پایان قدرت – شروعی برای قدرت جدید

کتاب پایان قدرت، همانطور که در قسمت اول این سری مقاله خواندید، یکی از محبوب ترین کتاب هایی است که افراد بانفوذ جامعه آنرا میخوانند تا بدانند قدرت چیست؟، چطور بدستش آورند؟ و چطور آنرا حفظ کنند؟

دکتر موسی نئیم نویسنده کتاب پایان قدرت
دکتر موسی نئیم نویسنده کتاب پایان قدرت

این کتاب توسط «دکتر موسی نئیم» (Moisés Naím) یکی از شرکای سازمان Carnegie Endwoment for International Peace است که تا کنون بیش از 10 جلد کتاب تاثیرگذار به رشته تحریر درآورده است.

مجله انگلیسی Prospect دکتر نئیم را یکی از 100 متفکر تاثیرگذار جهانی معرفی کرد و برنده جایزه  Ortega y Gassest  اسپانیا به عنوان روزنامه نگار برتر سال انتخاب شد.

کتاب آخر دکتر نئیم، با عنوان «پایان قدرت» را در قسمت اول مقاله «قدرتی که رهبران بانفوذ دنیا به دنبال ان هستند در این کتاب نهفته است» را خواندید و بنا به درخواست شما عزیزان قرار شد مقاله ای تکمیلی برای استفاده از آموزه های علمی این کتاب نیز به عنوان قسمت دوم مقاله اول منتشر شود.

لازم به ذکر است که این کتاب، یک کتاب علمی و بیشتر با پایه اطلاع رسانی از وضعیت کنونی قدرت در سطح دنیا نگاشته شده است و کتابی کاربردی نیست.

اما تیم نویسندگان کارآفرینان جوان، با تحلیلی که از این کتاب داشته نکته های کاربردی برای دستیابی به قدرت در عصر حاضر را در این مقاله با شما در میان میگذارد.

در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما بخوانید :

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**