آیا به تازگی فارغ التحصیل شدید؟ اما بدانید این چیزها به شما یاد ندادند !

آیا به تازگی فارغ التحصیل شدید؟
اما بدانید این چیزها به شما یاد ندادند !

تبریک میگم برای فارغ التحصیلی!
اما در این مقاله می خواهیم به شما چیزهایی آموزش بدهیم که تا الان در هیچ کلاسی به شما آموزش نداده اند…

همگی ما همزمان با تحصیل در مدارس، درسهایی از زندگی نیز می آموزیم که هردوی آنها مهم است. اما نکاتی نیز وجود دارد که در هیچ کلاسی به شما یاد نمیدهند.

نکاتی که می تواند آینده شغلی و موفقیت شما در هر زمینه ای را تضمین کند.

با یاد گرفتن این نکات خواهید توانست به درجات بالایی از موفقیت دست پیدا کنید و به سرعت به آنچه می خواهید برسید…
آیا در کلاسی بوده که به شما در مورد مهارت و پیدا کردن شغل آموزش داده شود؟
و شما که به تازگی فارغ التحصیل شدید؛
آیا مطمئن هستید که به سادگی می توانید شغل مورد علاقه خود دست پیدا کنید؟
آیا مطمئن هستید که می توانید فقط به آموزه های خود در دانشگاه بسنده کنید؟

ممکن است مدت طولانی باشد که از دانشگاه فاصله گرفته اید و چند سالی است که بیکار در خانه نشسته اید اما کمی فکر کنید… آیا در دوران دانشجویی فکر نمیکردید که آینده ای روشن در انتظارتان است؟

پس رویاهایتان کجاست؟

با ما همراه باشید تا به رویاهای دوران دانشجوییتان دست پیدا کنید و به آنچه که در انتظارش هستید دست پیدا کنید… این مطلب دید شما را نسبت به زندگی و فرآیند یادگیری تان تغییر خواهد داد.

خب، شروع کنیم، واقعا چه چیزهایی در دوران تحصیل قرار بود یادبگیرید، اما هیچکس به شما یاد نداد؟

  1. فکر کردن به موفقیت
    اگر بخواهید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید،باید آرزوهای بزرگی نیز در سر داشته باشید.

هر داستانی از موفقیت با یک آرزوی بزرگ آغاز می شود.

شما باید از آن چه که می خواهید بدان برسید، تصویری روشن داشته باشید و آن را کاملا احساس کرده و برایتان دست یافتنی شود (برای مثال، شما باید شفاف ترین حالت خواسته تان را برای غول چراغ جادو ذهن تان مطرح کنید تا برایتان برآورده کند)

و مهم تر از همه، نسبت به خودتان دیدی مثبت داشته باشید تا بتوانید فکر و مغزتان را برای خلق ایده های جدید، تصور موقعیت های ایجاد یک کسب و کار موفق باز نگه دارید.

شما اگر بدانید واقعا چه چیزی میخواهید، با تمام جزئیات آنرا تصور کنید و بنویسید، دیر یا زود سر و کله اش در زندگی تان پیدا خواهد شد، برای مثال اگر بدنبال پول و ثروت هستید، از این مقاله میتوانید کمک بگیرید.

  1. نسبت به آنچه که می خواهید انجام دهید پرشور و حرارت باشید
    شما در راهی قدم می گذارید که در صورت موفقیت، بخشی یا تمام زندگی شما تغییر خواهد کرد.

رای رسیدن به این مقصود شما باید انرژی و اشتیاق خود را بیش از پیش کرده و آنها را آشکار کنید. اگر شما از کاری که انجام می دهید رضایت کافی را نداشته باشید آیا تصور می کنید که واقعا می توانید در آن کار به موفقیت برسید و یا در بازار رقابت امروز که هر روز بیش از پیش به تلاش و فعالیت نیاز دارد،باقی بمانید؟

برای مثال در مقالات قبلی با رژیم فوق محرمانه ای آشنا شدید که افراد موفق استفاده میکنند تا انرژی مضاعفی دریافت کنند… خب چرا شما اینکار را نکنید؟ از اینجا میتوانید بخوانید.

