دانلود کتاب معجزه معادله اثر هال الرود – کتاب صوتی + PDF

کتاب معجزه معادله در سال 2019 منتشر شد. این کتاب یک راهنمای عملی برای داشتن زندگی بهتر و تحقق رویاهایتان است. با تکیه بر حکمت کسانی که در گذشته و زمان حال معجزات زیادی را خلق کرده‌اند، نوشته شده است. این کتاب نشان می‌دهد چگونه بزرگان جهان موفقیت با رعایت دو اصل اساسی یعنی «تعهد بی حد و حصر و تلاش خارق العاده» توانستند به هر چیزی که می‌خواستند، برسند. این خلاصه با توصیه‌های عملی درباره همه چیز از برخورد با دردهای عاطفی تا اولویت‌بندی اهداف، به شما کمک خواهد کرد که گذشته را پشت سر بگذارید و به سمت آینده درخشان حرکت کنید.

دانلود کتاب معجزه معادله
نوشته‌ی هال الرود

 

کتاب معجزه معادله برای چه کسانی مفید است؟

  • افراد مبتدی که به دنبال بهبود زندگی خود هستند.
  • روح‌های خسته و کارآمدی که به دنبال یافتن یک چالش جدید در زندگی هستند.
  • کسانی که می‌خواهند تعیین هدف را بیاموزند و با کمک آن سایر اهداف تعیین شده خود را تحت الشعاع قرار دهند.

درباره نویسنده‌ی کتاب The Miracle Equation:‌ هال الرود

هال الرود مربی زندگی، گوینده انگیزشی و نویسنده برتر آمریکایی است. او در دورانی از زندگی‌اش یک تصادف دردناکی کرد که منجر شد برای مدتی فقط از 20 درصد بدن خود استفاده کند. از این رو بعد از آن تصادف او به معجزات مهمی در زندگی‌اش پی برد. امروزه بینش او به میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان کمک کرده است که بتوانند با چالش‌های کوچک و بزرگ زندگی‌شان مقابله کنند و از پتانسیل خود برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند. کتاب‌ قبلی و معروف او به نام «معجزه صبح» در سال 2012 به چاپ رسیده که به بیشتر زبان‌های زنده دنیا ترجمه شد و توانست فروش خوبی داشته باشد که می‌توانید آن خلاصه‌ی صوتی کتاب معجزه صبح را هم در سوخت جت تهیه کنید.

 

دانلود کتاب صوتی و PDF خلاصه
« معجزه معادله – The Miracle Equation»

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**