تکنیک خرج کردن پول با روش قانون ارتعاش برای افزایش فراوانی

تکنیک خرج کردن پول به سبک استر هیکس

چرا آنچه که در حال حاضر زندگی‌اش می‌کنید به اندازه‌ی احساسی که نسبت به آن دارید اهمیت ندارد؟! چون آنچه شما زندگی‌اش می‌کنید، دائماً در حال تغییر است. برخی افراد با خواندن این عبارت فوراً شروع به اعتراض می‌کنند چون معتقدند که هیچ چیز تغییر نمی‌کند – حداقل برای آن‌ها.

اگر شما احساس می‌کنید که هیچ چیز تغییر نمی‌کند،یا به کندی تغییر می‌کند، به این دلیل است: شما بخش عمده‌ی تمرکزتان را به آنچه در حال حاضر زندگی‌اش می‌کنید، می‌دهید و بخش کوچکی از توجه‌تان را به آنچه ترجیح می‌دهید زندگی‌اش کنید، می‌دهید.

پول نیز بخش بزرگی از تجربیات هر روزه‌ی شما را به خود اختصاص می‌دهد، تغییر مختصری در تناسب ارتعاشی بین آرزوهایتان در مورد پول و باوری که اغلب در مورد آن دارید می‌تواند یک تفاوت بزرگ در تجربیاتتان ایجاد کند.

[bs-quote quote=”هر روز یک حساب بانکی است و زمان، ارز ماست. پس هیچ‌کس ثروتمند نیست و هیچ‌کس نیز فقیر نیست، ما همگی 24 ساعت در اختیار داریم.” style=”default” align=”left” color=”#3f3f3f” author_name=”کریستوفر رایس” author_job=”نویسنده آمریکایی” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2020/04/MJQTetRs_400x400.jpg”][/bs-quote]

اگر آرزوی شما این است که پول بیشتری داشته باشید، اما هر گاه در مورد پول می‌اندیشید، احساس نگرانی یا درماندگی دارید، سیستم راهنمای عاطفی شما نشان می‌دهد که شما در جهت نادرست در حال حرکت هستید.

شما باید تناسب ارتعاشی بین آرزو و اندیشه‌هایی که اغلب در مورد این موضوع دارید را بهبود ببخشید و وقتی این اتفاق می‌افتد، بهبود احساستان به این معنی است که شما در جهت صحیح در حال حرکت هستید.

جاری شدن فراوانی به زندگی شما امری بسیار طبیعی است و تکنیک خرج کردن پول کمک می‌کند ارتعاشی از خود ساطع کنید که هماهنگی بیشتری با پذیرش این جریان دارد.

» تکنیک خرج کردن پول

ابتدا یک چک 100 هزار تومانی در کیف یا جیب تان قرار دهید. همیشه آن را همراه خود داشته باشید و هرگاه کیف یا جیبتان را لمس می‌کنید به خاطر بیاورید که یک چک 100 هزار تومانی در آن است. احساس خوشایندی از آن داشته باشید و گهگاه احساس امنیتی که برایتان به همراه دارد را به خاطر بیاورید.

حالا، در طول روز چیزهایی که با آن 100 هزار تومان می‌توانید بخرید را یادداشت کنید.با نگهداری آن چک 100 هزار تومانی و خرج نکردن آن، هر بار که به آن می‌اندیشید از مزایای ارتعاشی آن بهره‌مند، خواهید شد.

به عبارت دیگر اگر قرار بود همان بار اول آن 100 هزار تومان را خرج کنید، از مزایای احساس فراوانی‌تان فقط یک بار بهره‌مند می‌شدید. اما اگر در ذهنتان 20 تا 30 بار در طول روز آن را خرج کنید، از مزایای ارتعاشی خرج کردن دو تا سه میلیون تومان بهره‌مند خواهید شد.

هر باری که متوجه می‌شوید قدرت خرج کردن این پول را دارید، بارها و بارها حس فراوانی مالی را تجربه می‌کنید و بنابراین جایگاه جذبتان شروع به تغییر می‌کند: من می‌توانم آن را داشته باشم. من می‌توانم آن را داشته باشم.من توانایی خرید آن را دارم…

و چون شما واقعاً می‌توانید چنین کاری کنید و فقط وانمود نمی‌کنید، هیچ مانعی برای جاری شدن فراوانی مالی به زندگی‌تان وجود ندارد. تکنیک خرج کردن پول، تکنیکی ساده و در عین حال قدرتمند است – و جایگاه جذب مالی شما را تغییر خواهد داد.

 

 

به مثال زیر توجه کنید.

» موقعیت مربوط به فراوانی مالی:

من و همسرم هر دو سال‌ها کار کرده‌ایم و مقداری پول پس انداز کرده‌ایم – پول زیادی نیست، اما برای یک سال آینده مان کافی است.ما ایده‌های بسیار خوبی درباره‌ی تجارت داریم و دوستی داریم که می‌تواند پول کافی برای شروع به ما بدهد. اما حالا، بعد از دو سال ما هنوز از پس‌اندازمان برای زندگی استفاده می‌کنیم و پس اندازمان در حال اتمام شدن است. من احساس ناامیدی می‌کنم.

