کالبد شکافی ذهن نوابغ (جملاتی که باعث موفقیت نوابغ ذهنی تاریخ بشر شد…)

جملاتی که باعث موفقیت نوابغ ذهنی تاریخ بشر شد… از لئوناردو داوینچی تا موسس فیسبوک مارک زاکربرگ
بدست آوردن موفقیت بی حد و مرز، بسیار بسیار ساده است… چیزیست شبیه خوردن یک بستنی !  اما چرا برای نود درصد آدم ها  به سختی طراحی و ساخت یک شاتل فضاپیما شده است ؟

اگر کتاب آدمی اندیشه است را که در سایت وجود دارد خوانده باشید – امیدواریم اگر نخوانده اید زودتر این کار را انجام دهید – (از اینجا دانلود کنید) فهمیده اید که نبرد انسان در برابر زندگی تناه وتنها در صورتی به پیروزی منجر میشود که کنترل افکار و احساسات و در یک کلام افسار ذهنش را در دست گرفته باشد. این کاریست که نوابغ ذهنی در طول قرن ها انجام داده اند (برای مثال این مقاله را بخوانید)

نوابغ ذهنی فقط کارها  را از راه متفاوتی انجام میدهند. اما این انجام کار ها از راه متفاوت نتیجه وبر آمده ذهنی تربیت شده و افکاری خاص وغیر معمول است.
شما در این مقاله به هفت جمله تاکیدی که در ذهن وروان وضمیرناخودآگاه نوابغ ذهنی رسوخ کرده و راه را برای پیروزی آن ها فراهم کرده میخوانید؛ که به کمک آن میتوانید تغییرات شگرفی در زندگی پدید آورید و بتوانید هرآنچه را خواستید به راحتی بدست آورید و موفق شوید :

 

کالبد شکافی ذهن نوابغ
جملاتی که باعث موفقیت نوابغ ذهنی تاریخ بشر شد…
از لئوناردو داوینچی تا موسس فیسبوک مارک زاکربرگ :

 

عبارت شماره 1  | میدانم قادرم هر چیزی که میخواهم به وجود بیاورم…

نوابغ ذهنی و میلیونرهای معنوی معمولا جزو یک درصد متفاوت در اندیشه وعادات و رفتار و از همه مهم تر افکار هستند.
یک نوشته بسیار قدیمی در حوزه موفقیت که نویسنده ای ناشناس دارد می گوید :

برای حل مسائل مادی راه حل های مادی در اولویت نیستند.

برای رسیدن به استقلال وممکن کردن غیر ممکن ها ذهن شما بزرگترین سلاحی است که در اختیار دارید. والت دیسنی (Walt Disney) کسی است که بیشترین تعداد جایزه اسکار را از ان خود کرده است. با این وجود او حتی یک فیلم کلاسیک هم نساخته است! چیزی که او ساخت مصور کردن رویاهایش با ابزاری غیر از بازیگران ونور ودوربین بود. شاید به خاطر همین تفکر غیر کلیشه ای و فوق العاده باز بود که  به او لقب لئوناردو داوینچی قرن بیستم را داده اند.  در هر صورت هرگاه خواستید و اراده کردید زندگی شبیه داوینچی ها و دیسنی ها داشته باشید باید قبل از هر چیز تصور ناممکن بودن آن چه دوست دارید را از سرتان خارج کنید.

در همین زمینه، مطالب زیر را حتما بخوانید :

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    بسیار دلپذیر و لذت بخش بود ممنون از زحماتتون

    1. کاربر سوخت جت یم می‌گوید

      من جزوه كاندل VIPهستم چیکار کنم که بتونم بخونمش

  2. 205598 می‌گوید

    سلام
    لطفا در صورت امکان نسخه pdf مقالات رو هم برای دانلود بزارید.
    با تشکر

  3. کاربر سوخت جت a316 می‌گوید

    بسیار زیبا بود بزرگترین مشکل من هم این کلمات بود چه چیزی رو باید به ضمیر ناخوداگاهم بگم اما الان دونستم عالی بود لطفا بیشتر از جملات نوابغ بزارید ممنون

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**