آموزه هایی از دنیای مافیا (کمی عجیب!) برای موفقیت در کار و زندگی از لوئیس فرانته

به مدت 4 سال FBI او را تعقیب میکرد، اما نتوانست او را دستگیر کند…
همه میدانستند او کیست، چه سمتی در خانواده بزرگ مافیایی گامبینو دارد و چه نغض قوانینی مرتکب شده است، اما هیچکس هیچ مدرکی برای اثبات آن نداشت.

آنقدر حرفه ای و حساب شده عمل میکرد که حتی نخبه ترین ماموران امنیتی هم نمیتوانستند رد او را بگیرند و دستگیرش کنند. علارغم کارهای خلافی که انجام داده بود، همه نبوغ او را تحسین میکردند.

در دایره دوستی اش حتی یک نفر هم نمیتوانست نفوذ کند.
همه به حرفهایش احترام میگذاشتند و هر دستوری از جانب او صادر میشد باید اجرا میشد.

او تنها 25 سال سن داشت. نام این عضو خانواده مافیایی گامبینو لوئیس فرانته بود.
وزنه ای در بین خانواده های مافیایی آمریکا و شهر نیویورک که او را جـان گـاتی جـوان لقب داده بودند (جان گاتی John Gotti نام پدرخوانده یعنی بالاترین رده خانواده گامبینو بود)

امــا شاید کمی تعجب کنید اگر بدانید مردی که به جرم عضویت یکی از بزرگترین خانواده های مافیایی آمریکا و سرقت صدها خاور و تریلی حامل بار صادرات و واردات ! افتخارات دیگری نیز دارد :

  • نویسنده پرفروش ترین کتاب راجع به دنیای مافیاها
  • تهیه کننده یک برنامه تلوزیونی که در 196 کشور فیلمبرداری شد که بزرگترین جایزه فیلم های مستند انگلستان (Grierson Trust Award) را از آن خود کرد
  • دریافت جایزه اسکار بهترین مستند
  • دعوت و مصاحبه در رسانه های برتر دنیا از جمله MSNBC، Fox News، BBC و …
  • و از همه مهمتر انتشار یکی از جنجالی ترین کتاب ها راجع به ذهن !
  • و افتخارات دیگر …

تـعــجـب کـــردید؟
اصلا چطور ممکن است یک خلافکار بلفطره که یک شهر از او می ترسیدند و باعث هرج و مرج در دنیای اطلاعات پلیس آمریکا شده بود، بتواند به چنین دستآوردهای مثبتی دست پیدا کند؟

در واقع داستان از این قرار بود؛
در سال 1990 فرانته به جرم حمایت از خلاف و خلافکاران به زندان و حبس ابد محکوم شد ! که بعدا توانست به کمک وکیلش مقدار زمان زندان اش را به 13 سال کاهش دهد و سرانجام پس از 8 سال با اعتراف و همکاری به پلیس آمریکا از زندان آزاد شد و کتابی را که در زندان در حال نگارش آن بود را تمام کرد و به دنیا عرضه کرد.

نام کتاب لوئیس فرانته “یک کریستال 3 پوندی : چطور یک ذهن رویاپرداز میتواند آینده را ببیند؟” است که توجه نویسندگان بنام دنیا را به خود جلب کرد؛ او در این کتاب به رازی که به عقیده خودش دست پیدا کرده و فرمول سری نبوغ افکار بزرگی همچون آلبرت انیشتین و زیگموند فروید (افرادی که تغییرات عظیمی در درک ما از دنیا و جایگاه انسان در این دنیا داشتند) پرداخت.

در این مقاله میخواهیم به صورت اختصاصی خلاصه ای کاربردی از کتاب اول لویئس فرانته را شرح دهیم و یادبگیریم چطور از آموزه های دنیای مافیا میتوانیم به صورت مثبت و در زندگی روزمره جهت رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم.

