آموزش قانون جذب به صورت کاربردی و نحوه استفاده این نیروی بیکران در زندگی

احتمالا شما هم مثل من راجع‌به قانون جذب شنیدید اما تاحالا آموزش قانون جذب را به صورت کامل پیدا نکردید

سال‌هاست که کتاب و مطالب فراوانی درباره قانون جذب نوشته می‌شود. میلیون‌ها نفر در جهان این روش را دنبال می‌کنند. خیلی از آدم‌ها هنوز هم به این مسئله شک دارند و تعداد فراوانی از جمله خود من توانستم ارتباط مناسبی با این قانون برقرار کنم و نتایج قابل قبولی نیز از آن دریافت کنم.

قانون جذب مانند یک فرش قرمز کهکشانی به نظر می‌رسد که شما را از مسیر خودش به اوج موفقیت هدایت می‌کند. در نقص آن نیز بعضی میگویند که با به‌کارگیری قانون جذب تمامی درهای موفقیت به روی آن‌ها بسته شده.

حقیقت این است که آموزش قانون جاذبه مانند یک چاقوی تیز دو لبه است.
اگر به نحو صحیح از آن استفاده کنید می‌تواند شما را به در کسب و کارتان موفق کند و اگر هم اشتباه آن را بکار بگیرید، از مسیر اصلی دور خواهید شد. حالا سؤالی که پیش می‌آید این است که این قانون چطور کار می‌کند و چگونه با به‌کارگیری آن می‌توان موفق شویم؟

این آموزش قانون جذب را با دقت یادبگیرید

» آموزش قانون جذب در جهان و واقعیتی که ما میدانیم

همه ما انرژی هستیم، جهان یک انرژی است و این انرژی‌ها در صورت حرکت روی هم تأثیر می‌گذارند. هر کاری که ما انجام می‌دهیم یک انرژی به جهان پیرامون وارد می‌کنیم و در نهایت این انرژی به خود ما باز می‌گردد.

شاید در نگاه اول این یک تعریف پیچیده باشد اما به گفته مردمان کهن که حتی سواد و تحصیلاتی هم نداشته‌اند نگاه کنیم. آن‌ها نیز اعتقاد داشتند که هر کاری انجام دهید در نهایت به خودتان باز می‌گردد.

هرچه کنی به خود کنی/ گر همه نیک و بد کنی

این انرژی‌ها در واقع به شکل ارتعاشات وارد جهان می‌شوند. وقتی میگوییم ارتعاشات منظور فرکانس‌های افکار ماست. این یک مفهوم کاملاً بصری است. همان‌طور که ما یک کار مثبت و منفی را میتوانیم انتخاب کنیم، ارتعاشات همان کار به محض انجام با همان انرژی منفی یا مثبت از طریق ما به جهان پیرامون منتقل می‌شود.

افکار و احساسات ما بیشترین سطح انرژی را به اطراف انتقال می‌دهد. برای اینکه به طور قابل ملموس این موضوع را حس کنید. یک روز به قبرستان بروید، نزدیک کسانی که در حال به خاک‌سپاری عزیزشان هستند. شما طرف مقابل را نمی‌شناسید اما از مرگش متأثر می‌شوید زیرا احساسات، افکار و انرژی خانواده آن فرد که ناراحت هستند به طور مستقیم به شما می‌رسد و خودبه‌خود شما نیز تحت تأثیر قرار خواهید گرفت و اصطلاحاً دلتان می‌گیرد.

برای مطالعه‌ بیشتر این مقاله را بخوانید: رفع اتهامات از قانون جذب (اصول و شیوه صحیح جذب پول، سلامتی و خوشبختی کدام است؟)

حالا در آموزش قانون جذب میخواهی یک قدم جلوتر برویم؛
این را میدانیم که هرکس برداشت خودش را از جهان دارد و برای آن برداشت نیز صدها دلیل دارد. اما می‌خواهید بدانید این برداشت‌ها چطور رنگ واقعیت می‌گیرند؟ وقتی شما افکارتان غالباً منفی باشد و دائم به اتفاقات بد فکر کنید، این انرژی به جهان منتقل می‌شود.

شما تبدیل به یک منبع انرژی منفی خواهید شد.
جهان نیز در پاسخ آرام آرام به شما چیزهایی را می‌دهد که خودتان قبول دارید: یعنی اتفاقات منفی؛ این چرخه است که سبب می‌شود وقتی شما دائماً به چیزهای منفی فکر کنید، همان واقعیت‌های منفی برای شما روی دهد و با خودتان نیز میگویید: همونطور که فکر می‌کردم اتفاق بد افتاد.

