چاله های عجیب ذهن – چرا پس از مدتی سخت تلاش کردن، دلسرد میشوید؟

چاله های ذهن

نور پدیده ای فوق العاده شگفت انگیز است.
با سرعتی حدود 300000000 متر بر ثانیه حرکت میکند و ساختاری هم ذره ای و هم موجی دارد، یعنی ساختار ذره ای و موجی آن باعث میشود از منافذ پارچه و کاغذ هم عبور کند در حالی که هیچ جرمی ندارد.

اما، این پدیده شگفت انگیز، زمانی که به یک سیاه چاله میرسد، درون آن جذب میشود و برای همیشه گم میشود. ذره نوری که از سریع ترین پدیده در حال حرکت این دنیاست توسط یک چاله سیاه، عمیق و تاریک بلعیده میشود.

این یک واقعیت فیزیکی است !
نه تنها نور، بلکه هر جسم و شی –ای که جرم داشته باشد، توسط سیاه چاله ها بلعیده میشود.
اینکه چه اتفاقی در سیاه چاله ها بر سر این اجرام می آید، هیچکس خبر ندارد؛ اما همه میدانند، آنها دیگر به مقصدشان نخواهند رسید…

نه فقط در دنیای فیزیک و ستاره شناسی، بلکه در دنیای عادی و روزمره ما نیز این سیاه چاله ها وجود دارند. اما آنها نه تاریک هستند، نه سیاه هستند و نه ساکت و عمیق؛ این سیاه چاله ها در جایی در گوشه ذهن ما مخفی شده اند تا به محض رویت اراده، انگیزه و شوری در افراد آنها را ببلعند.

آیا فکر میکنید این سیاه چاله ها در ذهن شما وجود ندارند؟ خب، با خودتان فکر کنید : آخرین باری که یک ایده عالی به ذهن تان رسید کی بود؟ شور و اشتیاقی فراوان برای انجام آن داشتید و یا برای یک هدف مهم در حال تلاش کردن بودید، با اینکه چند بار شکست خوردید اما فکر کردن به هدف باعث میشد ادامه دهید اما پس از مدتی کوتاه، بدون آنکه متوجه شوید واقعا چرا؟ دست از تلاش برداشتید…

دیگر ادامه ندادید… و چه بر سر هدف، رویا و اشتیاقتان آمد؟ برای همیشه در سیاه چاله ذهن تان ناپدید شدند.

 

جان سی مکسول

چاله های ذهن

میدانید چه افرادی بیشتر در دام سیاه چاله های ذهنی هستند؟
تمام آنهایی که هدف و رویایی بزرگ در زندگی دارند. افرادی وضع موجود را میخواهند بهتر کنند. آنهایی که یک زندگی بهتر و تغییر میخواهند. شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید…

سیاه چاله های ذهن تان، منتظر هدف، رویا و شور و اشتیاق شما هستند تا سیر شوند، اگر آنها را سیر کنید، توقع شان بیشتر خواهد شد و روز به روز اهداف و رویاهای بیشتری از شما خواهند بلعید.

چطور سیاه چاله های ذهنی را مسدود کنیم؟


مسدود کردن یا از بین بردن سیاه چاله های کهکشانی به مراتب ساده تر از نابود کردن سیاه چاله های ذهنی است… اما یک راهی وجود دارد، آگاهی و تغییر مسیر !

شما اگر بدانید این سیاه چاله ها کجا هستند، چه شکلی هستند، چطور شما را فریب میدهند تا به سمت آنها جذب شوید، شانس این را خواهید داشت تا در دام آنها گرفتار نشوید. نور هم اگر در مسیر سیاه چاله قرار نگیرد هرگز در دام آن گرفتار نخواهد شد… این مقاله قرار است شما را با 5 سیاه چاله خطرناک و مشهور ذهنی آشنا کند.

در ادامه شما با 5 نوع از سیاه چاله هایی که روزانه هزاران ایده، رویاه، فکر زیبا و آینده درخشان افراد را می بلعند آشنا خواهید شد. البته دور از ذهن نیست بعضی از آنها برایتان خیلی آشنا به نظر برسند زیرا این سیاه چاله های معروف ترین هستند و هر روز همه مان با آنها قرار است دست و پنجه نرم کنیم.

آماده یک ماجراجویی تمام عیار در ذهن تان هستید؟ فقط به خواندن ادامه دهید…

 

 

 

 

 

10 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت یم می‌گوید

    احسنت بشماnما لازمه برای خودمان زندگی کنیم و مسیر خودمان را در پیش بگیریم رفتن در مسیر ناشناخته سخت است ولی یرشار از لدت و هیجان است و. موفقیت حاصل اعتماد بخودمان است

  2. کاربر سوخت جت 1994 می‌گوید

    من تو دام سیاه چاله ی پنجم افتادم که این مقاله باعث شد هوشیارتر بشم و به جای خوندن مقاله های بعدی سراغ ایده ای برم که از 18 سالگیم تو وجود منه ولی من هیچ کاری براش نکردم یعنی دقیقا 7 ساله ولی طبق تحقیقات اگه 5 سال با تمام وجود برای ایده مون بجنگید بعد 5 سال نتیجه میده و من تصمیم گرفتم تو 30 سالگیم هدفم رو زندگی کنم .

  3. کاربر سوخت جت بی می‌گوید

    جالب بود و مفید؛ مثل همیشه!

  4. کاربر سوخت جت madi می‌گوید

    خيلي خوب بود،عالييييي

  5. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    مرسی عالی بود

  6. کاربر سوخت جت ROOH می‌گوید

    like

  7. کاربر سوخت جت rimi می‌گوید

    بسیار خوب و آموزنده

  8. کاربر سوخت جت idan می‌گوید

    به نظر من بزرگترین سیاه چاله نگاه دیگران هستش اینکه ما نمیتونیم برای خودمون زندگی کنیم مثلا به نقاشی علاقه داریم ولی چون مهندسی کلاسش بیشتره با اینکه برامون لذت بخش نیست میریم مهندسی بخونیم اگه بتونیم برای خودمون زندگی کنم واقعا پشیمون نمیشیم
    خیلی ممنون از مطالب عالی سایت

  9. کاربر سوخت جت eifi می‌گوید

    خيلي از ما ادمها مطالبي كه تو اين سايت يا مطالبي تو اين زمينه ميخونيم بهتر قبولش ميكنيم و با تمام وجود حسشون ميكنيم همه كاراهاي درست مطالب درست همينجورن انسان ذاتن ميل به پيشرفت داره ميل به اوج رسيدن ميل به موفقيت بخاطر همينه كه خوندن اين مطالب بهش انرژي ميده ولي بهترين راه عملي كردن اين مطالب هست ويادمون باشه چيزايي كه رو افكارمون تاثير مثبت ميذاره بارها و بارها انجامش بديم بخونيمش نگاهش كنيم خيلي چيزها هست كه قبلا خونديم و انجام داديم كه حالمونو خوب كرده ولي فقط يبار انجام دادم بعد ها به فراموشي سپرديم ، و چون تكرار نكرديم تاثير چشم گيري نداشته و به خاطر همين احتمال داره بعدها اگر دوباره بخواييم شروع كنيم دلسرد بشيم بخودمون بگيم ، قبلا انجامش دادم تا حالا تاثيري نداشته و خيلي راحت از كنارشون رد ميشيم ، واين كار باعث ميشه ديگه سراغ اينجور مطالب نريم

  10. کاربر سوخت جت yman می‌گوید

    عالی بود مرسی

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**