مسیر موفقیت را چطور پیدا کنیم؟

یک سوال از شما:

فرض کنید همین امروز در مسیری که فکر می‌کنید درست است شروع به تلاش می‌کنید، به اندازه‌ی کافی کتاب خوانده‌اید و دانش کافی را دارید، سرمایه‌ی خوبی هم دارید، احساس می‌کنید قدرت و اراده‌ی رسیدن به چیزی که برای خودتان گذاشته‌اید هم در وجود شما هست.

مسیرتان را شروع می‌کنید، سال اول و دوم می‌گذرد و هیچ نشانه‌ای نمی‌بینید…سال سوم و چهارم نیز چیز خاصی پیدا نیست. به خودتان دلداری می‌دهید که شاید باید بیشتر تلاش کنم، شاید باید استراتژی‌هایم را تغییر دهم…اما بعد از مدتی می‌بینید هیچ کدام از این کارها هم جوابگو نیست و سرانجام یک روز بعد از سال‌ها تلاش و وقت و خستگی و شب‌نخوابیدن‌ها می‌فهمید که تا به امروز در بیابان مشغول چاه کندن بوده‌اید. می‌فهمید که نردبان موفقیت‌تان را به دیوار اشتباهی تکیه داده بودید.

این پادکست را برای شما آماده کرده‌ایم که مسیر درست موفقیت را تشخیص داده و مسیر بسیاری از مردم در مسیر نادرست زندگی‌‌تان را هدر ندهید. و با قدم گذاشتن در مسیر درست هر روز بهتر از قبل شاهد پیشرفت‌های خود باشید

دانلود این پادکست

 

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت بی می‌گوید

    عالی هستید

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**