» تکنیک درست خرج کردن پول:

هر کدام از ما 100 هزار تومان پول داریم.ما تصمیم گرفته‌ایم به مجتمع تجاری نزدیک خانمان برویم و در ذهنمان این پول را بارها و بارها خرج کنیم. هر وقت یکی از ما چیزی را می‌خواهد، در ذهن خود آن را می‌خرد. ما فقط به فروشگاه‌ها نگاه می‌کنیم و در ذهنمان هر چه دوست داریم را می‌خریم.

  • من دوست دارم آنجا غذا بخورم. بیا امشب آنجا غذا بخوریم.
  • بیا برویم به آن گل فروشی و یک دسته گل بزرگ بخریم.
  • من آن دستگاه سرخ کن را می‌خواهم.
  • بیا آن لوازم خیاطی را برای نوه‌هایمان بخریم.
  • من می‌خواهم چند جفت کفش بخرم.
  • و…

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم ترس از ثروتمند شدن دلیل اصلی ثروتمند نشدنتان است وقتی برای اولین بار این بازی را انجام می‌دهید ممکن است هنگام تعیین چیزهایی که می‌خواهید، ارتعاش آنچه نمی‌خواهید را هم در خود فعال کنید. بنابراین در اولین دقایق بازی ممکن است احساس ناراحتی کنید نه آرامش.

اما اگر هر بار که چیزی را می‌خواهید، مکث کنید و به خود بگویید:بله، اگر من واقعاً آن را بخواهم، همین الان پول برای خرید آن را دارم، کم‌کم آرام‌تر می‌شوید و وقتی مدت بیشتری بازی را انجام دهید، احساس ناراحتی‌تان به طور کلی از بین می‌رود و وقتی احساس ناراحتی‌تان از بین برود، مقاومت‌تان از بین می‌رود و وقتی مقاومت‌تان از بین برود…وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا خواهد کرد.

راه تأثیرگذاری این تکنیک در اصرار به مداومت آن است. باید آن را آنقدر انجام دهید، تا از لحاظ ذهنی بتوانید کنترل خود را در مورد خرج کردن به دست آورید. ذهن ممکن است در میانه‌ی راه از مسیر منحرف شود و یا حتی ممکن است گاهی در مقابل دیدن وسایل پُر زرق و برق وسوسه شوید تا خریدی را انجام دهید که الزاماً به آن نیاز ندارید، اما باید سعی کنید مقاومت کنید.

خودتان باید تلاش کنید تا بتوانید وضعیت تان را تغییر دهید. مقدار پول پس انداز شده را مدیریت کنید. وقتی پولی را برای پس انداز کنار می‌گذارید، احساس رضایت و اطمینان قلبی پیدا می‌کنید که برای آینده‌ی خود حساب و کتاب دارید و فردی مسئولیت‌پذیر هستید.

افراد موفق بسیاری توانستند پس انداز کنند و به مرور به افرادی ثروتمند تبدیل شده‌اند، شما هم می‌توانید. لازم نیست پولی را که کنار می‌گذارید آنقدر زیاد و نجومی باشد، به حد و به قاعده کنار بگذارید تا فشاری به شما وارد نشود.

این تکنیک را فراگیرید تا بتوانید اثرات آن را در زندگی خود ببینید.

عادت پس‌انداز کردن به خودی خود یک آموزش است؛ هر عمل خوبی را تقویت می‌کند، خود کنترلی را درس می‌دهد، حس نظم را ترویج می‌دهد، دوراندیشی را یاد می‌دهد و قلمرو ذهن را گسترش می‌دهد.

چارلی مانگر
از ثروتمندترین سرمایه‌گذاران آمریکایی

 

 


در همین زمینه بخوانید:

 

5 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت مه می‌گوید

    من هرروز بازی فراوانی رو انجام میدم و احساس خوبی هم دارم از این به بعد از این قانون هم پیروی میکنم مطمئنم نتیجه خوبی رو برام به ارمغان میاره

  2. کاربر سوخت جت طع می‌گوید

    زندگی کوتاه است فرصتها رو باید قاپید برای بهتر زندگی کردن

  3. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    سلام و عرض ادب
    واقعا دلم میخواد توی این دوره شرکت کنم ولی خرج و هزینه های زندگی و اقساطی که دارم نمیزاره 🙁 چرا باید همیشه عقب باشیم:((

  4. کاربر سوخت جت 5820 می‌گوید

    خیلی عالی

  5. کاربر سوخت جت iseh می‌گوید

    من همین الان توانایی دارم بهترین چیز هارو از بهترین برندها خریداری کنم و ازشون لذت ببرم، من توانایی دارم بهترین ماشین ها رو داشته باشم مثل لایکن هایپر اسپورت که فوق العادس، من توانایی دارم بهترین سفرها و با بهترین امکانات داشته باشم. با کمترین کارهای فیزیکی، همه چیز به ذهن شما وطرز تفکرتون بر میگرده.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**