اگر فکر می‌کنید راهی برای تغییر برایتان باقی نمانده این روش خارق‌العاده را امتحان کنید

تابه‌حال برای شما پیش آمده که به بن بست کاری و زندگی برسید؛
تلاش‌های شما دائماً بی‌ثمر باشد و یا از تکرار روزانه زندگی ملامت بار خسته شده باشید؟

همه ما در دورانی از گذر عمر خود به پوچی می‌رسیم. جایی که احتمالاً چیز جدیدی برای یادگیری نیست…. حوصله آن‌چنانی نداریم و زندگی‌مان بسیار روتین و یکنواخت شده است. این امر فقط برای ما مردم عادی نیست. از بزرگ‌ترین ورزشکاران جهان تا ثروتمندانی که همه چیز در اختیارشان است آنقدر موفق می‌شوند که انگیزه زندگی‌شان تمام می‌شود.

این موضوع آنقدر فراگیر و جهانی است که می‌تواند بخشی از خط اصلی سریال وست‌ورلد WestWorld را به آن اختصاص داد. سریال درباره گروهی ثروتمند است که برای پیدا کردن معنی زندگی یا چالش جدید از زندگی وارد دنیایی شبیه سازی شده می‌شوند.

از هر 10 نفر در جهان 9 نفر دوست دارند کاملاً عوض شوند، آن‌ها خودشان را دوست ندارند چون عملکردشان بسیار ناامید کننده بوده. دوست دارند شب بخوابند و صبح که بیدار می‌شوند یک فرد جدید باشند. اما حیف که کار به این راحتی انجام نمی‌شود.

حالا ما باید چه کار کنیم؟

چطور یک تغییر هیجان انگیز در زندگی‌مان ایجاد کنید که ضمن یادگیری و ارتقاء خودمان، حس نوعی در زندگی را کشف کنیم؛ سوخت جت یک پیشنهاد فوق العاده دارد. کاری که بیشتر افراد شاخص دنیا به عنوان یک چالش از آن استفاده کرده‌اند:

سفــــــــر !

قبلا در مقاله «چرا مسافرت کردن زندگی تان را متحول میکند؟»  راجع‌به مزایای سفر و مسافرت صحبت کردیم؛ بله… اینبار هم سفر کردن اما نه به شیوه معمولی که به هواپیما و یک هتل چند ستاره خطم می‌شود؛ بلکه سفر کردن به تنهایی، فقط با یک کوله پشتی و بدون رزرو هتل. پیاده روی در کشور خودتان جایی که فکر می‌کنید آن را می‌شناسید اما سخت در اشتباه هستید.

کوله خود را جمع کنید یک سفر به روش رایگان گردی (هیچ هایکینگ – Hitchiking) می‌تواند آغاز زندگی جدید شما باشد.

این اصلاً سفر تفریحی نیست، سفری است که روح شما را بزرگ می‌کند.
استقامتتان را افزایش می‌دهد و شما را به شخصیت جدیدی تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید چطور باید شروع کنید و این سفر شما را به کجاها خواهد کشاند و چه چیزهایی به شما یاد خواهد داد در ادامه با ما همراه باشید.


در همین زمینه بخوانید:

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت را می‌گوید

    عالی

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**