اشتباهات هولناکی که نباید قبل از 30 سالگی انجام دهید

اشتباهات هولناکی که نباید قبل از 30 سالگی انجام دهید

 

قبل از دهه 30 زندگی، مسئولیت شما کم است؛ فشار کاری و زندگی بر دوش شما سنگینی نمیکند و از همه مهم تر تمایل به انتخاب تصمیم های اشتباه در شما زیاد است…

چـــــــرا اینطور است؟
خیلی ساده، زیرا شما کمتر به آینده فکر میکنید و چیزهای زیادی به عنوان دستآورد شخصی ندارید که از دست دادن آنها هراس داشته باشید.

اما یک فرد میانسال به اندازه شما ریسک پذیر نیست.
او یک خانواده چند نفره دارد، یک کسب و کار دارد که چند نفر از آن نان بر سر سفره خانواده شان میبرند و انرژی کمتری برای جبران اشتباهاتش دارد و نمیتواند هر تصمیمی اتخاذ کند، آزمون کند و اگر اشتباه باشد مجددا مسیر را برگردد و از نو شروع کند.

اکثر اوقات هم متوجه آن نیستیم… انرژی و کم بودن مسئولیت زندگی در دوران جوانی باعث میشود به سمت اشتباهاتِ به ظاهر لذتبخش، خوب و پولساز برویم بدون اینکه در نظر داشته باشیم عمر ما در حال گذر است و هیچوقت دیگر به اندازه امروز جوان نخواهیم بود.

خب، چطور و از کجا بدانیم چه کارهایی خوب هستند چه کارهایی بد؟
پاسخ کوتاه آن این است : شما به صورت غریزی نخواهید توانست تشخیص دهید.

تصور نکنید فقط چون کارهایی حس خوبی به شما میدهند و احساس خوبی از انجام آن دارید پس باید برای همیشه آن کارها را انجام دهید.

خیـــــــــر !
این تصمیمات غریزی و بدون تفکر و تحلیل باعث میشوند تبدیل به خیلی از افراد معمولی و در سطح متوسط اجتماع قرار بگیرید… فراموش نکنید که شما کارآفرینان جوان هدفی بزرگتر در سر دارید و قرار است کسب و کار بزرگی بسازید و از سطوح متوسط اجتماع جهش کنید و به رده افراد ممتاز جامعه بپیوندید.

پس، هرگز کارهایی را که 95% مردمی که می شناسید انجام میدهند را انجام ندهید !
زیرا نتایجی بدست خواهید آورد که 95% مردم بدست آورده اند… آیا این نتایج را میخواهید؟

و اما در این مقاله؛
میخواهیم به 9 اشتباه هولناکی بپردازیم که معمولا مردم قبل از دهه 30 زندگی شان انجام میدهند و باعث میشود برای همیشه از مسیر موفقیت منحرف شوند و تنها وقتی متوجه آن شوند که دیگه دیر است…

LQ

شما در این مقاله با مواردی برخورد میکنید که شاید سال ها بود به آن فکر میکردید، اما مطمئن نبودید.
و یا شاید اصلا کارهایی را بخوانید که باید از همین الان بلافاصله بعد از خواندن این مقاله از آنها دست بکشید.
و یا اصلا شاید دایره دوستی فعلی تان را ترک کنید و به افراد جدیدی بپیوندید.

این مقاله تاثیر زیادی بر روی زندگی فعلی و آینده شما خواهد داشت.
زیرا تمامی موارد نگاشته شده در این مقاله چکیده نصیحت های افراد قدرتمند، ثروتمند و ممتاز دنیا در مورد آرزوهایشان در دوران جوانی است… پس آنها را دست کم نگیرید، اگر هرکدام از کارهایی که نوشته شده را انجام میدهید، خیلی زود باید آنرا فراموش کنید و کارهایی که توصیه شده است را انجام دهید.

آماده روبرو شدن با بعضی واقعیات هستید؟

5 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ehdi می‌گوید

    با سلام
    سایت بسیار عالی دارید، اما من هم دقیقا مشکل آقا سامان رو دارم اما جواب شما مشکلم رو تغییر نداده، اگه لطف کنین بیشتر و تخصصی تر توضیح بدین ممنون میشم.
    با سپاس فراوان

  2. کاربر سوخت جت eyma می‌گوید

    من یه مشکل دارم به همه چیز علاقه دارم تقریبا توی همه چی امکان موفق شدنم هست ولی نمیدونم دقیقا باید به چه چیزی بجسبم و همه کارهای زندگی من نصفه رها میکنم این یه مشکل روانشناسی یا اینکه مشکل جای دیگه ای ؟؟؟

  3. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    سلام
    خیلی عالی بود
    یه مشکلی من دارم
    اکثر مقالات میگن ببینید به چه کاری بیشتر علاقه دارید همونو دنبال کنید
    من چند مهارت مختلف دارم و همیشه سردرگم بودم که بلاخره من باید چکاره بشم ؟ بلاخره انرژیمو باید برای کدوم هدف بزارم و بهای رسیدن بهش رو بپردازم
    من از این شاخه به اون شاخه زیاد میپر. و هر کاری شروع میکنم توش استعداد دارم همه کتاب ها میگن برید دنبال علایق و استعدادهاتون من استعداد ورزش دارم، استعداد درس و دانشگاه دارم، استعداد موسیقی دارم، استعدا د آی تی
    اما تو همشون خوب بودم و عالی نبودم چون همیشه تا یکم یه کاریو انجام میدادم میرفتم سراغ کار بعد ، الان به خودم میگم اگر یه کارو انجام میدادم خیری بهتر بود، مشکل اینجاست که برای بقیه زندگیم نمیدونم چیو انتخاب کنم و چی درسته چون علایقم زیاده استعدادهامم زیاده آدم عجیبی هستم! ولی تو این آشفتگی ذهنی چجوری باید آرام بشم و بتونم هدف خودمو و علایق اصلیمو انتخاب کنم و وقتی یکیو انتخاب کردم نگران اون یکی نباشم و و اونو راحت پیشرفت بدم
    لطفا اگر میتونید یه مقاله مفصل برای اشخاص اینجوری بذارید اشخاصی که استعدادها و توانایی های زیادی دار. و هیچ وقت روی یک کار تمرکز نکردن و هر وقت با انرژی رفتن سراغ کاری اونو ول کردن و همیشه در فکر این هستن که باید کدومو دنبال میکردن و باید کدوم هارو از این پس دنبال کنن
    ممنونم

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      با سلام و تشکر از حسن توجه تان
      دوست عزیز معمولا هر فردی با یک استعداد ذاتی به دنبا می آید و رفتن به دنبال مسیر استعدادش دقیقا مسیر موفقیت اش هم هست؛
      اگر میخواهید بدانید واقعا استعداد ذاتی شما در چیست، کافیست یک سری به خاطرات دوران کودکی تان بزنید. دوست داشتید زیاد تحرک داشته باشید؟ بهتر صحبت میکردید؟ میتوانستید وسایل و ماشین آلان کوچک بسازید و …؟

  4. کاربر سوخت جت مد می‌گوید

    با تشکر از مطلب خوبتون

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**