چطور اعتماد به نفس تان را به كمك لباس هایتان تنظیم كنید؟

شما میدانید اعتماد به نفس یا خودباوری شما چقدر است و اینکه راه حل های افزایش اعتماد به نفس چیست؟

بگذارید این گونه بپرسم که «چقدر به خودتان و به کاری که می کنید و به فکری که دارید، مطمئن هستید؟»

همه ی ما تقریبا، برای این سوال، یک پاسخی داریم ولی بیشتر پاسخ ما این است: «نمی دانم؛ در چه زمینه ای؟» بعد، کمی به فکر می رویم و به خودمان، کارهای مان و اندیشه های مان فکر می کنیم.
کمی بعد به این نتیجه می رسیم که در فلان کار، اعتماد به نفس نداریم و بلافاصله این، سوال مان می شود که «چطور می توانم اعتماد به نفس ام را افزایش بدهم؟»

بدون شک، می شود گفت که این سوال همه است که چگونه اعتماد به نفس مان را افزایش بدهیم و چه چیزهایی روی خودباوری ما تاثیر می گذارد.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در برخورد اول و یا حتی نگاه اول، مجذوب فردی شده اید و او را فردی با اعتماد به نفس دیده اید تا جایی که حتی در برخورده اول، نتوانسته اید به او حرف تان را بزنید و بعد از آن دیدار هم در این فکر افتاده اید که چرا من نتوانستم حرفم را بزنم…

خب، چه چیزی باعث می شود که برخی افراد این گونه به نظر برسند؟
آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند که به راحتی حرف شان را بزنند و تایید شود ولی شما نتوانید حتی چیزی که در ذهن تان است را به زبان بیاورید…

  • اصلا، راز داشتن اعتمادبه‌نفس چیست؟
  • یک حس درونی است؟
  • چیزی است که از بیرون بر ما تاثیر می گذارد؟
  • به یک نگرش مثبت درباره‌ی خودمان بستگی دارد؟
  • به داشتن ثروت مربوط میشود؟

اجازه دهید ابتدا این مورد را روشن کنید
«این شما هستید که میزان اعتماد به نفس تان را تعیین می کنید»

عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند که فردی دارای اعتماد به نفس باشد و در نگاه دیگران باجذبه به نظر برسد ولی یکی از عوامل مهم… لباسی است که در موقعیت های مختلف به تن دارید.

طرز لباس پوشیدن شما، بر میزان اعتماد به نفس شما تاثیر می گذارد؛
یعنی شما با رعایت نکته ها و چند قانون کلی، می توانید به گونه ای بپوشید که اعتماد به نفس تان نسبت به دیگران بیشتر باشد تا همیشه «بله» بشنوید.

 

کارن پاین

 

فرقی نمی کند که شما یک ملاقات دوستانه دارید و یا یک ملاقات کاری، در هر صورت، شما باید اعتماد به نفس داشته باشید تا تاثیرگذار باشید. مگر این چیزی نیست که همه مان می خواهیم؟

منظور ما این نیست که لباس های پر زرق و برق بپوشید بلکه منظور این است که لباسی بپوشید که به شما وقار بدهد. لباسی که برزانده ی شما و شرایط تان باشد و به چشم بیاید و از همه مهم تر، هدفی را دنبال کند.

ما در این نوشته می خواهیم چند راز از رازهایی که باید در پوشیدن لباس تان رعایت کنید تا باجذبه به نظر برسید را به شما بگوییم. اگر می خواهید که باجذبه به نظر برسید و همیشه «بله» بشنوید، اگر می خواهید که بدون این که حتی حرفی بزنید به هدف تان برسید، ادامه ی این نوشته را دنبال کنید.

ما به شما چیزهای مهمی را خواهیم گفت که شاید تا امروز برای تان بی اهمیت بوده اند…

 

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    ای کاش این مطالب رایگان بود و لااقل ما کمی دلخوشی داشتیم با خواندن این مطالب…

  2. کاربر سوخت جت مد می‌گوید

    مطالب جالب بود بیشتر ازینا بزارید لطفا

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**