سه ترفند ذهنی ساده برای جذب پول که به طرزی باورنکردنی جواب می‌دهند

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا به اندازه‌ی کافی پول ندارید؟ این مشکل شما از ذهنیتی که راجع به پول دارید ریشه می‌گیرد. در ذهنتان باورهایی وجود دارد که مانع از جاری شدن پول در زندگی‌تان می‌شود. شما باید راهی برای تغییر این وضعیت و این ذهنیت پیدا کنید. در اینجا چند راه ساده را به شما آموزش می‌دهیم.

استفاده از قدرت ذهنی برای جذب ثروت مثل شعبده بازی است. فقط باید ذهنتان را گول بزنید تا باور کنید که چیزی را که می‌خواهید همین حالا دارید، سپس زندگی‌تان طوری تغییر می‌کند که منعکس کننده‌ی باور جدید ذهنتان باشد. درست مثل شعبده بازی، تا وقتی که ندانیم چه حقه‌ای به کار می‌رود آن کار، غیر ممکن به نظر می‌رسد ولی بعد از یاد گرفتن حقه‌ی به کار رفته متوجه می‌شوید که تا چه حد ساده بوده است.

» ترفند ذهنی شماره‌ی 1:

هر پولی که به دست‌تان می‌رسد قدرش را بدانید.
برای جذب پول به زندگی‌تان باید قدر پولی را که در حال حاضر دارید بدانید.
به جای اینکه غُر بزنید و بگویید که چقدر پولتان کم است با حس قدرشناسی از بخش‌های مختلف زندگی‌تان که در آن‌ها ثروتمند محسوب می‌شوید، لذت ببرید.

وقتی روی چیزی که دارید تمرکز می‌کنید نه آنچه که می‌خواهید داشته باشید متوجه می‌شوید که همین حالا هم ثروتمند هستید. به خاطر ثروت‌هایی که در زندگی‌تان دارید خدا را شکر کنید. شکرگزاری تاثیری واقعی در جذب ثروت دارد. 

راهکار:
دفعه‌ی بعد که پولی به دست‌تان رسید به جای بی‌توجهی به این مسئله و فکر کردن به اینکه چطور می‌توانید این پول را خرج کنید چند لحظه وقت بگذارید و از خدا تشکر کنید.
هر بار که چک حقوقتان را می‌گیرید، هر بار که به هر دلیلی کسی به شما پولی می‌دهد، هر بار که یک معامله‌ی خوب در زندگی‌تان جریان دارد شکرگزار باشید. اگر هر بار که پولی وارد زندگی‌تان می‌شود این کار را بکنید پول بیشتری جذب زندگی‌تان خواهد شد.

 

 

» ترفند ذهنی شماره‌ی 2:

طوری رفتار کنید که انگار ثروتمند هستید.
این کار، اساس کار ذهن است. شما باید طوری رفتار کنید که انگار چیزی را که می‌خواهید همین الان دارید.
طوری رفتار کنید که انگار پولی را که می‌خواهید همین الان دارید.

از خودتان بپرسید که اگر ثروتمند بودید چه کاری می‌کردید، چطور رفتار می‌کردید، چه احساسی داشتید و بعد همان کار را بکنید.

البته نباید کارتان را تعطیل کنید و سفر کنید ولی کم کم شروع کنید و با هر موفقیتی که به دست می‌آورید راهتان را به سمت ثروت بیشتر باز کنید. بهتر غذا بخورید، بهتر لباس بپوشید، در کلاسی شرکت کنید که فکر می‌کنید نمی‌توانید هزینه‌ی آن را تأمین کنید یا هر کاری که دوست دارید انجام بدهید ولی فکر می‌کنید که به خاطر کمبود پول نمی‌توانید آن کار را بکنید.

وقتی این کارها را می‌کنید از ثروت درون‌تان لذت ببرید. این حالت در زندگی شما انعکاس پیدا می‌کند و تعجب خواهید کرد که چطور زندگی، چیزهایی برایتان فراهم می‌کند که واقعاً با وجود آن‌ها خوشحال می‌شوید.

راهکار: دفعه‌ی بعد که خواستید چیزی بخرید، هر چیزی، حتماً جنسی را انتخاب کنید که از نظر کیفیت و قیمت بهتر از انتخاب همیشگی‌تان باشد. حتی اگر آن جنس فقط چند ریال گران‌تر از انتخاب‌های معمولی شماست آن را خریداری و خدا را شکر کنید که شیوه‌ی زندگی‌تان جدید و بهتر شده است.
اگر چه قدم کوچکی است ولی با این کار به ذهنتان می‌گویید که در حال کم کردن محدودیت‌هایتان هستید و با انجام این تمرین، بیشتر چیزهایی را که می‌خواهید برای خودتان می‌خرید و پول لازم برای پرداخت آن‌ها هم به دست‌تان می‌رسد.

