گروه‌های MeetUp – با قدرتمندترین گروه‌های ایده‌پردازی دنیا آشنایی دارید؟

زمانهای خالی خود را چطور مدیریت میکنید؟ بازی؟ تفریح؟
همه اینها خوب است اما راهایی هم وجود دارد که درآن میتوان همین زمانهای خالی را به بهترین شکل گذراند.

بهترین گذران زمان شرکت در Meetup هاست

در این مدل شما میتوانید با دوستان نزدیک خود در زمان صرف قهوه در مورد بالا بردن اعتماد به نفس خود، کسب مهارت‌های جدید و هدف‌های عمیق‌تر در زندگی صحبت نمایید. درواقع شما میتوانید یک گروه تشکیل دهید که مثلا یک روز درهفته را دور هم جمع میشوندن و درباره یک موضوع صحبت میکنند.

گروه‌های meetup را می‌توانید با این لوگو بشناسید

این گروه میتواند از افراد با سلایق و سنین مختلف تشکیل شود، هرچند که در ظاهر یک چیز کاملا ساده است اما بعد ها میتواند کاربردهای فراوانی برای تمام اعضای آن داشته باشد.

فرض کنید ایده کاری خود را در گروه مطرح میکنید، یا زمانی که به مشکلی خورده اید از آنها راهنمایی میگیرید. این گروه میتواند کاربردهای بسیار فراوانی برای شما داشته باشد مثلا:

  • اعتماد به نفس خود را تقویت خواهید کرد.
  • جرات حرف زدن پیدا میکنید
  • با افرادی رابطه میگیرید که حتما میتوانند مشکلی را در زندگی شما حل کنند.
  • و….

در سالهای اخیر چنین گردهمایی‌ها و گروه‌های دوستانه که بر رشد شخصیت، کارآفرینی و تمرکز بیشتر بر روی کار تشکیل شده اند.  نمونه خارجی آن را میتوانید در Meetup.com ببینید که حدود 3 میلیون نفر عضو گروه های آن هستند.

چرا باید در MeetUpها شرکت کنیم؟

اما اگر میخواهید بیشتر از مزایای آن بشنوید ادامه مطلب را با ما همراه باشید…

1 » با شرکت در Meetup روابط‌تان گسترش پیدا می‌کند

شاید یکی از دلایل مهم برای پیوستن به چنین باشگاه‌هایی این باشد که اغلب افرادی در آن عضو هستند که متعهد و علاقمند پیوستن به چنین گروه‌های هستند، بنابراین از روی علاقه بر روی موضوعات به اشتراک گذاشته کار می‌کنند و سریعاً با دیگران افراد ارتباط برقرار می‌کنند، در عین حال موضوعات بسیار متنوعی در آن بررسی می‌شود؛ و بررسی هر موضوع در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و صنایع مختلف بررسی خواهد شد.

[bs-quote quote=”با استعداد می‌توان بازی را برد، اما با هوش و کــار گــروهی می‌توان قهرمانی‌ها را فتح کرد” style=”default” align=”center” author_name=”مایکل جردن” author_job=”ستاره‌ی بسکتبال آمریکایی” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2019/08/مایکل-جردن.jpg”][/bs-quote]

دلیل دوم » امکان توسعه مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند.

اگر برای توسعه‌ای مهارت‌های خود به طور منظم به باشگاه‌ها مراجعه نمایید، متوجه می‌شوید که در باشگاه‌های این چنینی اهداف خاصی دنبال می‌شود و تلاش شده است در حوزه‌ای خاصی مهارت‌های شما بالا رود، به عبارت دیگر باشگاه‌ها بر روی علاقه مندی‌های خود تمرکز می‌کنند نه آنچه مد نظر شما است.

اما عضو شدن در Meetup به شما این امکان را میدهد تا در زمینه‌ای مورد علاقمندی شما است پیشرفت کنید، شانس توسعه‌ی مهارت‌های جدید در عضویت با چنین گروه‌های بیشتر خواهد شد.

 

دلیل سوم » در شما ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس می‌کند

ارتباط با افراد جدید، برای افرادی که از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستند یا عزت نفس کافی ندارند اغلب می‌تواند یک تجربه‌ای عصبی کننده باشد. در صورتی در چنین باشگاه‌ها و آشنایی با افرادی که درست مانند شما هستند می‌تواند در کاهش این احساس ناراحت کننده تأثیر گذار باشد و با ادامه روند حضور در باشگاه، چنین حسی کم رنگ شود.

دلیل چهارم » به شما فرصت‌های جدید داده می‌شود

با پیوستن به چنین باشگاه‌های شما نه تنها برای حل مشکلات خود راه حل‌های مناسب پیدا خواهید کرد بلکه با دیگر موضوعات پیرامون مشکل خودتان نیز آشنا خواهید شد.

