10 کاری که افراد موفق برای دستیابی به رویاهایشان انجام دادند

10 کاری که افراد موفق برای دستیابی به رویاهایشان انجام دادند

اگر مقاله قبلی را خوانده باشید (10 طرزفکری که افراد ثروتمند دارند و شما هم برای ثروتمند شدن باید داشته باشید) و کتاب های مختلفی درمورد افراد موفق و عاداتشان خوانده باشید احتمالا به نکته ای برمیخورید که تابه حال به آن فکر نکرده بودید :

تمام نصیحت ها در مورد کارهایی است که افراد موفق انجام میدهند اما، قبل از آنکه موفق شوند، زمانی که فردی عادی مانند من و شما بودند برای دستیابی به رویاهایشان و موفقیت چه کارهای انجام دادند؟

این مقاله قصد دارد به گذشته افراد موفق نگاهی اجمالی بیاندازد و 10 کاری که افراد تشنه ی موفقیت و توقف ناپذیر برای دستیابی به رویاهایشان انجام دادند را برای شما شرح دهد… کارهایی که زیربنای دستیابی به موفقیتشان بود و شما هم برای موفقیت باید آنها را حتما انجام داده باشید و بدهید.

10عادات افراد موفق که برای دستیابی به رویاهایشان انجام دادند :

1. بهانه تراشی نکردند

همه مان (من ،شما و اون فرد موفقی که میشناسیم) 2 صدا در درون ما همیشه در جریان است. صدایی که به ما میگه “باید تلاس کنی، ادامه بده تو میتونی …” و صدایی که میگه “بیخیالش شو… همش بازی کودکانه ست… آخرش که چی؟ …

در زندگی عادی، همه مان بارها و بارها ممکن از مورد قضاوت نادرست قرار بگیریم. چیزهایی داشته باشیم که لیاقتش را نداریم و یا چیزهایی را بخواهیم که نداریم اما میدانیم که لیاقتش را داریم. در چنین شرایطی ممکن است احساس تاسف کنیم برای خودمان… زمین و زمان را مقصر بدانیم و یا میتونیم اوضاع را به نفع خودمان تغییر دهیم.

نلسون ماندلا رهبر انقلابی آفریقای جنوبی میتوانست در طول مدتی که در زندان به سر میبرد راه حل آسانتر را انتخاب کند : مقصر دانستن زندگی و مردم و کشوری که لیاقتش را ندانستند. اما او راهی را انتخاب کرد که افراد موفق انتخاب میکنند، راه سخت تر اما با پاداشی گرانبها در انتهای مسیر.

نلسون ماندلا به مدت 27 سال در زندان ماند… اما زندان را یک فرصت دانست، فرصتی عالی برای مطالعه و یادگیری و به گفته خودش ” طی سالیانی که در زندان بودم بیشتر از زمانی که آزاد بودم فرصت یادگیری داشتم…

افراد موفق قبل از موفقیت، هر دشواری و شرایط بد را به عنوان فرصتی برای رشد میدیدند. فرصتی برای یادگیری.

 

2. مسئله فقط مربوط به خودشان نبود

 

8 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت نی می‌گوید

    ادامه‌ش رو نگذاشتید

  2. کاربر سوخت جت کی می‌گوید

    بسیار عالی و قابل فهم

  3. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    مقاله زیبایی بود

  4. کاربر سوخت جت 2050 می‌گوید

    ادامه کجاست عزیز

  5. کاربر سوخت جت nazy می‌گوید

    سلام. ادامه اش کجاست؟

  6. کاربر سوخت جت khab می‌گوید

    ادمش چی شد.کجاست

  7. کاربر سوخت جت afar می‌گوید

    ادامش کجاست؟

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      ادامه این مطلب در دست تهیه می باشد

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**