این هشت عادت را از ثروتمندان یاد بگیرید تا همه‌چیز برایتان تغییر کند

شاید برای شما هم سوال بوده همانطور که برای همه جای سوال است که

چطور است عده‌ای از افراد معدود در جامعه
با اینکه انگار کمتر از همه کار می‌کنند…
اما بیشترین پول‌ را نسیب خود می‌کنند؟

اگر به قانون علت و معلول باور دارید باید قبول کنید که هر چیزی دلیلی دارد و امروز می‌خواهیم بدانیم که ثروتمندان واقعا چه فرق‌هایی با بقیه مردم دارند… چه کارهای انجام می‌دهند که بقیه انجام می‌دهند؟

تفاوت اول – ریسک‌پذیری از کار هر روزانه‌شان است

این افراد اغلب مبالغ بالایی را قرض گرفته و با آن سرمایه گذاری می‌کنند، خرید زمین با تولید محصول جدید از جمله کارهای مهم آ‌نها محسوب می‌شود، این افراد با اعتماد به نفس بالا دست به ریسک‌های بالا می‌زنند، همین ویژگی ریسک‌پذیری آ‌نها منجر به درآمد بالای آ‌نها و موفقیت شان می‌شود.

 

 

تفاوت دوماهداف مشخصی دارند

ثروتمندان دقیقا می‌دانند که در زندگی‌شان چه کاری می‌خواهند انجام دهند و راه‌های رسیدن به آن را به خوبی می‌دانند، این افراد مانند افراد عادی به زودی ناامید نمی‌شوند و در راه رسیدن به اهدافشان بسیار صبور هستند و هرگز از هدف خود عقب نشینی نمی‌کنند.

[bs-quote quote=”افرادی که اهداف مشخصی دارند موفق خواهند شد زیرا می‌دانند که می‌خواهند کجا بروند” style=”style-7″ align=”center” author_name=”ارل نایتینگل” author_job=”نویسنده آمریکایی و بنیان‌گذار علم موفقیت شخصی” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2019/07/ارل-نایتینگل.jpg”][/bs-quote]

اگر میخواهید فرمول ارل نایتینگل برای دوبرابر کردن درآمدتان، هرماه ! را یادبگیرید، حتما توصیه من به شما مشاهده این صفحه هستش.

 

تفاوت سوم – به خودشان ایمان دارند

سرمایه گذاری و وارد شدن به کسب و کار جدید از نمونه کارهای افراد ثروتمند هستند؛
زیرا این افراد به خوبی آموخته‌اند که چگونه سرمایه گذاری کنند و درآمد بیشتری داشته باشند، این افراد اگر در سرمایه گذاری با شکست مواجه شود علل را به خوبی بررسی می‌کنند و از شکست خود درس‌های مفیدی می‌آموزند..

 

تفاوت چهارم – بر هر چیزی نظارت می‌کنند

آ‌نها بر روی هر فعالیت و یا سرمایه گذاری و یا کارهای گروهی به خوبی نظارت می‌کنند و همه چیز را با دقت کنترل می‌نمایید. تمرکز بر روی کار و اهدافشان را هرگز فراموش نمی‌کنند.

[bs-quote quote=”قبل از اینکه بتوانید یک میلیاردر شوید باید ابتدا مانند یک میلیاردر فکر کنید. باید یاد بگیرید که چطور به خودتان انگیزه دهید تا ترس را پایمال کنید.” style=”style-2″ align=”center” color=”#5e5e5e” author_name=”توماس استنلی” author_job=”نویسنده آمریکایی” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2018/07/توماس-استنلی-1.jpeg”][/bs-quote]

تفاوت پنجم – در چالش‌ها رشد می‌کنند

افراد موفق با برخورد با هر چالشی به هیجان می‌آیند و با چالشها توجه ویژه دارند آ‌نها به خوبی دریافت کرده‌اند که گذر از هر چالشی می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی زندگی‌شان داشته باشد.

