تنها راز دستاورهای بزرگ – یک حقه‌ی ذهنی قدرتمند برای دستاوردهای بزرگ – ارل نایتینگل

ارل نایتینگل نویسنده و سخنران آمریکایی یکی از قدیمی‌ترین و معروف ترین اساتید موفقیت جهان است که درسها و آموزشهای او زندگی افراد زیادی را متحول کرده است. وی مربی چندتن از بزرگترین اساتید موفقیت در دنیا مانند باب پراکتور و جیم ران بوده است. بسیاری او را به عنوان پدر علم موفقیت شخصی می‌شناسند.

در این ویدیوی کوتاه چند دقیقه‌ای رازی را به شما به اشتراک می‌گذارد که شما را از سردرگمی نجات می‌دهد. یک حقه‌ی ذهنی ساده و کارآمد که وی معتقد است تقریبا همه‌ی افراد موفق برای رسیدن به موفقیت از آن استفاده کرده‌اند را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید از همین امروز امتحان کنید و نتایج‌ش را در عرض چند روز ببنید.

آقای ارل نایتینگل سال‌هاست که فوت کرده است اما ویدیوها و آثار نادر صوتی ایشان هنوز هم به عنوان یکی از جذاب‌ترین و درست‌ترین منابع رشد و موفقیت فردی شناخته می‌شود.

این ویدیو یکی از کوتاه‌ترین و مهم‌ترین ویدیوها به جا مانده از وی است. نتیجه می‌ماند دست شما. یادتان باشد که فقط یاد گرفتن مهم نیست باید عمل کنید. به توصیه‌ی این ویدیو عمل کنید و باور کنید که نتایج ساده‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید وارد زندگی‌تان می‌شود.

 

↓ مشاهده ویدیو ↓

3 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ین می‌گوید

    عالی….

    فقط! تمرکز داشتن و اراده انجام دادن تکنیک ….
    خیلی ها گول ساده بودن این تکنیک ها رو میخورن و انجامش نمیدن یا هم که انجام میدن ولی ادامه نمیدن!
    فقط تمرکز! داشتن روی همین یه دونه تمرین خودش میتونه خیلی تغییرات دلخواه رو به دنبال داشته باشه ..

  2. کاربر سوخت جت 2180 می‌گوید

    سلام سوخت جتی های عزیز
    احساس میکنم ی جای کار میلنگه چون موقع فوتبال بازی کردن خیلی ها احساس میکنن که توی فلان تیم یا فلان باشگاه دارن فوتبال بازی میکنن ولی به اون جایگاه که احساس میکردن نمیرسن چرا؟

  3. کاربر سوخت جت مد می‌گوید

    زندگی خیلی کوتاهتر ازاونچیزیه که نخواییم بهترینارو داشته باشیم
    عجب کلیپ زیر خاکی والبته کارآمدی من خودم میخواستم تو همین شغلی که هستم باشم پس واقعا مثل اون اشخاصی که این شغل رو داشتن عمل میکردم لباس میپوشیدم راه میرفتم و واقعا هم بهش رسیدم البته اون موقع به چیزای خیلی کوچکتری فکر میکردم

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**