‌ی ساده‌ی پیر فرانک در مورد نحوه‌ی صحیح آرزو کردن

آرزوها، افکاری هستند که ما هر روز به آن می‌اندیشیم.خواسته‌هایی هستند که گاهی در ذهن آن را دست یافتنی می‌یابیم و گاهی محال و دور دست.آرزو از نیروی فکری ما حاصل می‌شود و قدرت و شدت آن بستگی به میزان خواستن ما به آن آرزو را دارد.

آرزو،حاصل علاقه‌ی ما نسبت به چیزی خاص است.

قدرت فکر آنقدر قوی است که اگر خواسته‌ای را با تمام جان و از اعماق ذهن خود بخواهیم،
بر نزدیکی و دوری آن آرزو تأثیر به سزایی می‌گذارد.

آرزو،ارتباط مستقیمی با قانون جذب دارد. وقتی ما چیزی را خواستار هستیم و آرزو می‌کنیم، حتی اگر در مورد آن تردید داریم و یا واقعاً مطمئن هستیم،منحصراً از طریق قانون جذب صورت می‌گیرد و از آن جایی که این انرژی به طور کلی دارای اراده،خواست شخصی یا تفکر منطقی و اخلاقی نیست،همواره در جایی نمایان می‌شود که ما همسانش را ارسال کردیم.

هر کدام از ما می‌توانیم به آرزوهای خود دست یابیم؛همچنین برای آنکه یک زندگی همراه با موفقیت و خوشبختی داشته باشیم،فقط کافیست آن را آرزو کنیم.

درون هر کدام از ما این قدرت شگرف نهفته شده است
که مطابق با آرزوها زندگی خود را شکل دهیم.

باید این را بدانیم که مرزی برای آرزوها وجود ندارد،محدودیت فقط در ذهن و نگرش ما وجود دارد،وقتی همسایه‌ی شما در حال حاضر اسباب کشی می‌کند؛زیرا یک خانه‌ی بزرگتر خریده است.یک ماشین مدل بالا جلوی در خانه‌اش قرار دارد و… آن شخص آرزوهای خود را باور کرده است.باور کرده که می‌تواند یک خانه‌ی لوکس داشته باشد،باور کرده می‌تواند ماشین مدل بالا داشته باشد و باور کرده که برای آرزوهایش حد و مرز و زمان و مکان نمی‌گنجد.

باور آرزوها یک رمز نیست و شما نیاز به تمرین ندارید فقط باید باور داشته باشید که در درون شما این انرژی نهفته است و شما هم می‌توانید به تمام خواسته‌های خود برسید.کاری که شما باید بکنید این است که این انرژی را به حرکت درآورید و به مصرف برسانید،سپس همه چیز در اختیار شما خواهد بود.

با این پنج توصیه قدرت آرزو کردن را  فعال کنید

 

1 » بهترین کار این است که همیشه با موارد کوچک شروع کنید:

از طریق اولین موفقیت،ذهن خود را با موقعیت‌ها،ویژگی‌ها و امکانات در دسترس و در ارتباط با آرزوهای خود منطبق کنید.هیچ چیز موفقیت‌آمیز نیست،جز خود آن؛زیرا موفقیت‌های بصری را به دنبال خود می‌کشد.همچنین با انجام این کار خواهید توانست به مرور در انجام کارهای بزرگ جرأت پیدا کنیم.

2 » اجرای فرمول‌بندی و بیان آرزوها در یک دوره‌ی زمانی معین و مشخص شده در زمان حال:

هرگز آرزوها و خواسته‌های خود را به آینده نسپارید؛بگویید«من ثروتمند هستم»، نه اینکه «من ثروتمند خواهم بود».این یعنی در حال حاضر فقیر هستم،پس فقیر باقی خواهید ماند؛بنابراین مراقب درخواست‌ها و آرزوهای خود باشیم.

