مهم‌ترین اصول سرمایه گذاری برای تازه‌کارها – از زبان پیتر لینچ

اگر ذره‌ای در محیط سرمایه‌گذاری علاقه‌مند بوده باشید و به مطالعه و پیگیری پرداخته باشید امکان ندارد که پیتر لینچ را نشناسید. آقای لینچ یکی از بزرگترین سرمایه‌گذارانی است که دنیا به خودش دیده است.موفقیت‌های او باعث شد که زودتر از موعد یعنی در سال ۱۹۹۰ در سن ۴۶ سالگی بازنشسته شود. او که در چند شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری‌های بسیار موفق و سودآوری داشته است. خود نیز صاحب چند شرکت سودآورد بود. کتاب‌های او نیز در صدر بهترین کتاب‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شوند و میلیون‌ها نسخه از آن‌ها در سراسر دنیا به فروش رفته است.

در این ویدیوی چند دقیقه‌ای از وی ۸ اصل سرمایه‌گذاری مهم و اصولی را یاد می‌گیرید که امکان ندارد آن‌ها را جای دیگری شنیده باشید این اصول را همیشه در کفه داشته باشید تا میزان ضرر را به حداقل و میزان سودتان را به حداکثر برسانید.

بازار بورس که خصوصا چند سالی است رونق زیادی در ایران به خود گرفته است بسیاری را مشتاق ورود به این بازار کرده است. اما نبود آموزش های درست در این زمینه هنوز هم یکی از خلاهای بزرگ در اقتصاد ماست. لینچ که یکی از غول‌های سرمایه‌گذاری دنیاست این اصول را بدون پرده برای شما بازگو می‌کند که در هر موقعیتی می‌توانید از آن استفاده کنید. این اصول جهانی هستند و ربطی به شرایط و کشور و موقعیت ندارند.

↓ مشاهده ویدیو ↓

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**