12 راه نوین برای افزایش چشمگیر درآمد رستوران ها

روش های قدیمی برای افزایش درآمد رستوران ها دیگر کهنه شده اند… شما به روش های نوین نیاز دارید !
ما بهترین ایده هایی که میتوانید از آنها در ایران استفاده کنید و مشابه آن در کشورهای خارجی اجرا شده است را سعی کردیم در این مقاله به شما معرفی کنیم. ایده هایی را که بیشتر شانس موفقیت دارند امتحان کنید و برای یک بار هم که شده مورد بررسی قرار دهید تا ببینید چه تاثیراتی بر کسب و کار شما دارند.

برخی از صاحبان رستوران­ ها بسیار قدیمی فکر می­کنند و بعضی ها غرق گزینه های جدید بازاریابی و فناوری محور شده­اند.
برخی دیگر ستاره های سینمایی و دنیای فوتبال هستند و هیچ شناختی ازموارد بازاریابی جدید ندارند و فکر میکنند اعتبار و شهرت آنها باعث درآمد زایی رستوران آنها در بلند مدت خواهد شد (که اینطور نیست…) در پایان روز، همه می دانند که نیاز به انجام حرکتی جدید برای جذب مشتری بیشتر دارند تا صندلی­ های خالی خود را پر کرده و درآمد رستوران شام را افزایش بدهند.

همه مان میدانیم تکنیک هایی نوین رستوران داری باب شده که بسیار هزینه بر و وقت گیر هستند.
با توجه به این این وبسایت برای کارآفرینان جوان است، افرادی که به تازگی شروع به کارآفرینی کرده اند، سعی کردیم ایده هایی به شما معرفی کنیم که در عین کارآمدی، هزینه بسیار پایینی برای شما داشته باشد.

 

دنیل بولود
دنیل بولود

 

در ادامه 12 استراتژی نوین بازاریابی برای افزایش درآمد رستوران بیان شده است، ایجاد حسن نیت مثبت در جامعه، و ساخت علامت های تجاری رستوران از جمله روش­ هایی مقرون به صرفه و آسان برای رونق بیشتر این کار می­باشد، اما کافی نیستند !

میخواهید درآمد رستوران تان افزایش چشمگیری داشته باشد؟ این ایده ها را امتحان کنید…

در زمینه جذب مشتری و افزایش درآمد از طریق مشتری، توصیه میکنیم نوشته های زیر را بخوانید :

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**