۴ کاری که فقط گوگل انجام می‌دهد و هر کسب‌وکاری که می‌خواهد دنیا را تغییر دهد باید یاد بگیرد

وقتی درباره فرهنگ و ساختار گوگل صحبت می‌کنیم، گویی درباره جذاب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کمپانی جهان حرف می‌زنیم. برخی به شوخی میگویند جادویی پشت موفقیت گوگل نهفته است که آن را درون وعده غذایی کارکنانش می‌ریزد و به آن‌ها می‌دهد. به هر حال همه از وضعیت گوگل آگاه هستند.

گوگل در سال 1996 با سرمایه گذاری حدود 100 هزار دلاری کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد و اولین دفتر کار آن‌ها در گاراژ خانه سوزان وژکیکی در کالیفرنیا بود اما امروزه به جایی رسیده که سالانه حدود 14 میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند. گوگل شرکتی که توانست حتی یاهو را تا ورشکستگی ببرد و بسیاری از شرکت‌های نوپا و موفق را خریداری کند تا زیر نام گوگل فعالیت کنند.

اگر شما هم یک کمپانی تازه تاسیس دارید می‌توانید درس‌هایی از گوگل یاد بگیرید که کمک می‌کند که حرکت راهبردی و نوع تفکرات استراتژیک شما به گونه‌ای تغییر کند که بتوان هدایتگر مناسبی برای شرکتتان باشد. پس اگر می‌خواهید رویای خود را حتی از پارکینگ خانه‌تان آغاز کنید.

اگر کسب و کار شما بسیار کوچک است، نگران نباشید شما می‌توانید از الگویی بزرگی مانند گوگل پیروی کنید و روزی به سطوح بالایی از موفقیت دست یابید. فقط کافی است از نکات مهم گوگل که در ادامه گفته می‌شود درس بگیرید.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**