در حالی که نمی‌دانید همین فکر منفی شما قبل از وقوع اتفاق است که برایتان اتفاق بد را ایجاد می‌کند. اما برعکس،

اگر دائم به اتفاقات خوب فکر کنید جهان نیز کم کم این واقعیت را برای شما تأیید می‌کند
و خواهید دید که غالباً رویدادهای خوش و خوشحال کننده به سراغ شما خواهند آمد.

درواقع جهان مکانی با پتانسیل بالقوه است.
در واقع جهان به این شکل طراحی شده که هر کاری ما انجام می‌دهیم یک انرژی ارسال می‌کند که با یک انرژی برگشتی از جهان پاسخ داده می‌شود. در واقع این زبان اصلی جهان است و برای هرکس واقعیت‌ها را بر اساس انرژی خروجی آن شخص ترسیم می‌کند.

 

قانون جذب به سادگی بیان می‌کند که: هرچیزی که درباره آن فکر کنید، یا هر آنچه که بر روی آن تمرکز کنید گسترش خواهد یافت و همان چیز جذب زندگی شما می‌شود. هر چیزی که شما به جهان ارائه دهید، همان چیز به شما بر خواهد گشت. بنابراین هر چیزی را که نمی‌خواهید انجام دهید باید فکرتان را درباره آن تغییر دهید.

Susan C. Young

در آموزش قانون جذب باید قبول کنید که این قانون می‌تواند به نفع ما یا برعلیه ما کار کند.
هنگامی که ما در از خواب بیدار می‌شویم، روزمان را با خوردن یک غذای بد شروع می‌کنیم، افکار و خلق و خوی ما متمایل به منفی خواهند بود. سپس فکر و احساسات ما به سمت چیزهایی منفی سوق پیدا می‌کند و در نتیجه فرکانس و انرژی منفی را به جهان مخابره می‌کنیم و جهان نیز که تابع ماست، این بدی‌ها را به عنوان یک واقعیت می‌پذیرد و به ما برمی‌گرداند.

این مقاله را حتما بخوانید: 5 راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

اما خوشبختانه این مدل به نفع ما نیز می‌تواند عمل کند. اگر بتوانیم روز خود را خوب آغاز کنیم، یک مدیتیشن صبحگاهی داشته باشیم و دائم به اتفاقات خوبی که امروز در انتظار ماست فکر کنیم. انرژی مثبت خود ما و جهان پیرامون ما را فرا می‌گیرد و بدون شک ما انرژی برگشتی مثبتی را جهان دریافت خواهیم کرد.

 

» قانون جذب در جهان یک قانون همیشگی است

وقتی میگوییم چنین رفتاری جزئی از قانون جهان است به این معنی است که همه جا و در هر زمانی در حال اجرا است. یعنی فرقی نمی‌کند شما در کجای این کره خاکی باشید. فرقی ندارد از این قانون مطلع باشید یا نه. یا حتی این قانون اهمیت نمی‌دهد که شما به آن اعتقاد دارید یا خیر. این قانون به صورت اتوماتیک اجرا می‌شود و تأثیرش را بر زندگی شما می‌گذارد.

مقاله‌ی مرتبط: چطور معجزه های زندگی را جذب کنید تا خیلی راحت تر و سریع تر موفق شوید؟

پس چه بخواهیم و چه نخواهیم این قانون در هر لحظه از زندگی همراه ما است، او فقط به ارتعاشی که ما به جهان وارد می‌کنیم اهمیت می‌دهد و همان را به ما برمی‌گرداند. پس مراقب فکرهایتان، عملتان و احساستان باشید زیرا هر عمل شما مانند محصولی است که می‌کارید و جهان همان را از زمین برای شما بیرون می‌آورد.

اگر خار بکارید خار برداشت می‌کنید
و اگر گندم بکارید جهان به شما گندم را پیشکش می‌کند.

 

» پیاده‌سازی قانون جاذبه در زندگی

قانون جاذبه بر اساس علت و معلول عمل می‌کند، یعنی این قانون نتیجه‌ای بر اساس یک آغاز به شما تحویل می‌دهد. برای مثال بهتر است به قانون گرایش (جاذبه کره زمین) دقت کنید.
هنگامی که یک سیب (علت) را رها کنیم، به سرعت به زمین برخورد می‌کند (اثر یا معلول).