اگر احساس کنیم همین الان فقیر هستیم،فقر بیشتری را به زندگی خود می‌کشانیم.

باید بدانیم از هر چه بدمان آید و یا از آن فرار کنیم،بیشتر و زودتر به دنبالمان می‌آید،همه‌ی آنچه از آن اجتناب کرده،به طور ناخودآگاه به زندگی خود می‌کشانیم،بدانیم از هر چه فرار کنیم،دنبالمان می‌آید؛زیرا ما از انرژی فکری خود تغذیه می‌شویم.

یکسان، یکسان را جذب می‌کند.بدون شک به آنچه بیندیشیم،بیان و احساس کنیم،تأثیر مستقیمی در زندگی‌مان دارد.ترس تمام انرژی ما را می‌گیرد و از آنچه می‌خواهیم ما را دور می‌کند.«من بیمار نخواهم بود»،معنای آن به عنوان وقایع آرزویی این است که من بیمار خواهم بود.

ما همیشه می‌توانیم چیزی را خلق کنیم؛اما همواره نمی‌توانیم مانع خلق چیزی شویم. بنابراین از گفتن«نیست، ندارم، نمی‌شود، نمی‌توانم، نمی‌خواهم و…»اجتناب کنیم.

تنها اندیشیدن در مورد«ایجاد نشدن» آن چیز غیرمترقبه را خواه ناخواه ایجاد می‌کند.برای این که به آن با ترس فکر می‌کنیم،از چیزی اجتناب خواهیم کرد که امکان آن وجود ندارد،اما ما می‌توانیم در مقابل آن مانع ایجاد کنیم.همچنین می‌توانیم خود را با مکاتبات مثبت سرگرم کنیم.«من سالم هستم»،این حکم ساده و روشن است.با این آرزو خود را با سلامتی سرگرم می‌کنیم،نه با بیماری!

ساده، روشن و مثبت فرمول را بیان کنیم:

هر قدر انسان در بیان آرزوها دقیق‌تر است،دقیق‌تر به سمت هدف هدایت می‌شود و آرزوها برآورده خواهد شد. هر قدر دقیق‌تر به همان نسبت، مجبور است به سرچشمه‌ی آرزوهای خود نفوذ کنند. اغلب انسان‌ها می‌دانند که از آرزوهایشان چه توقعی دارند.

3 » آرزوهایتان را روی کاغذ بنویسید:

در مورد قدرت بی‌نظیر نوشتن در این مقاله توضیح دادیم وقتی چیزی را بر روی کاغذ می‌نویسیم، آرزوهای خود را بیان و اظهار می‌کنیم. از اکنون آرزوها تمام همان مواردی است که دیگر خواسته‌ها تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند؛به طور کامل واضح و مشخص خود را نمایان می‌کنند. وقتی آرزوها تحقق پیدا می‌کنند،در حقیقت من چه چیزی را آرزو می‌کنم و چگونه باید فرمول آرزوهایم را بهتر کنم تا به طور دقیق به آن چیزی دست یابم که آرزویش را دارم.از طریق رونویسی این امکان به وجود می‌آید که در این راه درست اقدام کرده و روی آن کار کنیم.

4 » به صورتی انجام دهیم که انگار:

آنچه ما آرزو می‌کنیم هم اکنون در دسترس داریم. به طور دایم با اتفاقات مثبت در ارتباط بوده و به آن نیز راضی هستیم. ما باید نوسانات درست را هدایت کرده و اتفاقات مثبت را به طور منظم وارد زندگی‌مان کنیم.

5 » سپاسگزاری و شکرگزاری:

با سپاسگزاری موارد خوب را رواج می‌دهیم، به این علت که مسائلی را در زندگی‌مان مورد توجه قرار می‌دهیم که به صورت مناسب پیش می‌روند. به آن‌ها توجه می‌کنیم و آن‌ها را به رسمیت می‌شناسیم. انسان به چیزی تمرکز می‌کند که به او انرژی می‌دهد.

