از اینجا شروع کنید… | راهنمای استفاده از محتوای وبسایت

راهنمای استفاده از محتوای وبسایت سوخت جت

اگر این اولین باری است که به وبسایت کارآفرینان جوان (12CEO.ir) سر میزنید و نمیدونید از کجا شروع کنید؛ ما اینجا در این صفحه به هرآنچه را لازم دارید برای شما میانبر زدیم…

وبسایت کارآفرینان جوان یک وبسایت آموزشی است؛ در واقع آموزش کارآفرینی و تشویق به ایجاد تغییرات مثبت چیزی است که ما با محتوای صوتی، تصویری و متنی به شما عزیزان عرضه میکنیم – اگر درباره ما بیشتر میخواهید بدانید از منوی بالای وبسایت بر روی ما کی هستیم؟ چرا اینجاییم؟ کلیک کنید.

آنچه در ادامه میبینید، دسته بندی تمام مطالب منتشر شده در وبسایت است؛
توجه داشته باشید – پروژه سوخت جت، نام پروژه ای است که از سال 1392 کلید خورد و هدف آن عرضه محتوای باکیفیت بالا و خاص برای افرادی است که میخواهند سریع تر (با سرعت جــِت) به اهداف شان برسند.

برای مشاهده محتوای مربوط به پروژه سوخت جت شما باید عضو این پروژه باشید که برای اطلاعات بیشتر این صفحه را مطالعه کنید.

اما اگر نمیخواهید عضو پروژه سوخت جت باشید،
ما نیمی از مطالب وبسایت را برای اعضای غیر پروژه سوخت جت در قالب مطالب عمومی، تهیه میکنیم که در ادامه خواهید دید…
خب منتظر چی هستید؟

همین الان دسته مورد نظرتان را انتخاب کنید و غرق مطالعه شوید ‌!

» اگر میخواهید تمام مطالب عمومی بدون دسته بندی خاصی (برای کاربرانی که عضو پروژه سوخت جت نیستند) را مطالعه کنید، بر روی بنر زیر کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر مطالب هدایت شوید.

مطالب عمومی وبسایت کارآفرینان جوان
مطالب عمومی وبسایت کارآفرینان جوان

» میخواهید انگیزه ای قدرتمند بدست بیاورید؟ کمی ناامید و دلسرد شده اید؟ بدنبال تکانه ای قوی برای ادامه دادن هستید؟ ما برای شما آرشیوی از بهترین کلیپ های انگیزشی، با بومی سازی شده ترین زیرنویس ها را آماده کرده ایم تا از آنها استفاده کنید و انگیزه تان را به سقف برسانید :

آرشیو بهترین کلیپ های انگیزشی روز دنیا برای دانلود
آرشیو بهترین کلیپ های انگیزشی روز دنیا برای دانلود

» اگر میخواهید یک کارآفرین باشید، میخواهید کسب و کارتان را شروع کنید، میخواهید وارد دنیای غیرکارمندی شوید و اطلاعاتی از این دنیای پرفراز و نشیب و هیجان انگیز بدست بیاورید، هرآنچه لازم دارید را ما برای شما اینجا دسته بندی کردیم :

آرشیو مطالب کارآفرینی وبسایت کارآفرینان جوان
آرشیو مطالب کارآفرینی وبسایت کارآفرینان جوان

» دوست دارید کارهای بیشتری در زمان کمتری انجام دهید؟ افراد موفق سرعت را دوست دارند و میدانند داشتن بهره وری بالا به آنها کمک میکند سریع تر تصمیم بگیرند و کارهای بیشتری را با دقت بالاتر در مدت زمان کمتر انجام دهند، اگر شما دوست دارید از این دست افراد باشید بر روی بنر زیر کلیک کنید :

آرشیو بهترین مطالب برای افزایش بهره وری
آرشیو بهترین مطالب برای افزایش بهره وری

» شاید تغییری در زندگی تان میخواهید بدهید، کاری را میخواهید شروع کنید یا قرار است اُفق های جدیدی از زندگی تان کشف کنید و نیاز به انگیزه دارید، خب انگیزه تخصص شماره یک ماست ! برای شما مطالب انگیزشی را یکجا در لینک زیر جمع آوری کردیم :

آرشیو مطالب انگیزشی وبسایت کارآفرینان جوان
آرشیو مطالب انگیزشی وبسایت کارآفرینان جوان

