بیولوژی باورها و قدرت نهفته‌ی ارتعاش در انسان

دکتر بروس لیپتون یک دانشمند بیولوژیست و  یکی از دانشمندان بسیار مشهور در زمینه ساختار بیولوژیکی بدن انسان است و همچنین وی تحقیقات بسیاری را در مورد ذهن و روش های تغییر باورهای انسان انجام داد و به نتایجی شگفت انگیز رسید.

Bruce H. Lipton, PhD | Epigenetics | Power of Subconscious Mind

اگر شما علمی را داشته باشید که هنوز ۹۰ درصد پزشکان دنیا به آن نرسیده‌اند چه فکر می‌کنید؟ بله این ممکن است اگر شما باور کنید شما نه ماده و جسم و ذره بلکه شما موج و انرژی هستید. و درک این اصل می‌تواند زندگی‌تان را به طور کلی تغییر دهد و این چیزی است که دکتر بروس لیپتون در این ویدیوی آموزشی می‌خواهد به شما یاد دهد.

توجه کرده‌اید که بعد از مدت‌ها وقتی در مورد یکی از دوستان‌ یا اقوام‌تان فکر می‌کنید همان روز بعد از مدت‌ها گوشی تلفن‌تان زنگ می‌خورد و همان کسی است که در موردش فکر کرده بودید؟ آیا به نظر شما همه‌ی این‌ها اتفاقی است؟

چیزهای در دنیایی انسانی وجود دارد که هنوز علم و بسیاری از پزشکان از توضیح آن عاجز هستند. چرا مرتاض‌های هندی بدون هیچ سوختگی و دردی روی ذغال‌های آتشین راه می‌روند و اتفاقی برایشان نمی‌افتد؟

یک گروه مذهبی در جنوب ایالات متحده به نام بنیادگرای باپتیست وجود دارد که به خودی خود به حالت خلسه مذهبی وارد می شوند و آنها فقط به این دلیلی که به خدا باور دارند که از آن‌ها محافظت خواهد کرد عمدا توسط مارهای سمی گزیده می‌شوند و هیچی اتفاقی برای آن‌ها نمی‌افتد.

حتی تعدادی از افراد استریکنین سمی می‌نوشند و هیچ اثر بدی در بدن آن‌ها نسبت به این زهر دیده نمی‌شود در حالی که یک قطره‌ی آن می‌تواند برای هر کسی دیگری کشنده باشد (استریکنین یک آلکالوئید گیاهی فوق العاده سمی که طعم بسیار تندی دارد و از آن برای مسموم کردن موش و جوندگان مضر دیگر استفاده می شود)

یا اگر با سوخت جت همراه بوده باشید در مورد اثر پلاسیبو به شما توضیح داده‌ایم که اکنون تحقیقات نشان داده است که درصد زیادی در مردم نه به خاطر خود داروها بلکه به خاطر تصوری که از خوب شدن خودشان دارند دوباره از بیماری به سلامتی باز می‌گردند.

در کنار این چیزی به نام اثر نوسیبو وجود دارد که تحقیقات نشان می‌دهد به عنوان مثال اگر دکتر شما بدون هیچ نشانه و دلیلی به شما بگوید که شما بیماری کشنده‌ای دارید و فقط مدتی زنده می‌مانید حتی اگر در سلامتی کامل هم باشید بعد از مدتی جان‌تان را از دست می‌دهید. فقط به خاطر این که این حرف‌ها را باور کردید.

همه‌ی این‌ها نشان از دنیای است که بسیاری از مردم هنوز نه تنها به خوبی بلکه قسمتی از آن را هم درک نکرده‌اند. دنیایی که تعداد بسیاری کمی از مردم از آن با خبر هستند و به آن باور دارند.

 

↓↓ مشاهده ویدیوی دکتر بروس لیپتون ↓↓

7 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت abdi می‌گوید

    عالی بود❤️❤️

  2. کاربر سوخت جت aeli می‌گوید

    بسیار عالی بود
    و تکمیل کننده پادکست اثر پلاسیلو بود

    تشکر

  3. کاربر سوخت جت یک می‌گوید

    چرا نمیشه ذخیره کنیم

  4. کاربر سوخت جت Oxin می‌گوید

    چرا وقتی یه مطلب فقط برای اعضای ویژه تون هست توو همون کانال تلگرام اعلام نمیکنید؟

    1. کاربر سوخت جت Ali می‌گوید

      والا

  5. کاربر سوخت جت ست می‌گوید

    بسیار عالی

    1. کاربر سوخت جت abdi می‌گوید

      عالی بود❤️❤️

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**