از طریق سپاسگزاری موارد خوب را توسعه می‌دهد که هم اکنون در زندگی‌اش وجود دارد؛ زیرا او به سمت آن‌ها انرژی مثبت ارسال می‌کند. از طریق سپاسگزاری، افراد موارد خوب را توسعه می‌دهند که هم اکنون در زندگی آن‌ها وجود دارد؛ به این علت که به آن‌ها انرژی تازه بخشیده است.

توصیه میکنم حتما مجموعه مقاله‌ی سپاسگذاری و خلق ثروت را بخوانید که یکی از پربازدیدترین مجموعه‌مقاله‌های سوخت جت است

شکرگزاری افراد را در زمان حال قرار می‌دهد، این روند با دعای آمین در آخر هر مراسم مذهبی قابل مقایسه است. آمین؛ یعنی به طور قطع و یقین؛ انرژی دعا و آرزو به طور کامل با یکدیگر مشابه و یکسان هستند. در هر دو حالت ما از یک نظام منسجم در سطح بالا، چیزی را طلب می‌کنیم یا درخواست یک راه حل را داریم. در هر دو مورد ما از طریق آمین یا شکرگزاری مهر تأیید بر آن‌ها می‌زنیم.

شکرگزاری تمام شک‌ها و نگرانی‌ها را برطرف می‌کند، انسان به انجام آن ایمان دارد و با ایمان به آن اطمینان خاطر او را ضمانت می‌کند؛ همچنین در طول روز از مواردی که تأیید شده‌اند، سپاسگزار خواهند بود.«متشکرم که تو این کار را برای من انجام می‌دهی»، بنابراین فقط از مواردی تشکر می‌کند که مطمئن است انجام خواهد شد. با این نوع افکار ما همواره بر درخواست ایمان مهر تأیید می‌زنیم، درست مانند این است که پای سندی را پیشاپیش امضا می‌کنیم.

همه‌ی ما آرزوهای بزرگ و کوچکی داریم که خواهان رسیدن به آن‌ها هستیم. گاهی اتفاقاتی در مسیر زندگی رخ می‌دهد که ممکن است فرد را دلسرد کند، اما اگر واقعاً خواسته و آرزوی شما برایتان مهم است، غم، اندوه، عصبانیت و تعجیل را در رسیدن به آرزوها، از مسیر خود دور کنید. دستور مهم قانون جذب نیز، داشتن اشتیاق و حفظ آن در مسیر خواسته‌هاست. روی این مورد، پر قدرت کار کنید.

3 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت اس می‌گوید

    خوب بود

  2. کاربر سوخت جت تا می‌گوید

    سلام وقت شما هم بخیر منم ۱۸ سال دارم و به دنبال خواسته و آرزویی هستم که شوق و انگیزه منو نسبت به زندگی بیشتر کنه و کاملا شمارو درک میکنم باید اول ببینید اون چیزی که میخواهید و هم اکنون به دستش آوردید آیا میل و شوق شما رو متوقف کرده؟و دیگه به اون چیز قانع شدید؟اگر بله و دیگه چیزی از زندگی نمیخواید یعنی واقعا موفق شدید اما اگر نه یعنی هنوز هم میل و رغبت در شما هست و بابد بگردید برای اهداف و آرزوهای بیشتر ♡

  3. کاربر سوخت جت dokh می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر باشه خسته نباشید . من ۱۳ سالم هست و به دنبال خواسته و ارزوم میگردم چیزی که واقعا دوستش دارم و منو خوشحال میکنه و تا حدی چیزی رو که میخوام پیدا کردم ولی مطمعن نیستم که واقعا تمام چیزی هست که بهش احتیاج دارم و میخوامش یا خیر یا اصلا بعد از رسیدن بهش چی میخوام و باید اون موقع چیکار کنم میشه لطفا یکم من رو راهنمایی کنید ممنون میشم.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**