» اگر میخواهید در زمان رفتن به سرِ کار یا هنگام خواب هم درحال پیشرفت باشید، چرا فایل های صوتی پروژه سوخت جت را دانلود نمیکنید؟ آرشیو فایل های صوتی را با کلیک بر روی بنر زیر خواهید دید :

آرشیو فایل های صوتی پروژه سوخت جت
آرشیو فایل های صوتی پروژه سوخت جت

» اگر کارآفرین هستید، فروشنده هستید، مدیر هستید، به دنیای بازاریابی و فروش علاقه دارید و به دنبال مطالب دست اول تخصصی یا عمومی و البته کاربردی در زمینه فروش و بازاریابی و تبلیغات هستید بر روی بنر زیر کلیک کنید و تک تک مطالب اختصاصی را بخوانید :

آرشیو مطالب بازاریابی فروش تبلیغات وبسایت کارآفرینان جوان
آرشیو مطالب بازاریابی فروش تبلیغات وبسایت کارآفرینان جوان

» در هر حرفه ای مشغول فعالیت باشید، با مردم سر و کار خواهید داشت و اینجاست که افرادی با مهارت مذاکره بالا، برگ برنده ای برای رسیدن به خواسته هایشان از دیگران دارند :

آرشیو بهترین مطالب دنیای مذاکره
آرشیو بهترین مطالب دنیای مذاکره

» میخواهید یک موضوع مهم مثل اعتماد به نفس، تفکر سیستمی، مدیریت و … را انتخاب کنید و خیلی عمیق و دقیق آنرا یادبگیرید و یک متخصص در آن حوزه شوید؟ ما دوره های صوتی «#صفرتاصدویک» را برای شما آماده کردیم. برای دیدن آرشیو دوره ها بر روی بنر زیر کلیک کنید :

آرشیو دوره های صوتی صفرتاصدویک وبسایت کارآفرینان جوان
آرشیو دوره های صوتی صفرتاصدویک وبسایت کارآفرینان جوان

» تصمیم گرفتید زندگی تازه ای آغاز کنید؟ مهارت های شخصی تان را افزایش بدید؟ میخواهید یک فرد جدیدی باشید و در زندگی رشد کنید و پله های ترقی را طی کنید؟ ما مطالبی که باعث موفقیت شخصی شما و ارتقای شخصیت حرفه ای شما میشوند را در لینک زیر یکجا قرار داده ایم :

آرشیو مطالب زندگی موفق وبسایت کارآفرینان جوان
آرشیو مطالب زندگی موفق وبسایت کارآفرینان جوان

» کتابخوان هستید؟ میخواهید شروع کنید به کتاب خواندن؟ دنبال کتاب های خوب برای خواندن میگردید؟ ما خلاصه ای از بهترین کتاب ها رو + معرفیِ متفاوتِ آنها را برای شما هر هفته در لینک زیر قرار میدیم :

آرشیو مطالب خلاصه و معرفی کتاب وبسایت کارآفرینان جوان
آرشیو مطالب خلاصه و معرفی کتاب وبسایت کارآفرینان جوان

» شاید از آن دسته آدم هایی باشید که میخواهید از زندگی افراد موفق دنیا الگوبرداری کنید و بدانید چرا آنها موفق شدند؟ چه چیزی باعث موفقیت این افراد شده و چطور شما هم در زندگی با استفاده از همان اصول موفق شوید؟ خب ما دقیقا کمی بیشتر از بیوگرافی افراد موفق دنیا در قالب سری مطالب «پرونده مرموز» در بنر زیر قرار دادیم :

آرشیو مطالب پرونده مرموز وبسایت کارآفرینان جوان
آرشیو مطالب پرونده مرموز وبسایت کارآفرینان جوان

» عاشق دنیای پیچیده و عجیبِ ذهن هستید؟ میخواهید با نظریه های روانشناسی آشنا شوید؟ برای آن دسته از افرادی که به دنیای روانشناسی علاقه دارند و میخواهند روانشناسی را کاربردی یادبگیرند و در زندگی روزمره شان از آن استفاده کنند یک عالمه مطلب مهم و کاربردی در لینک زیر قرار دادیم :

 راهنمای استفاده از محتوای وبسایت سوخت جت آرشیو مطالب روانشناسی کاربردی وبسایت کارآفرینان جوان
آرشیو مطالب روانشناسی کاربردی وبسایت کارآفرینان جوان