10 حقیقت پشت پرده از امپراطوری فروشگاه های اپل که باعث چنین موفقیت عظیمی شده

10 حقیقت پشت پرده از امپراطوری فروشگاه های اپل
که باعث چنین موفقیت عظیمی شده

 

فروشگاه های اپل سود ده ترین خرده فروشی در آمریکا هستند, تولید میانگین 5.600$ دلار به ازای هر فوت مرکب و جذب 20 هزار بازدیدکننده در هفته

یک دهه پس از اینکه استیو جابز موسس اپل به همراه مدیر مسئول فروشگاه های خرده فروشی اپل ران جانسون تصمیم گرفتند طرح ریزی جدیدی برای فروشگاه های اپل انجام دهند و آنها را بازآفرینی کنند؛ فروشگاه های اپل نتنها بازآفرینی و از نوع آفریده شد بلکه تمام مدل های فروشگاه های خرده فروشی قدیمی در نابود کرد و ساختاری جدید بنا کرد…

اگر به طور پیاپی گزارش ها ,آمار ها و سخنان کارکنان این فروشگاه ها را دنبال کنید. از اصول اخلاقی استیو جابز و مرام نامه ی اپل آگاهی داشته باشید و کمی از روانشناسی و جامعه شناسی اطلاعات داشته باشید به همراه یک تجربه چندین ساله از اداره خرده فروشی میتوانید به حقایقی پی ببرید که در پشت پرده تمام فروشگاه های اپل اجرا میشود و باعث میشود فروش دیوانه واری داشته باشند + یک مشتری کاملا راضی و وفادار !

این حقایق کدامند؟ چطور کار میکنند؟ چطور میتوانیم از آنها استفاده کنیم؟ آیا میتوان از آنها در خلق کسب و کارمان نیز استفاده کنیم؟ بله, به خواندن ادامه دهید تا این حقایق را تک تک آشکار کنیم آن وقت مانند چراغی در تاریکی خط فکری جدیدی برای تان ایجاد خواهد شد :

10 حقیقت پشت پرده فروشگاه های اپل :

1. فروش اجناس را متوقف کنید :
هنگامی که استیو جابز فروشگاه های اپل را راه اندازی کرد از خودش سوال نکرد که “چطور سهم شرکت مان را از 5 به 10 درصد افزایش دهیم؟ ” بلکه از پرسید چطور میتوانیم زندگی مردم را غنی تر کنیم. ” ,درباره نگرش تان باید تجدید نظر کنید. اگر به سراغ مدل کسب درآمد اکثر برند های سطح متوسط بروید به فاکتوری مشابه دست پیدا خواهید کرد : چطور بیشتر بفروشیم؟
شما هیچوقت با این نگرش نخواهید توانست نظر مشتریان را جلب کنید و باعث شوید آنها روزها در صف بازگشایی فروشگاه شما باشند. اگر میخواهید بیشتر بفروشید, باید زندگی مردم را راحت تر و دلپذیرتر کنید با محصولتان, آن وقت لارم نیست شما بفروشید, آنها خودشان از شما خواهند خرید.

 

2. غنی سازی زندگی مردم :

 

7 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت می می‌گوید

    واقعا عالی بود این مقاله دستخوش

  2. کاربر سوخت جت ahdi می‌گوید

    چقد عالی….نگرش جدیدی در من ایجاد کرد..

  3. کاربر سوخت جت aeli می‌گوید

    واقعا که اپل بهترینه بنده از سال ۹۵ به سمت اپل رفتم و واقعا زندگی مرا تغییر داد ممنون بابت این مقاله

  4. کاربر سوخت جت eh65 می‌گوید

    فوق العاده بود کاش شرکت های ایرانی هم به همین سبک رفتار میکردند.

  5. کاربر سوخت جت reza می‌گوید

    لایک

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**