جور دیگر باید فکر کرد – روانشناسی نوین موفقیت

 

اینجا میخواهیم راجع به روانشناسی نوین موفقیت صحبت کنیم؛ خوب به سوال زیر فکر کنید :
آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که اگر محدویت‌های فکری که در مورد خود دارید را ازمیان بردارید چه انقلاب عظیمی در وجود شما اتفاق می‌افتد؟

آیا تاکنون تلاش کرده‌اید که با از پیش‌رو برداشتن چالش‌ها، مشکلات، انتقادات و نقاط ضعف موجبات رشد و پیشرفت خود را مهیا سازید؟ همه این کارها شدنی هستند !

افراد معمولی بر این باورند شاخص‌های فردی همچون هوش و استعداد صفات ثابت و غیرقابل تغییر هستند، اما افراد موفق بر این باورند که اکثر توانایی‌های اساسی آنها قابل تغییر و پیشرفت است.

در  کتاب “روانشناسی نوین موفقیت: چگونه می توانید یاد بگیریم که استعدادهای بالقوه خود را شکوفا کنیم“، کارول دوک به ما نشان می‌دهد که چگونه یک ایده ساده می‌تواند منجر به افزایش علاقه به یادگیری شود، تا با داشتن ذهنی پویا دستاوردهای بزرگ را در کار و زندگی خود رقم بزنیم.

 

هنری دیوید ثورو
هنری دیوید ثورو

 

در این مقاله میخواهیم خلاصه ای از این کتاب بسیار مهم را با  شرح 10 ایده بزرگ روانشناسی نوین به صورت خلاصه بیان کنیم؛ این موارد به شما کمک خواهند کرد چالش‌ها را پشت سر گذاشته و فارغ از مسائل دشوار زندگی، با اتکا به قابلیت‌های خود موفقیت‌های بزرگی را بدست آورید !

آماده ورود به دنیای روانشناسی نوین هستید؟

در همین زمینه، نوشته های زیر را بخوانید :

 

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**