دانلود کتاب نابخردی‌‌های پیش‌‌بینی‌‌پذیر‌ از دان آریلی‌ – کتاب صوتی و PDF

نیروهای پنهانی که تصمیمات ما رو شکل میدن

نابخردی‌‌های پیش‌‌بینی‌‌پذیر (2010) در مورد کارها و عادات غیرمنطقی‌‌مون توضیح میده. چرا تصمیم می‌‌گیریم رژیم بگیریم ولی توی یه مدت کم با دیدن یه دسر رژیم‌‌مونو کنار می‌‌گذاریم؟ اگه بخواهید در ازای خوردن یه وعده غذایی از غذایی که مادرتون درست کرده بهش پول بدین آیا اون ناراحت نمی‌‌شه؟ چرا وقتی داروهای مُسَکِن گرون‌‌تر هستن، داروهای ضددرد موثرترن؟ دلایل و راه‌‌حل‌‌های از این سری اتفاقات و بقیه بی‌‌منطقی‌‌ها با مطالعات و حکایات بررسی میشه تا به یه توضیح کامل از همه‌‌شون برسیم.

دانلود کتاب نابخردی‌‌های پیش‌‌بینی‌‌پذیر‌
نوشته‌ی دان آریلی‌

 

کتاب نابخردی‌‌های پیش‌‌بینی‌‌پذیر‌ برای چه کسانی مفید است؟

  • • هرکسی که می‌‌خواد بفهمه چرا ما رفتارای غیرمنطقی مثل اهمال‌‌کاری، پرخوری و ول‌‌خرجی رو انجام می‌‌دیم و چطور می‌‌تونیم از این کارا جلوگیری کنیم.
  • • اونایی که می‌‌خوان از چیزای غیرمنطقی دور بشن و بتونن تصمیمای بهتری توی زندگی‌‌شون بگیرن.

درباره نویسنده‌ی کتاب Predictably Irrational:‌ دان آریلی‌

دان آریلی استاد روانشناسیه و استاد اقتصاد رفتاری در دانشگاه دوک هم هست. اون برای نشریات معتبر زیادی از جمله وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و ساینتیک آمریکایی مطالبی نوشته. دان کتاب‌‌های دیگه‌‌ای هم داره که میشه به «وراثت غیرعقلانیت» و «حقیقت صادقانه درباره ناهنجاری» اشاره کرد اتفاقا هر دوشون خیلی پرفروش بودن.

دانلود کتاب صوتی و PDF خلاصه
« ↓ نابخردی‌‌های پیش‌‌بینی‌‌پذیر‌ ↓»

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت ور می‌گوید

    خییلی خیلی عالی پادکست خیلی عالیه

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**