3 تصمیم مهم زندگی که فقط 3 درصد از مردم درباره آن اطلاع دارند

 

” زندگی، جمع نتیجه تمام تصمیم هایمان است ” این یکی از زیباترین جملاتی است که رمان نویس مشهور آلبرت کامو در میان چند آثار جاودانه اش، نوشت… او مانند دیگر روشنفکران تاریخ، دریافته بود که زندگی ما را تصمیم هایمان می سازند.

اهمیت تصمیم گیری به حدی است که میتواند یک فرد ناموفق را تبدیل به فردی موفق، یا یک فرد موفق را با یک تصمیم گیری بد، تبدیل به فردی ناموفق کند. اگر زندگینامه هر فرد موفقی را بخوانید، به احتمال زیاد به مهم ترین بخش آن برخورد کردید : آنها یکبار، تصمیم گرفتند موفق شوند و موفق هم شدند.

حتی نیکلای چرنیشفسکی، نویسنده، فیلسوف و منتقد هنری مشهور روسی، کتابی با عنوان “چه باید کرد؟”  در قالب رمان نوشت که در آن شرح داد؛ چرا با اینکه همه مان میدانیم برای موفق شدن چه راهی را باید بپیماییم اما کمتر کسی از ما آن راه را می پیماید و موفق میشود؟

از طرفی دیگر رمان نویس مشهور روسی لئو تولستوی نیز مقاله ای با عنوان “چه باید کرد؟” در مورد این پدیده عجیب را به بوته نقد و بررسی سپرد. در همین زمینه، دکتر علی شریعتی نویسنده جامعه شناس بنام ایرانی، کتابی با عنوان مشابه نوشت “چه باید کرد؟” و دقیقا به بررسی همین موضوع نوشت و راهکارهایی ارائه داد… حتی ولادیمیر لنین رهبر پرآوازه ی انقلاب کومونیستی روسیه نیز، کتابی با عنوان “چه باید کرد؟” به رشته تحریر درآورد و این موضوع را بررسی کرد.

آیا میدانید خلاصه ی نتیجه گیری تمام این مقالات و نقد و بررسی چه بود؟ باید تصمیمی گرفته شود.
بله؛ شما حتی اگر بهترین راه ثروتمند شدن را هم بلد باشید، تا زمانی که تصمیم نگیرید آنرا بپیماید و ثروتمند شوید، هرگز قدم در آن راه نخواهید گذاشت.

روزانه حتما با افرادی سروکار دارید که به صورت توقف ناپذیری از زندگی و حال و روزشان در حال شکایت و غر زدن هستند، آیا آنها نمیدانند راه صحیح تغییر اوضاع و شرایطشان چیست؟ قطعا میدانند، پس چه باید کرد؟ آنها هنوز تصمیم نگرفتند اوضاع و شرایطشان را تغییر دهند.

در کتاب آسمانی انجیل آمده است : “بخواهید، تا به شما داده شود… در بزنید تا دربان بزرگ در را بر رویتان بگشاید.” آیا تمام این نشانه های اهمیت تصمیم گیری نیست؟ البته، لازم به ذکر است، حتی فردی که تصمیمی نمیگیرد، ناخودآگاه تصمیم گرفته است که تصمیم نگیرد.

شما نمیتوانید از تصمیم گیری فرار کنید.
اگر شما برای خودتان تصمیم نگیرید، زندگی برای شما تصمیم میگیرد. اگر شما انتخاب نکنید، زندگی برای شما انتخاب خواهد کرد… پس بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید و اختیار زندگی تان را خودتان به دست بگیرید.

و اما مهم ترین چیزی که قرار است در این مقاله یادبگیرید:
انسان ها روزانه با 3 تصمیم مهم مواجه میشوند، 3 تصمیمی که به راحتی میتواند موفقیت آنها را نتیجه دهد. این 3 تصمیم مهم زندگی را فقط 3% از کل مردم جهان از آن آگاه هستند و هر روز در مورد آنها فکر میکنند.

