دانلود فایل صوتی – چطور شغل رویایی تان را پیدا کنید؟ راهنمای عملی

همه مان طعم تـــلخِ این واقعیت زندگی را چشیده ایم…
از شغل مان متنفریم و هر روز این را به خودمان یادآوری میکنیم، احساس میکنیم  طاقت مان همین چند روزه است که سر برسد و مغزمان از افکارمان راجع به کار منفجر شود و به سختی میتوانید بینِ مسئولیت های کاری تان و اشتیاق و علاقه تان تعادل برقرار کنید.

شما تنها نیستید.
بیش از 85% مردمی که اطرافتان میبینید در وضعیتی که شما گرفتارش هستید، دست و پا میزنند؛ از شغل شان راضی نیستند و علاقه شان هم راستا با شغل شان نیست و بدتر اینکه هر روز این درصد در حال افزایش است.

شما اگر شغل رویایی تان را داشته باشید، به طرز عجیبی درآمدتان به صورت صعودی افزایش پیدا خواهد کرد، زیرا شما از کارتان لذت میبرید و نوآوری و مسئولیت بیشتر شما را آزار نمیدهد. از طرفی دیگر شما مجبور خواهید بود برای خوب بازی کردن در شغل تان، مهارت های مهمی نیز از جمله مهارت های زندگی مانند مدیریت بحران و استرس، شغلی مانند مذاکره و فروش و … را بدست آورید.

در تاریخ، تمام مشاهیر بنام و کارآفرینان بزرگ که امپراتوری بزرگ پولسازی خلق کردند؛ همه شان به صورت عجیبی شغل مورد علاقه شان را دنبال کرده بودند…

استیو

از خالق شرکت بوئینگ که تولید کننده هواپیماهای مسافربری و جنگی است که در کودکی از شغل پدرش فرار میکرد تا ماکت های هواپیما بسازد تا استیو جابز که دانشگاهش را ترک کرد تا تحولی در دنیای کامپیوتر ایجاد کند…

این افراد بزرگ تاریخ، کاری جز پیدا کردن شغل رویایی شان و ادامه دادن و لذت بردن از آن نکردند.

اما شما چطور؟ اگر از شغل تان راضی نیستید و هر روز تنفر و تنش تان بیشتر میشود؛ احساس میکنید از تمام توانایی هایتان در این شغل استفاده نمیشود و روحیات شما نیازهایی دارد که این شغل برطرف نمیکنید؛ فایل صوتی دقیقا برای شماست.

لینکلن

 

شما قدم به قدم در این فایل صوتی یادمیگیرید :

  • چطور میتوانید خودتان را بشناسید؟
  • چطور میتوانید شغل مورد علاقه تان را پیدا کنید؟
  • چطور میتوانید از شغل رویایی تان نهایت لذت را ببرید؟
  • چطور میتوانید از شغل رویایی تان درآمد بیشتری نسبت به شغل فعلی تان داشته باشی؟
  • چه کارهایی برای یپدا کردن شغل رویایی تان باید انجام دهید؟
  • و …

این فایل صوتی شاید آینده شغلی شما را دگرگون کند… همین الان از لینک زیر دانلود کنید :