چطور ثروتمندان کمتر کار میکنند و بیشتر نتیجه می‌گیرند؟ – ویدیوی آموزشی از دارن هاردی

چطور ثروتمندان کمتر کار میکنند:

صبح زود بلند می‌شوید و تا دیروقت مشغول به کار هستید.
گاهی به سخت‌کوشی‌های خودتان افتخار میکنید.
هر روز بهتر از دیروز به تلاش‌هایتان ادامه می‌دهید.
وقت زیادی می‌گذارید و زحمت زیادی به خرج می‌دهید
همیشه سرتان شلوغ هست و لیست کارهایتان سربه فلک کشیده است….

اما مشکلی هست… یه مشکل بزرگ!
هیچ نتیجه‌ای معلوم نیست!
هیچ چیزی نمی‌بینید.
اثری از چیزهایی که انتظارش را داشتید نیست.
انگار تمام کارهایی که تا به الان انجام داده‌اید همه بیهوده بوده است.

راز جالب این که  چطور ثروتمندان کمتر کار میکنند

وقتی از سر کار به خانه برمیگردید و خسته و کوفته میخواهید فقط کمی استراحت کنید اما هنوز کلی کار هم برای خانه گذاشته‌اید یه هویی چشماتان به همسایه‌‌تان می‌خورد. تازگی یک ماشین جدید خریده و انگار که از مسافرت داشت باز می‌گشت. به نظر نمی‌رسد که اصلا در طول روز چندان خسته شود. حتی یک دهم شما هم انگار زحمت نمی‌کشد اما در عین حال می‌بینید که به یک دهم نتایج او هم نرسیده‌اید

وقت تغییر است. وقت آن است که ببینید مشکل کجاست. وقت این است که واقعا از کارها و زحمت‌هایتان جواب بگیرید. که واقعا به جای کار زندگی کنید. ابتدا باید باور داشته باشید که میتوانید آن موقع ما به شما کمک می‌کنیم که با روش درست چیزی که میخواهید را میسر کنید.

در این ویدیوی آموزشی دارن هاردی، نویسنده‌ی سرشناس کتاب اثر مرکب، مدیرمسئول مجله‌ی موفقیت در آمریکا و کارآفرین و سخنران برجسته به شما می‌گوید که چرا با اینکه شب و روز در حال زحمت کشیدن هستید اما نتیجه‌ای نمی‌بینید. ریشه‌ی اصلی مشکل را برای شما شرح می‌دهد و آن موقع است که می‌فهمید چرا ثروتمندان با اینکه کمتر کار می‌کنند اما نتایج بیشتری می‌گیرند.

زندگی نامه دارن هاردی روزهای تلخ و عجیبی که برای دارن هاردی اتفاق افتاد تا به یک فرد موفق در جهان تبدیل شود، خب برای بدست آوردن موفقیت نیاز داریم تا نقشه راه یا تکنیک‌های استفاده کنیم، منتها خیلی از افراد به خاطر اینکه درست تصمیم گیری نمی کنند به موفقیت های که می خواهند نمی‌رسند. به همین علت است که دارن هاردی نقشه راه یا فرمول موفقیت و خوشانسی را برای ما تهیه کرده و کاملا آن را توضیح داده است تا از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

 

↓ مشاهده ویدیو چطور ثروتمندان کمتر کار میکنند ↓

۱۰ مورد از قانون های ثروت که ۹۸ درصد مردم از آن خبر ندارند، آیا شما تا به حال چیزی در مورد قوانین ثروت می دانستید؟ حتما این مقاله را بخوانید تا آینده زندگی شما به طور کل تغییر کند و مثل یک ثروتمند فکر کنید.

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت لو می‌گوید

    بسیار ممنونم. عالی بود.از دارن هاردی زیاد بذارید لطفا.

  2. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    یک عدد دانشجو؟؟؟؟؟

  3. کاربر سوخت جت ار می‌گوید

    ممنون ویدیوی خوبی بود، لطفا آموزش های مربوط به دارن هاردی رو بیشتر کنید… و یک خواهش دیگه وقتی تو فیلم ها وقتی شخص داره دوره های آموزشی خودشو معرفی میکنه به اسم سوخت جت زیرنویس نکنید، خواهشا…

    1. کاربر سوخت جت ihub می‌گوید

      نظر منم به این موضوع جلب شد و به نظرم کار جالبی نبود

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**