صحبت در مورد موضوعات مختلف مربوط به کار (غیر مرتبط با کار) شما را با ایده‌های جدید آشنا می‌کند و فرصت‌های مناسبی را پیش روی شما قرار میدهد. شما ممکن است با افرادی آشنا شوید که منجر به پیشرفت شما در کسب و کار شده و معامله بزرگ تجاری را در پیش روی شما قرار دهد یا با همسر آینده خود آشنا شوید.

دلیل پنجم » یاد می‌گیرید زمان خود را بهتر مدیریت کنید

با حضور در چنین جمع‌های به‌خوبی می‌آموزید که وقت خود را بهتر مدیریت کنید و از اتلاف وقت خودداری نمایید. پیوستن به چنین باشگاه‌های می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه ریزی دقیق‌تری در طول روز داشته باشید و کارهای خود را طبق برنامه پیش ببرید.

 

دلیل ششم » شما یاد می‌گیرد که یک رهبر باشید

پیوستن به چنین باشگاه‌های به شما یاد می‌دهد گاهی در نقش یک رهبر ظاهر شوید، زیرا هرچند وقت یک‌بار شما باید جلسه را مدیریت کرده و افراد موجود در جلسه را رهبری نمایید تا در انتهای گفتگو به نتیجه قابل قبول و هدفی مشخص برسید، بنابراین با مدیریت جلسه کم‌کم می‌آموزید که چگونه دیگران را هدایت و گروهی را رهبری کنید.

“اصول اولیه یادگیری تنها یک دروازه برای رشد حرفه‌ای و اکتشاف است”

 

دلیل هفتم » برای شما یک شبکه پشتیبانی ایجاد می‌کند

هنگامی که شما به چنین جمع‌های وارد می‌شوید، با دوستان شرکت کننده در جلسات می‌تواند رابطه دوستی قابل اعتماد برقرار کنید، بنابراین این افراد می‌توانند در دیگر زمینه‌های از شما پشتیبانی و حمایت کنند.

اغلب روش کار چنین گروه‌های، پیشتبانی از یکدیگر و قرار دادن یکدیگر برای کسب موقعیت‌های بهتر است. در این صورت با عضویت در چنین باشگاه‌های شما از حمایت دوستانی برخوردار خواهید شد که به مراتب از خانواده، دوستان و همکارانتان بیشتر از شما حمایت می‌کنند.

دلیل هشتم » شما از مشاورهای مناسب برخوردار خواهید شد.

اصلاً یکی از اهداف تشکیل چنین گروه‌های برخوداری از مشاوره و راهنمایی افرادی است که می‌توانند نکات مهمی را به شما بیاموزند. چنین صحبت‌های می‌تواند در پیشرفت شما بسیار مؤثر باشد و نقش مهمی در موفقیت شما داشته باشد.

ارزش واقعی پیوستن به گروه‌های و باشگاه‌های بین المللی یا محلی،
علاقه خاص یا تمرکز بر روی کسب مهارت‌های جدید برای شکل گیری عادات جدید
برای ساختن زندگی بهتر و کسب عالی برای گذران زندگی است.

بنابراین ما تا آخر عمر نیاز داریم، نکات جدید بیاموزیم تا کیفیت زندگی خود را بالاتر ببریم…


در این زمینه مطالب زیر را هم بخوانید :

8 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت یه می‌گوید

    چطور میتونی چت کنی یا گروه پیدا کنیم؟

  2. کاربر سوخت جت ین می‌گوید

    اپلیکیشن این سایت رو هم میتوانید نصب کنید و راحت تر دسترسی پیدا کنید

  3. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    خیلی ممنون از مطلبتون اما در ایران سایت هایی در این زمینه وجود داره؟ اگه وجود داره لطفا معرفی کنید

  4. کاربر سوخت جت ید می‌گوید

    فیلتر است.

  5. کاربر سوخت جت نی می‌گوید

    از تجربیات گذشته خودمان و دیگران درس بگیریم برای اینده ی بهتر با دانش و اطلاعات روز دنیا و دوستان گروه

  6. کاربر سوخت جت بی می‌گوید

    مقاله ی مفیدی بود. حالا سوال اینه که اینارو از کجا گیر بیاریم ؟

    1. کاربر سوخت جت زی می‌گوید

      این سایت فلیتره اما شما میتونید براحتی با کمک اطرافیانتون که به این کار علاقه دارن کم کم یک گروه meet up تشکیل بدین و مطمئن باشید بعد از چند وقت گسترش پیدا میکنه . همین حالا گروه های زیادی در ایران فعال هستند

      1. کاربر سوخت جت هر می‌گوید

        حب چجوری میتونیم این گروه هارو پیدا کنیم؟

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**