این 3% افراد موفق جهان هستند، که دریافته اند این 3 تصمیم مهم، به روشنی کیفیت زندگی شان را تعیین میکند. افراد عادی و ناموفق، نه تنها به راحتی از کنار این 3 تصمیم مهم زندگی عبور میکنند، بلکه تصمیم گیری آنرا نیز به دنیا و شرایط و محیط شان می سپارند…

شما در این مقاله با 3 تصمیم فوق العاده مهم زندگی تان آشنا میشوید، که هر روز با آن روبرو خواهیدشد، کافیست در مورد اهمیت آنها آگاهی پیدا کنید، تا یکبار برای همیشه، کیفیت زندگی تان را به حداکثرین حد ممکن برسانید.

کافیست این 3 تصمیم مهم را هر روز به مدت 21 روز مرور کنید و تصمیمگیری تان را انجام دهید، تا شاهد معجزاتی در زندگیتان باشید !

3 تصمیم مهم زندگی
که فقط 3 درصد از مردم درباره آن اطلاع دارند :

 

10 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت m.ba می‌گوید

    انقدر این مقاله عالی بود که حرفی برای گفتن ندارم . از صبح زود می خواستم فقط یک مقاله از این سایت بخونم ولی الان چندین ساعته این جام .
    به خاطر احترام عشق ولذتی که به کاربراتون می دید بی نهایت سپاس گذارم ،امیدوارم به خاطر دریچه هایی که به سوی ما باز می کنید بی نهایت در در زندگی به سمتتون باز شه .

  2. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    مقاله خوبی بود

  3. کاربر سوخت جت d847 می‌گوید

    سلام
    اگر مدیریت محترم جواب این سوال که خیلی وقته ذهن من رو به خودش درگیر کرده بدهند ممنونتون میشم..
    داخل چند تا از مقالاتی که میزارید اشاره کردید به 21 روز مثل مقاله بالا که من تکه ایی از متن رو در آخر سوالم گذاشتم ، فقط میخوام بدونم چه رازی در عدد 21 هستش که مغز یا ذهن ما ظرف 21 روز تغییراتی که مد نظر ماست تغییر میکنه و اینکه آیا بعد از 21 روز اگر تلقین نکنیم دیگه اثر برگشت پذیری دارد یا نه ؟؟
    باتشکر و سپاس فراوان

    « ….. کافیست این 3 تصمیم مهم را هر روز به مدت 21 روز مرور کنید … »

  4. کاربر سوخت جت midi می‌گوید

    عالیییی بود. فقط اگه می شه مقالاتی در مورد شناخت نیاز جامعه و اینکه چطور می تونیم چیز ارزشمندی به مردم بدیم معرفی کنید.

  5. کاربر سوخت جت midi می‌گوید

    عالییییی بود . فقط من هنوز نتونستم با خوندن مقالات نیاز جامعه رو بشناسم یا کار خلاقانه بخوام انجام بدم چطور باید این کارو کنم؟

  6. کاربر سوخت جت am90 می‌گوید

    من تصمیم شماره 3 را خوب متوجه نمی شوم. میشه لطفا یه مثال براش بزنید که بهتر بفهمم ؟

  7. کاربر سوخت جت rham می‌گوید

    خیلی خوب بود
    ولی چقدر اشتباه نگارشی داشت 🙁

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      از حسن توجه تان سپاسگزاریم
      دوست عزیز بابت غلط های املایی از شما کاربران گرامی پوزش می طلبیم، نویسنده مطلب هم مانند ما انسان است و جایزالخطا، به زودی اصلاح خواهند شد. موفق باشید.

      1. کاربر سوخت جت 6602 می‌گوید

        ممکن الخطا

      2. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

        سلام و خسته نباشید.حقیقتش من خیلی وقته از مقالات شما استفاده میکنم و متاسفانه خیلی از مقالات شما غلط املایی دارند که البته این عادیه اما خب گاهی اوقات ایرادات از حالت املایی فراتر میروند و کلا معنی جمله رو عوض میکنند که اگه لطف کنید و این نکته رو مد نظر قرار بدید ممنونتون میشیم وگرنه ایرادات املایی ای که معنی جمله رو عوض نکنه اصلا مهم نیست.یک مثال از همین مقاله براتون میزنم که معنی جمله نامفهومه: {{سپس، بر روی معنایی که از میخواهید برداشت کنید، تصمیم بگیرید و بعد احساسی که توسط معنای و مفهوم درک مورد نظر درک کرده اید، به شما قدرت انجام کاری متفاوت را خواهد داد.}}
        به نظر اینجا باید مفهوم رو حدس بزنیم و کار دیگه ای نمیشه کرد!!!

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**