» ترفند ذهنی شماره‌ 3:

از فرصت‌های پول سازی استقبال کنید.
آنچه که همه‌ی میلیونرهای خود ساخته در موردش اتفاق نظر دارند این است که اگر چشم‌مان را باز کنیم در همه‌ جا فرصت‌ها را می‌بینیم.
شما می‌توانید با نگاه کردن به زندگی خودتان این موضوع را اثبات کنید.

مطمئناً موارد زیادی در زندگی گذشته‌ی شما وجود داشته که وقتی به آن‌ها فکر می‌کنید حسرت می‌خورید که ای کاش به موقع اقدام کرده بودید.

اگر شما هم مثل اکثر مردم باشید وقتی به فرصت‌های گذشته‌تان نگاه می‌کنید با خودتان فکر می‌کنید که زمانی فرصتی داشته‌اید اما حالا دیگر آن فرصت را از دست داده‌اید.

تفاوت میام آدم‌های ثروتمند و آدم‌های بی پول در این است که ثروتمندها فکر می‌کنند همیشه فرصت‌های جدید در همه جا هست. فقط باید منتظر فرصت‌ها باشید، ذهن‌تان باز باشد و هنگامی که فرصت‌ها از راه می‌رسند برای استفاده کردن از آن‌ها آماده باشید.

راهکار: همین امروز یک دفتر یادداشت بردارید و همه‌ی ایده‌هایی را که برای پول درآوردن به فکرتان می‌رسد در آن دفترچه بنویسید. مهم نیست که چقدر مسخره یا عجیب به نظر می‌رسند فقط آن‌ها را یادداشت کنید. این کار دو فایده دارد. اول اینکه متوجه می‌شوید برای پول درآوردن فرصت‌های زیادی در اطرافتان وجود دارد، همیشه این طور بوده و همین طور هم خواهد بود.
دوم، این کار ذهن‌تان را برای پیدا کردن فرصت‌های پولساز، تشویق می‌کند تا مواردی را که در گذشته نسبت به آن‌ها بی توجه بوده در نظر بگیرد و فرصت‌هایی را که در آینده به وجود می‌آیند شناسایی کند.

»» ویدیوی نادر از ارل ناتینگل که نباید از دست بدهید:
بهترین فرصت‌های پولسازی بدون تغییر شغل; سخنرانی ارل نایتینگل

اگر مرتباً به این فهرست موارد بیشتری را اضافه کنید یک روز متوجه خواهید شد که یک فرصت باور نکردنی و فوق العاده در لیست شما وجود دارد که خیلی عالی است و می‌توانید به سراغ آن بروید.

این، شروع کار شماست: سه کار ساده‌ای که برای بیشتر کردن ثروتتان می‌توانید انجام بدهید. اما همین جا متوقف نشوید. هرگز نباید اجازه بدهید ترس یا تردید وارد ذهن‌تان شوند. برای موفق شدن به هیچ چیز جز قدرت ذهنتان احتیاج ندارید.

اگر بگویید به اندازه‌ی کافی باهوش نیستم، امکانات من کافی نیست، استعداد کافی ندارم، سن من برای این کار زیاد است یا کم است، باورهای محدود کننده‌ای برای خودتان ایجاد می‌کنید که در دنیای بیرون منعکس می‌شود.

تنها چیزی که باید بدانید این است که دنیای بیرون، انعکاس ذهن شماست. باور کنید که می‌توانید از این به بعد هر روز زندگی‌تان را شادتر و پُربرکت‌تر کنید و ببینید که چگونه زندگی‌تان تغییر می‌کند.


اگر به این مقاله علاقه داشتید حتما این مقاله را هم بخوانید:
قانون جذب | 13 تکنیک قدرتمند برای جذب پول و روابط (+1 تکنیک محرمانه)

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت ور می‌گوید

    خیلی جالبه ما وقتی یه چیزی رو تو دنیای واقعی پولشو نداریم بخریم توی ذهنمون هم تو همون نقطه متوقف میشیم خیلی جالبه خواهش میکنم به این نکته خیلی دقت و توجه بکنید یجورایی انگار هنگ میشیم یعنی توی ذهنمون هم جلوتر از اون چیزی که توی دنیای واقعی هست نمیریم و داخل ذهنمون هم خودمون رو توی همون نقطه متوقف میکنیم این خیلی نکته جالبیه و البته خیلی هم مهم فقط این رو در نظر داشته باشید که اگر ما از دوران کودکی اینطور با مسائل برخورد نمی‌کردیم اهمیتش اینجاست به شما قول میدم اگه از بچگی طرز فکر ما اینجوری نبود الان همه ما ثروتمند و میلیاردر بودیم حداقلش این بود که بیشتر چیزهایی رو که می‌خواستیم رو بدستشون می آوردیم

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**