در قانون جاذبه همه چیز از علت شروع می‌شود و آن علت ارتعاشات انرژی ماست. علت همان چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم یا احساسمان پیرامون آن است. وقتی ما علت را به جهان عرضه می‌کنیم حالا باید منتظر اثر یا همان معلول باشیم تا از طرف جهان رخ به دهد. مانند دستمان که باز کردیم تا علت شود و جهان سیب را به زمین زد تا اثر کارمان را نشان دهد.

حالا فکر ما هرچه قدر بیشتر و قوی‌تر باشد درجه ارتعاشات بالاتر رفته و با امکان و سرعت بیشتری به سمت خودمان بازمی‌گردد.

[bs-quote quote=”شما باید این را بدانید: تو یک آهنربا هستی؛ هر چیزی که باشی، همان چیز به سمت تو کشیده می‌شود. اگر مثبت فکر کنید، چیزهای مثبت و اگر منفی فکر کنی چیزهای منفی به تو جذب خواهند شد. هر چیزی که در ذهنت تصور کنی را می‌توانی روزی به دستت بگیری. این یک واقعیت است.” style=”default” align=”center” color=”#2b2b2b” author_name=”Steve Harvey” author_job=”مجری، تهیه‌کننده، بازیگر و کمدین آمریکایی” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2019/10/steve_harvey.jpg”][/bs-quote]

اگر ما بتوانیم به طور کامل قانون جذب را درک کنیم، می‌توانیم زندگی خودمان را برای همیشه عوض کنیم. فقط کافی است که باور داشته باشیم در هرزمان، مکان و هر شرایطی این قانون در حال عمل کردن است.

در این زمینه می‌تواتید این مقاله را بخوانید: این 15 قانون جاودانه موفقیت را یک جا بنویسید و هر روز مرور کنید

این را بدانید که افکار ما قدرتمند است، قدرت بی‌نظیری در پشت ذهن ما وجود دارد که می‌تواند ما را از زمین بلند کند. تفکرات خودتان را نادیده یا بی‌اهمیت نگیرید. همین فکری که حالا در سرتان است فقط محدود به تنهایی شما نمی‌شود. این فکر هر لحظه در حال ارسال سیگنال به جهان از بدن شماست و جهان همین سیگنال را به منبع آن که خود شما باشید باز خواهد گرداند.

 

نتیجه

قانون جذب قدرتمندترین نیروی جهان است، اگر از آن پیروی کنیم هیچ ضرری نخواهیم کرد و حتماً به منافع فراوانی دست خواهیم یافت. اما اگر به آن بی‌اعتنا باشیم قطعاً تأثیرات منفی آن در زندگی ما غالب خواهد شد.

خوشبختانه هرکسی می‌تواند کنترل آن را در زندگی خودش بر عهده بگیرد. فقط کافی است میزان ارتعاش آن چیزی که در زندگی واقعاً می‌خواهید را بالا ببرید. دائم به آن فکر کنیم و به دنبالش باشید. تفکرات خود را از فکرهای مخرب و آلوده پاک کنید. در ذهنتان نباید جایی برای فکر منفی، ترس، حسادت و تنفر باشد. زیرا انرژی این فکرهای مخرب، جلوی ارتعاشات مثبت شما را خواهد گرفت.


در همین زمینه بخوانید:

6 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ری می‌گوید

    سلام.خسته نباشید.من مقاله ها و صفحات سایت مربوط به دوره سکوی پرتاب را ذخیره کرده ام ولی آفلاین نشان نمیدهد.چرا؟

  2. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    بسیار عالی

  3. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    بسیار عای

  4. کاربر سوخت جت bina می‌گوید

    سلام
    کاملا درسته
    قانون جذب به احساساتت بستگی داره …
    سایت بسیار عالی دارین.امیدوارم روز به روز موفق و شادتر باشین.

  5. کاربر سوخت جت ده می‌گوید

    شما میگید “یک روز به قبرستان بروید، نزدیک کسانی که در حال به خاک‌سپاری عزیزشان هستند. شما طرف مقابل را نمی‌شناسید اما از مرگش متأثر می‌شوید زیرا احساسات، افکار و انرژی خانواده آن فرد که ناراحت هستند به طور مستقیم به شما می‌رسد و خودبه‌خود شما نیز تحت تأثیر قرار خواهید گرفت و اصطلاحاً دلتان می‌گیرد.”
    ام در واقع اون چیزی که باعث تحت تاثیر قرار گرفتن ما میشه اون صدا ها و تصویر هایی هست که دریافت می کنیم.
    اگه واقعا قانون جذبی وجود داشت یه آدم کر و کور هم میرفت اونجا این حس بهش منتقل میشد

  6. کاربر سوخت جت لی می‌گوید

    عالییی خیلییی

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**