البته یادمان باشد، آنچه در ادامه خواهید خواند توصیه هایی است که باعث جلب توجه بیش از 3 میلیون خواننده و رسانه های بزرگ دنیا به لوئیس فرانته، عضو بزرگترین خانوده مافیایی آمریکا و فرد موفق امروز شده است.

در انتهای این مقاله چندی از مهم ترین و پایه ای ترین قوانین دنیای مرموز و خوفناک مافیایی را نیز خواهید خواند. «عصاره خالص درس هایی از زندگی که فقط خیابان به شما آموزش میدهد.»
__ لوئیس فرانته، سرکرده سابق خانواده مافیایی گامبینو

 آماده ورود به دنیای مرموز و هیجان انگیز مافیاها هستید؟
پس محکم بنشینید و به خواندن ادامه دهید…

 

در همین زمینه، توصیه اکید میکنیم مقاله زیر را بخوانید :

10 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    عالی

  2. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    خیلی جالب و به طرز غیرمنتظره ای درست و کاربردی بود

  3. کاربر سوخت جت zavi می‌گوید

    این مقاله بهترین مقاله بود ک تو یک ساعت اخیر خوندم از سایتتون
    درس های تو خیابون درس های واقعیت و زندگی واقعی بهترین درسا هستند
    و درس هایی که تو هیچ کتابی شاید ذکر نشه یا اگر ذکر بشه خیلی نایاب باید باشن.

  4. کاربر سوخت جت diri می‌گوید

    به نظر من بهتره فایل های صوتی هفتگی قبل که منقضی شدن باید دوباره قرار بدین من هیچ دلیل منطقی نمیبینم که منقضیشون کنید. من شخصه از کار شما خوشم نیومد چون وقتی داشتم عضو پروژه جت میشدم فک میکردم به همه این فایل های صوتی دسترسی خواهم داشت چون در ابتدای ثبت نام فقط شعار میدید و ترفند های تبلیغاتی به کار میبرید ولی از این که به فایل های صوتی دسترسی نداریم نمیگید

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      دوست عزیز فایل های منقضی نمیشوند و طبق طرح جدید تمامی فایل ها قابل دانلود هستند. با تشکر

  5. کاربر سوخت جت nesh می‌گوید

    با سلام و تشکر از مطالب جالب و کاربردی . لطفا امکان دانلود مطالب به بصورت پی دی اف را فراهم کنید چون این مطالب نیاز به مرور و جمع بندی دارند.

  6. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    واقعا عالی بود این مقاله
    پر از نکته آموزنده

  7. کاربر سوخت جت 1990 می‌گوید

    امیدوارم مردم کشورم در مقابل این مطالب با ذهن باز برخورد کنند،اون زمان ایران موفقه

  8. کاربر سوخت جت hsen می‌گوید

    مطلب جذاب و خاندنی و بسیار آموزنده بود سپاس .
    هوش هیجانیه زیادی داشته لوییس فرانته
    ی مطلب واسه تقویت هوش هیجانی بزارید لطفا ممنون 🙂

  9. کاربر سوخت جت 2000 می‌گوید

    من بسیار ممنون و سپاسگزارم .
    این مقاله بسیار بسیار عالی و خوب بود . همیشه به اهمیت و مهم بودن مذاکره و گفتگو و چگونگی گفتگو و مذاکره ایمان داشته ام .
    این مقاله بسیار خوب و مفید بود . کتابهای زیادی هم برای ” گفتگو کردن ” و نحوه ” مذاکره کردن ” هست . خوشحال می شوم دوتا از آنها را به شما عزیزانی که از ته قلبم دوستتان دارم معرفی کنم .
    نام کتاب : گفت و گوهای سرنوشت ساز – نوشته : کری پاترسون – ژورف گرنی – رون مک میلان – ال سویتزلر – ترجمه : روحیه فنائیان – انتشارات : نشر نخستین
    نام کتاب : روانشناسی توافق – « مذاکره اصولی » – پروژه تحقیقاتی دانشگاه هاروارد . نوشته : راجر فیشر – ویلیام اوری – ترجمه : مهدی قراچه داغی – انتشارات : شباهنگ

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**