شکارچی فرصت ها باشید (چطور هیچ فرصت موفقیت و پیشرفتی را در زندگی از دست ندهیم؟)

 

تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که فکر می کنید کاری را تا به آخر انجام داده اید، اما تنها به واسطه چک نکردن نهایی آن، همه چیز را از دست داده باشید؟

این، یکی از آفت های بزرگ موفقیت است؛ چیزی که در این مقاله درباره اش قصد داریم حرف بزنیم.
در واقع در این مطلب، قصد داریم از سه گروهی صحبت کنیم که کارها را، به سه سبک مختلف انجام می دهند؛ اما سه نتیجه مختلف می گیرند… سه گروهی که فقط یکی از آنها در زندگی دستآوردهای بزرگی دارد و تعداد افراد این گروه بسیار اندک است…

از میان این سه گروه، تنها یکی از آن هاست که موفقیت را، به طور صد در صد به دست می آورد.
پس چرا درباره این گروه و فرمولی که دارند، بیشتر ندانید و آن را اجرایی نکنید؟ در این صورت موفقیت شما، صد در صد خواهد شد.

آنچه میخواهیم در این مقاله بررسی کنیم، بیشتر کندوکاویست از نحوه انجام کارها توسط اشخاص !
اگر کاری را به هر یک از افراد این سه گروهی که در ادامه میخوانید بدهید، آنها به سه شیوه مختلف آن کار را انجام میدهند و … خب فقط یکی از افراد موفق میشود.

درست همانطور که در دنیای واقعی نسبت افراد موفق، سرشناس و مهم جامعه چنین اندک است؛ افراد این گروه سوم هم بسیار اندک، اما موفق هستند. اکثر این افراد مقام اجتماعی بالا، درآمد بالا و اعتبار فوق العاده ای در بین اطرافیان و جامعه شان دارند.

خب، بگذارید دقیق تر بگویم که منظور از این سه گروه چیست :

  • باید ایمیل های مهمی را بفرستید، آنها را ارسال می کنید. فکر می کنید که ارسال کرده اید و با خیال راحت، دنبال کارتان می روید. چند ساعت بعد، تماس گرفته می شود و متوجه می شوید که ایمیل، به مقصد نرسیده است.
  • می خواهید به سفر بروید، فکر می کنید همه چراغ ها را خاموش کرده اید و گاز را هم بسته اید، اما وقتی که بر می گردید، می بینید یا دزد به خانه تان زده، یا مشکل بزرگی برای آن پیش آمده؛ تنها به دلیل این که حواستان نبوده و در را محکم نبسته اید؛ یا شیر گاز را کامل قطع نکرده اید؛ یا …
  • فروشی را نهایی کرده اید؛ فروش بزرگی هم هست و حسابی وضع شما را عوض خواهد کرد؛ اما آخرین مرحله را انجام نداده اید و درست، مشتری در آخرین لحظه پشیمان می شود.
  • مهمانی بزرگی دارید؛ غذاهای رنگارنگی پخته اید. اما درست در آخرین لحظه ها، فراموش کرده اید که کاری را بکنید، در حالی که می دانید همه چیز تمام است. همان کار کوچک، یکی دو تا از غذاهای شما را تا آستانه بدمزگی و سوختن پیش می برد.

… و اتفاقات بسیار دیگری در زندگی های بسیار دیگری افتاده است که طی آنها، افراد فکر می کردند که کار تمام است، بنابراین کار را رها کرده اند و در نتیجه، درست در لحظه های آخر، موفقیت را از دست داده اند.

 

استفان کاوی
استفان کاوی

 

تا به حال با چنین موقعیت هایی روبه رو شده اید؟
فرصت های طلایی که در اختیار شما بودند اما به خاطر یک ناهماهنگی کوچک آنها را از دست دادید…
همه بحث هم، همین مسأله رها کردن و رها شدن است؛ این که باید بیاموزیم تا لحظه ای که مطمئن نشده ایم که قطعاً و صد در صد موفقیت به دست نیامده، کار را رها نکنیم.

اما چطور؟ در این مقاله میخواهیم به شما بگوییم چطور برای همیشه تبدیل به شکارچی فرصت ها شوید و دیگر هیچ فرصت ارزشمندی را در زندگی از دست ندهید… آماده شکار فرصت ها هستید؟

در همین زمینه، توصیه میشود مطالب زیر را بخوانید :

 

 

6 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    خيلي عالي بود اينجوري از ديد مشتري ها يک آدم دقيق در نظر گرفته ميشيم

  2. کاربر سوخت جت jaee می‌گوید

    من یه سوال دارم . بعضی از مقاله های شما از نظر محتوا بسیار غنیه و پربار و به صورت ریشه ای یه مساله رو توضیح میده ولی بععضیا نه .نویسندگان مقاله هاتون با هم فرق دارن؟

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      بله دوست عزیز، مقالات توسط نویسندگان مختلف تیم نویسندگان کارآفرینان جوان نوشته میشوند.

  3. کاربر سوخت جت css می‌گوید

    من انتقادی داشتم . چند بار هم نظرمو نوشتم بعضی از فایل های صوتی دانلود نمیشه.

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      لطفا از قسمت تماس با ما پیگیر کنید، با تشکر

    2. کاربر سوخت جت radi می‌گوید

      من هم همین مشکل رو داشتم

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**