[bs-quote quote=”رشد و پیشرفت و قدرت تنها با زحمت کشیدن و مبارزه به دست میاید.” style=”default” align=”center” author_name=”ناپلئون هیل” author_job=”نویسنده کتاب فکر کنید و ثروتمند شوید” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2018/07/ناپلئون-هیل-1.jpg”][/bs-quote]

تفاوت ششم – پولشان برای آ‌نها کار می‌کند نه خودشان

یکی از ویژگی‌های مهم ثروتمندان این است که آ‌نها به خوبی یادگرفته اند باید پول‌هایشان برای آ‌نها کار کنند. این افراد با انتخاب واحدهای مختلف و سرمایه گذاری، پولشان را در چرخه تولید قرار می‌دهند و خودشان با آزادی عملی که دارند که به دنبال راهکار جدید برای کسب درآمد هستند.

برای درک بهتر اهمیت این موضوع، قبلا مقاله دو قسمتی، مفصل به موضوع اینکه چرا نباید برای پول کار کنید منتشر شده که حتما باید بخوانید.

 

تفاوت هفتم – کمتر از درآمدشان خرج می‌کنند

افراد ثروتمند با درآمد بالا و چند میلیاردی به خوبی می‌دانند که نباید بیش از حد خرج کرد، این افراد همیشه مراقب هستند تا بیش از درآمد خود خرج نکنند، به عبارت دیگر فرهنگ صرفه جویی در این افراد به خوبی مشاهده می‌شود.

[bs-quote quote=”این خیلی مهم است که بدانید به جای کم کردن مخارج‌ تان، باید درآمدتان را افزایش بدهید.” style=”style-2″ align=”center” color=”#007559″ author_name=”رابرت کیوساکی” author_job=”نویسنده و سرمایه‌دار معروف آمریکایی” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2019/07/رابرت-کیوساکی.jpg”][/bs-quote]

تفاوت هشتم – سخاوت‌مندترین افراد جامعه هستند

 

ثروتمندان می‌دانند که زندگی یک خیابان دو طرفه است، بنابراین بسیاری از آ‌نها همواره در حال کمک به موسسه‌های خیریه هستند و تلاش می‌کنند انسان‌های بیشتری را تحت حمایت مالی قرار دهند تا آ‌نها نیز به اهداف خود در زندگی برسند؛

این افراد اعتقاد دارند، کمک کردن به دیگران در کار آ‌نها نیز مؤثر است.


در همین زمینه مقالات زیر را هم بخوانید :

 

 

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ضا می‌گوید

    وارن بافت امسال از بیل گیتس بیشتر کمک کرده به خیریه ها
    پرچمش بالا
    خدا تمام سخاوتمندان را در پناه خودش نگه داره
    امیدوارم دل هممون به اندازه بیل گیتس و وارن بافت باشه و از پولمون جهت کمک کردن به بقیه استفاده کنیم

  2. کاربر سوخت جت 3007 می‌گوید

    با عرض سلام و احترام به نویسنده عزیز این مقاله
    به عقیده بنده این مقاله ی سری ایرادات جزیی به شرح زیر داره که دوست داشتم با شما در میون بزارم
    1_ در قسمت ریسک پذیری اغلب عقیده کارشناسها اینه که ریسک رو حتی الامکان با مبالغ کم شروع کنید که در صورت شکست پروزه خسارت سنگینی متحمل نشیم.
    2_در قسمت اهداف ثروتمندان هدفشون مشخصه ولی معمولا راه دقیقی نمیدونن که به هدف برسن .در اون صورت به ازمون و خطا رو میارن و راه های مختلف رو امتحان میکنن و چه بسا شکست هم ممکنه بخورند.
    با تشکر

    1. کاربر سوخت جت یر می‌گوید

      دقیق و کاملا مفید ممنون ازتون

    2. کاربر سوخت جت ود می‌گوید

      بسیار عالییییییییییییییییییییییی

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**