وال استریت ایران کجاست؟ بازار مالی که آن را نادیده گرفته‌اید

اگر شما اهل کارآفرینی و علاقه‌مند به خلق ثروت باشید حتماً فیلم‌های زیادی در این باره دیده‌اید. فیلم‌های هالیوودی که مسیر اکثر آن‌ها برای کسب ثروت به وال استریت خطم می‌شد. وال استریت درواقع خیابانی است که ساختمان بورس نیویورک، بزرگ‌ترین بورس جهان در آن قرار دارد.

محلی که بیشترین پول جهان در قالب سهام شرکت‌های بزرگ به صورت عددهای روی مانیتورها در حال مبادله است و افراد تشنه موفقیت سعی می‌کنند با قرار گرفتن در این دریای بزرگ، جیب خود را پر کنند. شما در وال استریت می‌توانید از جوانان جویای نام تا ثروتمندترین افراد جهان را پیدا کنید.

مهم‌ترین کسانی که در وال استریت ثروتمند شده‌اند می‌تواند به جوردن بلفورد، وارن بافت، لری الیسون، دیوید کوک، جف بزوس، بیل گیتس و … اشاره کرد. خیلی از این افراد به صورت مستقیم در بورس و خیلی دیگر به صورت سهام شرکتشان در این بازار بزرگ مالی حضور دارند و همگی در حال ثروتمندتر شدن از این راه هستند.

اما کسانی که در ایران رؤیای ثروتمند شدن دارند کجا باید بروند؟ آیا چنین امکان مالی در ایران وجود دارد؟ اگر با سوخت جت در ادامه این مطلب همراه باشید به شما از تجربه 4 ساله خود در بورس خواهم گفت و اینکه چطور می‌توانید به رؤیای ثروتمند شدن نزدیک‌تر شوید.

 

» بورس ایران، بازار فراموش‌شده

همه کشورها دارای سیستم بورس مختلف اعم از بورس کالا، بورس طلا-ارز، بورس انرژی و بورس اوراق بهادار هستند. البته صحبت امروز ما در این مطلب فقط درباره بورس اوراق بهادار است که مردم عادی می‌توانند در آن فعالیت کنند. متأسفانه مشخص نیست که چرا بورس ایران را کمتر کسی می‌شناسد. (البته اگر میخواهید سرمایه‌گذاری را شروع کنید بهتر است این اصول اولیه را باید بلد باشید)

همه جوانان وقتی به دنبال کاری می‌گردند هزاران گزینه مختلف را با سرمایه گذاری‌های گوناگون برسی می‌کنند اما در بین گزینه‌های آن‌ها نامی از بورس نیست. اما من به شما تضمین می‌دهم که هیچ سرمایه‌گذاری در ایران بهتر از بورس را پیدا نخواهید کرد.

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    ایران منبع نعمت های خداوند هست…
    این مقاله جذاب و کاربردی معلوم بود اثری از شخص باهوشی بوده.
    این مقاله مرا یاد جمله ای انداخت:
    وقتی نفر اول شدم فهمیدم باید بیشتر خم بشوم تا مدال را بر گردنم بیاویزند…
    حال کسی در این بازار خم نمی شود تا به درامد میلیاردی برسد.
    ممنون از این مقاله تخصصی تان.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**