تکنیک انقلابی مدیریت زمان – روش پامادورو – کمتر کار کنید، بیشتر نتیجه بگیرید

روش پامادورو

با تکنیک انقلابی مدیریت زمان
روش پامادورو
کمتر کار کنید، بیشتر نتیجه بگیرید

 

فرانسیسکو سایریلو نام کارآفرین ایتالیایی است که در سال 1980 دانشجوی رشته نرم افزار بود و زمان درس خواندن به دنبال تکنیکی می گشت تا بتواند زمان برنامه نویسی بیشتر تمرین کند، هنگام تمرین برنامه نویسی انرژی و خلاقیتش را حفظ کند و خسته نشود؛ فرانسیسکو توانست تکنیکی اختراع کند، که تا به امروز در بهترین کلاس های آموزشی مدیریت زمان توسط بهترین اساتید نیز توصیه و تجویز میشود…

فرانسیسکو سایریلو (Francesco Cirillo) کارآفرین، نوآور و خالق تکنیک مدیریت زمان پامادورو ،موسس XPlabs به مدت 10 سال است به شرکت ها و استارتاپ های مختلف کمک میکند تا محصولی را به بازار عرضه کنند، کسب و کاری راه اندازی کنند و یا در قسمت بازاریابی کالاهایشان موفق شوند.

فرانسیسکو به غیر از کارآفرینی و مشاوره، خالق تکنیک انقلابی مدیریت زمان پامادورو نیز هست.
تکنیک پامادورو، علاوه بر اینکه توسط مربیان مدیریت زمان و کارآفرینان دیگر توصیه و تدریس می شود؛ فقط در 3 سال اخیر که این تکنیک در کتابی به کمک فرانسیسکو نوشته و منتشر شد، بیش از 2000000 نفر در سراسر دنیا آنرا خریدند و خواندند.

با اینکه تکنیک مدیریت زمان پامادورو در سال های 1980 خلق شد، اما در دهه 90 میلادی بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد و مدرسان و مربیان مختلف شروع به استفاده و تدریس آن کردند.
تا به امروز تکنیک مدیریت زمان پامادورو قدرت و کیفیت خودش را حفظ کرده مانند سابق در هر کاری بهترین جواب را از نظر مدیریت زمان میتوان از این تکنیک گرفت. امروزه نرم افزارهای موبایل مختلفی تکنیک پامادورو را شبیه سازی کرده اند و آنرا قابل استفاده در تلفن های هوشمند کرده اند.

نام “پامادورو” را فرانسیسکو از لغت ایتالیایی “Tomato” (به معنی گوجه فرنگی در زبان ایتالیایی) الهام گرفته بود… زیرا در ابتدای کشف این روش، از تایمر آشپزخانه ای اسفاده میکرد که شبیه گوجه فرنگی بود !

شما در این مقاله، به صورت خلاصه، کاربردی و با مثال، تکنیک انقلابی مدیریت زمان فرانسیسکو سایریلو یعنی روش پامادورو را خواهید خواند. این روش به شما کمک میکند در زمانی که کار میکنید، به بهره وری 100% کار کنید، بیشتر کار کنید، با انرژی کار کنید و هرگز خسته نشوید !

Paul Klipp مدیرعامل Lunar Logic درباره روش پامادورو میگوید :
من قبل از تکنیک پامادورو بیشتر کار میکردم، بیشتر خسته میشود و بدون هدف هرکاری که به دستم می رسید را انجام میدادم؛ اما این تکنیک به من کمک کرد، فقط در صورت لزوم بیشتر کار کنم، با انرژی کار کنم و اصلا خسته هم نشوم… در واقع روزهایی که با تکنیک پامادورو کمتر کار میکنم، در اصل بیشتر از زمانی کار میکنم که از این تکنیک استفاده نمی کردم…

چطور از تکنیک پامادورو استفاده کنیم؟

در همین زمینه، مطالب زیر را حتما بخوانید :

یک ابزار قدرتمند برای مدیریت زمان : جدول PERT (چطور همیشه زمان اضافه داشته باشیم؟)

به کمک قانون “نابرابری های برابر” استعدادهایتان را کشف کنید و جهانی شوید

راز والتر برای ساختن اراده پولادین (نتیجه 60 سال تحقیق به شما کمک میکند یکبار برای همیشه اراده پولادین بسازید)

فرمول جادویی مازلو برای پیشرفت سریع در هر کاری

 

11 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت کی می‌گوید

    با سلام روش بسیار عالی برای متمرکز شدن روی کار در همون لحظه هستش خیلی کمک میکنه به مفید کار کردن ممنون عالی بود

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      سلام ممنون از نظرتون

  2. کاربر سوخت جت فر می‌گوید

    سلام گوگل پلی داخل جستجو pomodor بزنید چند تایی برنامه هست که می تونند کمکتون کنند

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      با سلام و تشکر از شما دوست عزیز برای شرکت در طرح هم افزایی دیدگاه ها؛ یک روز به شارژ سوخت جت شما اضافه شد.

  3. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    مرسی مقاله جالبی بود

  4. کاربر سوخت جت ite7 می‌گوید

    من از این روش استفاده کردم…واقعا جواب میده.هدفمندتر درس میخونم چون تایم 25 دقیقه است ومحدوده سعی میکنی که حتی یه دقیقشو از دست ندی.

  5. کاربر سوخت جت inaz می‌گوید

    سلام خداقوت مطالب عالین. فقط یه سوال چرا نمیتونم ادامه مقالات رو بخونم؟؟؟؟؟

  6. کاربر سوخت جت java می‌گوید

    سلام دوستان ، برای این کار یه نرم افزار هم هسشه به همین نام ، اگه کسی میدونه چطور میشه از این نرم افزار Backup گرفت ، خیلی مممنون میشم راهنمایی کنه ، یه مدت با این برنامه کار میکردم و با یه بی دقتی برنامه هایی که درست کردم حذف شدن و کل برنامه هام بهم خورد ، چون قابلیت backup نداشت ، و بعد این اتفاق قید این برنامه را زدم ، خیلی دنبال نرم افزار معادل این گشتم ولی هیچ کدام قابلیت و سادگی این برنامه را نداشت جز نرمافزار teamviz که به نوعی نسخه پیشرفته همین نرم افزار هسشه که میتونید از آدرس زیر Trial آنرا دانلود کنید http://www.teamviz.com/downloads/ ولی مشکلی که هسشه واسه استفاده از این نرم افزار account میخاد که من تو سایت هم عضو هستم ولی متاسفانه نتونستم به نرم افزار لاگین کنم ، و به پشتیبانی نرم افزار هم ایمیل زدم و حتی بهم جواب دادن که جواب سوال را خواهند داد ولی 2 ماهی گذشته خبری نشده ،در نهایت قید این نسخه رو هم زدم ، حال از دوستان خاهش می کنم اگه کسی از این نرم افزار استفاده کرده ، اگه زحمتی نباشه ، ما رو هم راهنمایی کنه، خیلی لنگ این نرم افزارم

    1. کاربر سوخت جت لی می‌گوید

      از معرفی نرم افزار بسیار سپاسگزارم!

    2. کاربر سوخت جت dark می‌گوید

      بعد ازنصب نرم افزار هنگام لاگین کردن و دادن ایمیل و پسورد و نیز تکرار پسورد باید به اینترنت متصل باشید.

  7. کاربر سوخت جت himi می‌گوید

    سایت علمی و جالبی میباشد من هنوز از مطالب کامل سایت استفاده نکردم.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**