روشهای غیرمعمول ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و بیل گیتس جهت افزایش بهره‌وری

روش های معمولی برای افزایش بهره وری در دنیای امروزی جوابگو نیست… چطور است روش های غیرمعمول از مدیران شرکت های بزرگ دنیا را امتحان کنید؟

کارآفرینان موفق و نامی جهان همیشه در حال انجام برنامه‌ریزی برای نهایت استفاده از زمان هستند و به نظر می‌رسد تمرکز اصلی همه آنها بر یک موضوع است: کار کردن.

آنها با تلاش مداوم به بلندپروازی‌ها و رویاهای خود را جامه عمل می‌پوشانند و معمولا به کار کمتر از هفتاد ساعت در هفته راضی نمی‌شوند. آنهایی که فکر میکنند بیشتر و سخت تر تلاش کردن استراتژی غلط است، بهتر است کمی در مورد ساعات کاری افرادی مثل بیل گیتس، که حتی بازنشست شده تحقیق کنند.

این افراد، حتی ممکن است از برخی ضرورت‌های زندگی خود (که برای مردم عادی بسیار پراهمیت است) چشم‌پوشی کنند.

به هر حال برای به واقعیت پیوستن یک ایده خارق‌العاده باید نهایت تلاش را انجام داد و برای عملی شدن رویاهایتان مستلزم رعایت اصول کاری منسجم و برنامه‌ریزی شده هستید.

ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و بیل گیتس جزو ثروتمندترین افراد شناخته شده در جهان هستند. آنها با استفاده از تکنولوژی و راهکارهای جدید، متمایز از عموم مردم بوده و موفق شده‌اند دنیا را تغییر دهند.

مارک زاکربرگ با بنیانگذاری Facebook ارتباطات بین مردم را افزایش دید،  ایلان ماسک شرکت تولیدکننده اتومبیل برقی، پرداخت الکترونیکی Paypal و درحال حاضر سفر به ماه را در برنامه کاری خود قرار داده و بیل گیتس هم با وجود کسب عنوان ثروتمندترین فرد دنیا، همچنان هفته ای 70 ساعت مشغول به کار است…

 

ایلان ماسک
ایلان ماسک

 

هر یک از این سه نفر برای برای افزایش بهره وری روزانه-کاری خود مکانسیم خاص خود را داشته‌اند. از پوشیدن همیشگی یک پیرهن خاکستری گرفته تا رفتن به جنگل در هر سال، این افراد برجسته با استفاده از روش‌های غیر معمول موفق شده‌اند بهره‌وری خود را افزایش دهند.

در این مقاله میخواهیم بپردازیم به تکنیک های افزایش بهره وری این سه شخصیت برجسته دنیای کارآفرینی…

آماده اید به صورت غیر معمول
افزایش بهره وری را تجربه کنید؟

در همین زمینه، نوشته های زیر را بخوانید :

 

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت نی می‌گوید

    مطالب خوب و قابل استفاده است

  2. کاربر سوخت جت ید می‌گوید

    یکی از بهترین نوشته های دنیای کسب و کار بابت زحماتی که میکشید از شما ممنونم

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**