با این سه اسلحه یک انقلاب درونی رقم بزنید و بر دولت زندگی‌تان حکومت کنید

مثبت بودن، مسئولیت‌پذیری و کنترل راه

کار کار و کار. این چیزی است که همه ما مشغول به آن هستیم. عده‌ای ناراحت از شغلی که دارند و عده دیگری متعجب از اینکه چرا کار آن‌ها در نهایت به موفقیت زندگی‌شان نمی‌انجامد.

برای رسیدن به موفقیت واقعی یک انقلاب لازم است. انقلابی بیرونی و درونی. انقلاب بیرونی احتمالاً شامل ترک شغل فعلی، کنار گذاشتن دانشگاه و شروع کردن یک مسیر جدید در زندگی‌مان باشد که برای هر کسی می‌تواند به حرکتی بسیار پرفشار و ترسناک تبدیل شود.

وقتی تمام پل‌های پشت سر را خراب می‌کنیم تا دیگر به خود قدیممان بازنگردیم. گویی ما عزم خود را جزم کرده‌ایم که از وضعیت فعلی کوچ کنیم تا به سرزمین رؤیاها برسیم. تمام این ترس‌ها نمی‌تواند برای یک کارآفرین مشتاق خیلی هم بزرگ باشد.

اما این به تنهایی کافی نیست. ما به انقلابی درون در وجودمان نیز نیاز داریم. زیرا قبل از هر چیزی باید شخصیت ما آماده قدم گذاشتن در یک راه جدید شود. همه کارآفرینان بزرگ می‌دانند چند اصل ساده را برای شروع دست یابی به موفقیت بیان می‌کنند. مواردی که باید بخشی از انقلاب درونی ما شود.

برای یک انقلاب درون تنها به این سه اسلحه نیاز داریم:
مثبت بودن، مسئولیت‌پذیری و کنترل راه

 

3 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت مه می‌گوید

    سلام ممنونم سپاسگزارم از انسان هایی که مطالبشان راهگشاست نه وقت کش خدا خیرتان دهد

  2. کاربر سوخت جت iyan می‌گوید

    مثل هميشه عالي عزيز دلم

  3. کاربر سوخت جت ید می‌گوید

    خداماراکامل خلق کرده نبایدناقص عمل کنیم .

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**