دانلود خلاصه فارسی کتاب – افسونگری (هنر نفوذ در ذهن ها، دل ها و رفتار ها)

دانلود خلاصه فارسی کتابِ
افسونگری (هنر نفوذ در ذهن ها، دل ها و رفتار ها)

چطور بعضی از افراد (و شرکت ها) در ذهن و قلب مردم نفوذ میکنند؟
زمانی که مردی به نام استیو جابز محصولی به نام Ipod را رونمایی کرد، توانست چنان نفوذی در اذهان عمومی داشته باشد که صفی به طول 300 متر از مشتریان را فقط در ابتدایی ترین ساعت زمان عرضه این محصول در برابر فروشگاه اصلی اش ایجاد کرد…

و یا زنی به نام جی. کی. رولینگ توانست با هنر افسونگری اش که حاصل آن کتاب های هری پاتر بود به ثروتمندترین نویسنده دنیا تبدیل شود !

 

آیا این افرادی که هنر نفوذ در ذهن ها، دل ها و رفتار دیگران را دارند، از رازی باخبر هستند؟ شاید بله…

در واقع این سوالی بود که خیلی وقت پیش ذهن یکی از بزرگان دنیای بازاریابی و فروش را یعنی آقای گای کاوازاکی (Guy Kawasaki) که تجربه همکاری با شرکت های بزرگی مانند Motorola، Apple و Canva را داشته، به خود مشغول کرده بود.

بنابراین گای شروع به تحقیق در این زمینه کرد و توانست سرانجام کتابی را خلق کند که تحسین تمام دنیا را به برانگیزد ! دهمین کتاب گای کاوازاکی که تا به امروز جزو 10 کتاب پرفروش بازاریابی و رفتارهای فردی مجله تایمز قرار دارد.

کتاب گای کاوازاکی تمام آنچه را که لازم است تا تبدیل به یک فرد افسونگر شویم و بتوانیم در دل ها ،ذهن ها و رفتار دیگران نفوذ کنیم و تاثیرگذاری باشیم را به ما میگوید… این کتاب یک راهنمای عملی برای تمام کسانی است که میخواهند با مردم کار کنند، ارتباط خوبی برقرار کنند و بر آنها تاثیربگذارند.

در مقدمه این کتاب، گای  به قول معروف آب پاکی بر روی دستان خواننده می ریزد و می نویسد :

به هر میزان که اهداف شما بزرگ تر باشد ، بیشتر نیاز خواهید داشت تا قلب وذهن مردم را تغییر دهید.  در این فصل می آموزیم که افسونگری چیست و چرا برای پیشبرد اهدافمان به آن نیازمندیم… در حقیقت افسونگری ابزاری است که ما ازطریق آن دیگر افراد جامعه را وادار به انجام کاری میکنیم که دوست داریم. برای آنکه یک فرد بتواند مردم را افسون کند، می بایست بفهمد که مردم چگونه فکرمیکنند، احساس میکنند و باور پیدا میکنند. راه حل اینست که خود را جای فردی تصور کنید که می خواهید او را افسون کنید و سوالات زیر را بپرسید:
●این فرد بدنبال چیست؟
●آیا ارزش دارد که بخاطر تغییر،تلاش کنم؟
●آیا من می توانم تغییر کنم؟

شاید بخواهید نظر کارآفرینان، کارشناسان و افراد سرشناسی که این کتاب را خواندند و آنرا توصیه کردند را هم بخوانید :

richard-bransonگای در این کتاب به خوبی هنر باور و انتقال پیام و ایده را شرح داده است. باور و انتقال ایده اصلی یک شرکت به مشتری از بزرگترین ثروت های یک شرکت است که گای به صورت ساده راه رسیدن به آنرا شرح داده است…
__ریچارد برانسون (کارآفرین، موسس مجموعه ویرجین)

steve-wozniak این کتاب را بخوانید تا یادبگیرید چطور یک شرکت با نفوذ و تاثیرگذار مانند اپل (Apple) خلق کنید…
__استیو وزنیاک (شریک استیو جابز در تاسیس اپل)

phil-zimbardoگای به شما آموزش میدهد چطور منشاء اصلی باور مردم را از ذهن و قلب هایشان کسب کنید و یک فرد تاثیرگذار در زندگی آنها باشید مخصوصا در زمان بحران…
__دکتر فیل زیمباردو (پروفسورروانشناسی دانشگاه استنفورد)

این کتاب یکی از باارزش ترین کتاب هایی است که هر فرد موفقی، چه بخواهد کارآفرین شود، چه بخواهد در زندگی موفق شود، به آن حتما نیاز دارد.زیرا شما به کمک این کتاب، که خلاصه آنرا میتوانید از قسمت کتاب های پروژه سوخت جت دانلود کنید، میتوانید هنر ارتباط و تاثیرگذاری و نفوذ بر دیگران را یادبگیرید.

تیم 12CEO این کتاب را برای علاقه مندان به خلاصه نویسی کرده و مهم ترین نکات، تکنیک های کاربردی و آموزش های مهم را طبقه بندی کرده است تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، نهایت استفاده را از کتاب باارزش افسونگری ببرید.


 

+ با عضویت ویژه
پادکست ارتباطات تاثیرگذار را به رایگان دانلود کنید !

چگونه بر دیگران تاثیر بگذاریم؟
این پادکست آموزشی قرار است به شما آموزش بدهد چطور در ارتباطات تان تاثیرگذار باشید؛ منظور از تاثیرگذار بودن این است که بتوانید به صورت موثر تصویری از خودتان در ذهن طرف مقابل بسازید و احساسات و افکار طرف مقابل را نسبت به خودتان تغییر دهید.

شما با دانستن اصول اولیه این علم، میتوانید یک گام فراتر از دیگران بروید و به کمک همان اصول بر دیگران تاثیر بگذارید و کاری کنید نام تان برای همیشه در ذهن شان حک شود.

دانلود پادکست آموزشی ارتباط تاثیرگذار - کلیک کنید
اگر اشتراک سوخت جت دارید و عضو فعال هستید، میتوانید به صورت رایگان این محصول را دانلود و استفاده کنید :