بدانید موفقیت های بزرگ و استثنائی در صورتی به دست خواهند آمد که ما به کارمان علاقه داشته باشیم. موفقیت تنها نیازمند صبر و البته مهم تر از آن، کاری طاقت فرسا است که تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که شما در مورد آن کار احساس مثبتی داشته باشید.

بسیاری از فارغ التحصیلان به این نتیجه می رسند که این، آن چیزی نیست که می خواسته اند.
هیچ اشکالی ندارد… لزومی ندارد همه چیز را از اول شروع کنید و در رشته دیگری تحصیل کنید ! کافی است ذهنتان را باز کنید و به گزینه های دیگری فکر کنید که در آن توانمند هستید و به آن علاقه دارید.

شما وقتی را که صرف تقویت نقاط قوت تان کنید، به مراتب نتیجه بهتری خواهید گرفت تا وقتی که برای تقویت نقاط قوت تان صرف میکنید. در همین زمینه، این مطلب را از دست ندهید.

  1. بر روی نقاط قوت خود تکیه کنید
    هر کدام از ما نقاط قوت و ضعفی داریم. برای آن که بتوانید مفید واقع شوید باید نقاط قوت خود را شناسایی کنید و بر روی آن تمرکز بیشتری داشته باشید.

همه ما آدمها در خیلی از کارها ضعیف عمل می‌کنیم یا متوسط اما نکته مهم اینجاست که هر کدام در انجام یک کار خاص بی‌نظیریم.

وظیفه ما شناسایی کاری است که در آن استعداد بالا و خاصی داریم و اینکه روی همان برنامه ریزی کرده و عمل کنیم. شما زمانی می توانید بیشترین موفقیت را به دست آورید که تلاش خود را به سمتی که در آن می توانید بهترین باشید هدایت کنید و هرگز از یادگرفتن و آموزش دیدن دریغ نکنید.

اما سوال مهم اینجاست : آیا یادگرفتید چطور یابگیرید؟ از اینجا بخوانید.

  1. به آرزوهایتان باور داشته باشید.
    هیچ کس تا به حال نگفته است که دستیابی به موفقیت آسان است… گاهی با اینکه بسیار سخت کوش هستید و به حرفه تان نیز علاقه دارید اما با شکست روبرو می شوید !

اگر به گذشته بسیاری از افراد موفق نگاه کنید می بینید که آنها نیز در شکست های پی در پی داشته اند،اما به سرعت روی پای خود ایستاده اند تا آن شکست را سرآغاز شروع کاری بزرگ کنند. (برای مثال این مطلب را در مورد شکست های بزرگ افراد فوق موفق امروز بخوانید)

پس بعد از هر شکست و زمین خوردنی با قدرت هر چه تمام تر از جا برخیزید و کار را از سر بگیرید. اگر ثابت قدم و استوار باشید هیچ چیز شما را نمی تواند متوقف کند.

  1. ارتباط برقرار کنید.
    اهمیت روابط را فراموش نکنید، یكي از ويژگيهاي انسان سالم و موفق، مهارت و توانايي برقراري ارتباط مؤثر و سازنده با ديگران است.

مهارت برقراری ارتباط خوب و مناسب می تواند به شما در کسب فرصت های جدید یاری بسیاری کند.
از روابط خود با دوستان نهایت استفاده را ببرید.
با آنها مشورت کنید و از آنها در مورد فرصت های شغلی بپرسید. با اساتید خود صحبت کنید و از آنها مشاوره بخواهید.

  1. و در آخر… نمره ها مهم نیستند !
    احتمال اینکه کارفرما از شما کارنامه بخواهد تا نمره هایتان را چک کند بسیار کم است…

البته نمره خوب در ازای این است که شما درس های دانشگاهی و مهارتهایتان را به خوبی نشان داده باشید اما بدانید آنچه شما را برای کار آماده می کند تجربه است و البته برای یافتن یک شغل به تجربه نیاز داریم پس همواره سعی کنید اگر هنوز فارغ التحصیل نشدید از لحظات خود در دانشگاه به خوبی استفاده کنید و کسب تجربه کنید.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**