به من بگویید در چه شرایطی به دنیا آمدید، به شما میگویم چند درصد احتمال دارد موفق شوید؟ (بر اساس تحقیقات دانشگاه های برتر دنیا)

در تحقیقی از دانشگاه پرینستون، اعلام شد :
شما حتی اگر پدر و مادرتان را هم روز اول به دنیا آمدن تان ندیده باشید و هیچ تاثیر مستقیمی بر روی شکست یا موفقیت شما نداشته باشند، کاملا بر وضعیت زندگی فعلی شما تاثیر گذارند.

به زبان ساده تر؛ فقط با دانستن این که شما در چه شرایطی به دنیا آمدید، میتوانید به احتمال بیش از 60% حدس بزنید در آینده چه شرایطی در زندگی تان خواهید داشت.

  • آیا شکست زیادی در زندگی خواهید خورد؟
  • آیا همه به شما کمک میکنند موفقیت کسب کنید؟
  • آیا با دیگران سر جنگ و بحث خواهید داشت؟
  • آیا سلامتی تان در شرایطی خوب یا بدی قرار خواهد داشت؟

تحقیقات نشان داده است به کمک دستآوردهای محققین میتوان آینده 98% کودکان تازه به دنیا آمده را تا حدود زیادی پیش بینی کرد !

بر اساس تحقیقاتی که روانشناسان موسسه رشد کودک آمریکا انجام داده اند، به این نتیجه رسیده اند که شرایط تولد یک نوزاد، میتواند تاثیر قدرتمند و مستقیمی بر روی شخصیت، تحصیلات، سلامت و روابط او در بزرگ سالی داشته باشند.

این تحقیق بزرگ که به کمک دانشگاه های معتبر دنیا از جمله کشورهای ژاپن، هند، آمریکا و آلمان انجام شده است با تحلیل زندگی افراد موفق و شکست خورده، افراد سالم از نظر جسمی پس از 60 سال، افراد نخبه و تحصیل کرده و آن دسته از افراد با روابط اجتماعی قوی و ضعیف انجام گرفته تا الگویی بین رفتار آنها و شرایط تولد آنها پیدا شود.

نتیجه این تحقیق شگفت انگیز باعث تعجب همگان شد.
الگوی کشف شده نه تنها به درصد بالایی تخمین صحیحی را نشان داده بلکه در موارد گذشته نیز به احتمال 98% تخمین های صحیح ثبت شده است.

در این تحقیق انسان ها در 4 دسته ی زیر بررسی شدند :

  • اولین فرزند خانوداه
  • دومین فرزند از سه فرزند خانوداده
  • کوچکترین فرزند خانوده
  • دوقولوها
  • تک فرزندها

هرکدام از این شرایط ناخودآگاه ویژگیها، نقاط قوت و ضعف ای در حوزه ها شخصیت، روابط اجتماعی، شغل، سلامت و تحصیلات هر کودک را در بزرگسالی شکل خواهد داد که به کمک این الگوی تازه کشف شده میتوان تخمین زده شود.

ژنرال کالین پاول LQ

در این مقاله میخواهیم هر مورد را از نظر ویژگی های شغلی،تحصیلی، اجتماعی، سلامت مورد بررسی قرار دهیم و نتیجه و الگوی کشف شده از این تحقیق جالب را بررسی کنیم.

بنابراین اگر میخواهید بدانید وضعیت و شرایط فعلی تان چه ارتباطی با وضعیت تولدتان دارد و یا میخواهید رفتار و شخصیت فردی را از نظر وضعیت تولدش بررسی و تحلیل کنید و یا اصلا از شرایط زندگی فرزندتان را در آینده مطلع شوید، این مقاله به شدت توصیه میشود.

 

به من بگویید در چه شرایطی به دنیا آمدید، به شما میگویم چند درصد احتمال دارد موفق شوید؟ :
(بر اساس تحقیقات دانشگاه های برتر دنیا)

10 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت rabi می‌گوید

    کسایی ک فرزند اول هستند اما یک خاهرناتنی بزرگ ترهم دارند چی!?ترکیب این دوتان!?

  2. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    خوب پس به این نتیجه میرسیم که به پدر و مادرتون بگید شما رو بچه اول به دنیا بیاره
    مقاله چرت بود

  3. کاربر سوخت جت hani می‌گوید

    نمره 30 از 100

  4. کاربر سوخت جت adat می‌گوید

    خیلی عالی بود حالا درسته بعضی جزئیاتش با ما نمیخونه ولی به قول آدمین محترم این نتیجه تحقیقات دانشگاهاست پس الکی خرده نگیریم و نیمه ی پر لیوان رو هم نگاه کنیم

  5. کاربر سوخت جت 007 می‌گوید

    برای من که صادق نیست این مطلب . ولی دوستان اینا تحقیق هستند نه حقیقت اگه به ضررتون هست بیخیالش بشین و اگر به نفعتون هست ازش به عنوان انگیزه و انرژی استفاده کنید. به همین سادگی

  6. کاربر سوخت جت enix می‌گوید

    اصلا در مورد من و خواهر برادرم هیچ کدومش صدق نمی کرد. دارم کم کم از سایتتون ناامید میشم

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      دوستان دقت کنید که این ها نتایج تحقیقات علمی هستند و اگر دقت کنید از کلمات قطعی در ادبیات آنها استفاده نشده و از “اغلب” و “اکثر” و “معمولا” استفاده شده است؛ در صورت تمایل میتوانید از منابع اصلی در انتهای مطلب بیشتر در مورد تحقیقات انجام شده بخوانید.

  7. کاربر سوخت جت seri می‌گوید

    برای منم اشتباه بود

  8. کاربر سوخت جت nazy می‌گوید

    خیلی ریز نوشتین چشمم درد میگیره موقع خوندن..

  9. کاربر سوخت جت nazy می‌گوید

    خوب برای من که صدق نمیکنه.راستی منبع این مطلب کجاست؟

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**