ترفندهای فوق هوشمندانه مذاکره – برای گرفتن جواب بله در هر شرایطی

آیا میدانستید شما در زندگی آنچه را که لیاقتش را دارید بدست نمی آورید، فقط انچه را بدست می آورید که برای بدست آوردنش مذاکره کردید…
این جمله تکان دهنده شاید به ظاهر غیرطبیعی باشد، اما توسط تمام اساتید بزرگ مذاکره دنیا تایید شده.

شما در کودکی، برای هنگامی که گرسنه می شدید و به شیر مادرتان نیاز داشتید باید گـــــریه میکردید، تا مهر مادر متوجه تان میشد و شیر دریافت میکردید.
از کودکی همه مان در حال مذاکره بودیم، گریه میکردیم، شیر دریافت میکردیم. غذایمان را تا آخر می خوردیم، تا اجازه داشته باشیم بریم بیرون با بچه های توی کوچه بازی کنیم و …

مذاکره جز جدایی ناپذیر زندگی همه ماست.
همه مان هر روز درحال مذاکره هستیم. مذاکره فقط نشستن دور یک میز بزرگ و دو دسته شدن و جنگیدن برای سود بیشتر نیست؛ تصمیم گرفتن برای بیرون رفتن با دوستان هم مذاکره است، گرفتن سوییچ ماشین پدر مذاکره است… هرآنچه را میخواهید بدست آورید، باید برایش مذاکره کنید.

افرادی که به صورت ذاتی مذاکره کنندگان خوبی هستند، معمولا در زندگی دستآوردهای زیادی دارند.
این افراد دانسته یا ندانسته یادگرفتند چطور برای هرچیزی که میخواهند در زندگی داشته باشند، مذاکره کنند… مخصوصا برای گرفتن جواب بـــــــــله !

یکی از مهم ترین بخش های مذاکره، رسیدن به جواب بـــــــله است.
شما میخواهید یک شغلی را بدست آورید، با کارفرمای آن وارد مذاکره میشوید، اینکه چطور به جواب بله از طرف کارفرما برسید، یک هنر است.
شما وارد جمع دوستانه جدیدی میشوید، اینکه چطور کاری کنید آنها شما را بپذیرند(پاسخ مثبت به ورود شما)، یک هنر است.

جواب بله گرفتن، صرفا به معنی بر زبان آوردن آن نیست؛ اما خیلی مهم است.

شما در این مقاله با یک سری ترفند فوق هوشمندانه مذاکره آشنا میشوید، که به شما کمک میکند خیلی سریع در هر شرایطی جواب بله بگیرید.
اگر دوست دارید یک حرفه ای در دنیای مذاکره باشید، بند بند این ترفند ها را باید بخوانید و از همه مهم تر تمرین کنید.

برای گرفتن جواب بله، روند آن مشخص شده (از کجا شروع کنید و به کجا برسید)؛ با روند پیش بروید و در هر قسمت ترفندهای گفته شده را یادبگیرید و از آن به نفع خودتان استفاده کنید.

7 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت faee می‌گوید

    دورود بر شما همانطوری که خودتان اشاره کردید یک طراحی خوب باید جذابیت موضوع را بیشتر نماید اما من در این تصویر خلاقیت و نواوری نمی بینم . و چیزی از ان دستگیرم نشد. حالا اگر شما نمی خواهید ایراد کارتان را قبول کنید شما نیز مذاکره کننده انعطاف بذیری نیستید

  2. کاربر سوخت جت نش می‌گوید

    ممنون از مطالب خوبتون

  3. کاربر سوخت جت i.kh می‌گوید

    ممنون خوب بود.یه خواهش اگر امکان داره برای فایلهای صوتی بک گراند هایی متناسب با موضوع قرار بدین هم جذابتر میشه هم تمرکز را افزایش میدهد (البته من هنر گوش کردن ندارم تا بحال نتونستم یه فایل رو تا آخرش گوش کنم )

  4. کاربر سوخت جت taei می‌گوید

    ممنون جالب بود اما به نظرم این موضوع اونقدر حساس هست که مفصل تر و با مثال بیشتر دربارش صحبت بشه. اما ممنون خیلی خوب بود

  5. کاربر سوخت جت ed24 می‌گوید

    با سلام
    مطلب زیاد جالب نبود و خیلی درهمو بر هم بود – جذابیت برای تماشا خوبه اما برای خوندن سخته اگه مدلی معمولی نوشته می شد بهتر بود خیلی قرو قاطیه یا شایدم من با این چیزا راحت نیستم ولی درهر صورت ممنون

  6. کاربر سوخت جت 5281 می‌گوید

    محتوای مطلب فقط همین عکسه؟
    نسبت به تیتر و توضیحات ابتدایی ضعیفه.

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      دوست عزیز این “عکس” نیست و “اینفوگرافیک” است و طراحی یک اینفوگرافیک 5 برابر نوشتن یک مقاله زمان می برد تا به کمک المان های تصویری جذابیت خواندن برای مخاطب بیشتر شود
      اینکه شما تمام این مطلب و تکنیک های آنرا یک “عکس” میبینید، بهتر است مطالب عام وبسایت های دیگر را بخوانید

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**