25 تکنیک فوق حرفه ای و برتر مدیریت زمان که فقط افراد حرفه از آن خبر دارند (خلاصه شده در یک مقاله)

25 تکنیک فوق حرفه ای و برتر مدیریت زمان

از سخت ترین و البته قدرتمندترین تکنیک های دنیای موفقیت، مدیریت زمان است…
چطور از 24 ساعت روزانه تان استفاده میکنید؟
آیا تکنیک هایی بلدید تا بتوانید نهایت استفاده را  از این 24 ساعت ببرید؟

اگر به تازگی کسب و کاری راه اندازی کردید و یا کاری جدید شروع کردید، اولین و تنها مهارت مهم در شروع به آن نیاز خواهید داشت، مدیریت زمان است. زیرا به کمک مدیریت زمان میتوانید بهترین کارها را در صحیح ترین زمان ممکن به پایان برسانید.

اکثرمان بلد نیستیم زمان مان را مدیریت کنیم.
نه در مدرسه و نه در دانشگاه هیچکس به ما آموزش نداده چطور زمان مان را مدیریت کنیم…

بنابراین هرآنچه که از مدیریت زمان در ذهن داریم، تفکر غالبِ بعضی افراد مادرزادی بلدند زمانشان را مدیریت کنند, است. به اشتباه فکر میکنیم مهارت مدیریت زمان تنها یک استعداد خدادادی است… در صورتی که اصلا اینطور نیست !

مدیریت زمان یک مهارت است.
یعنی اینکه باید یادبگیرید و با تمرین زیاد در آن متخصص شوید.

برای مثال ، مدیران شرکت های بزرگ دنیا مانند Apple، Microsoft، IBM و … بیش از مدیران شرکت های معمولی باید در طول روز کار انجام بدهند ! این افراد نیاز به مهارتی دارند تا به آنها کمک کند اگر دیگران در طول روز 3 کار مهم انجام میدهند این افراد 30 کار مهم انجام دهند !

شاید تعجب کنید، اما آنها مجبورند !

پیتر دراکر

حتی اگر شما به تکنیک های مدیریت زمان مجهز شوید و یادبگیرید چطور از آن استفاده کنید، احتمالا یک روز پر مشغله با ساعات کاری تا دیروقت و خسته کننده به یک صبح تا ظهر کاری تبدیل خواهد شد !

میدانید چرا؟ چون شما یادمیگیرید چطور بهترین استفاده را از زمانتان ببرید.
برای مثال اگر هنگام صبح ذهن شما بانشاط و آماده دریافت اطلاعات است، مطالعات تان را در هنگام صبح برنامه ریزی میکنید و با اینکار به جای 3 ساعت زمان برای مطالعه در شب به 30 دقیقه زمان برای مطالعه در هنگام صبح تقلیل پیدا میکند… این یعنی 2.5 ساعت زمان اضافی در دستان شما !

ما در این مقاله میخواهیم به شما یاد بدهیم چطور در طول روز بیش از 10 ساعت زمان اضافه بدست آورید ! شما به کمک تکنیک های فوق پیشرفته ای که در ادامه خواهید خواند، تبدیل به یک فرد حرفه با مهارت تخصصی مدیری زمان خواهید شد.

هرکدام از تکنیک هایی که در ادامه میخوانید، خلاصه و نسخه کاربردی از تکنیک هایی با پشتوانه علمی و مکتوب شده در کتب مختلف است. شما نیاز به توضیح اضافه و چــرا های این تکنیک ها ندارید، فقط کافیست بدانید چطور باید از آنها استفاده کنید.

در انتهای این مقاله، توصیه های مفیدی که مدیران 500 شرکت برتر برای مدیریت بهتر زمان توصیه کرده اند آمده است، آنها را نیز یادداشت کنید و تا یک هفته هر روز مرور کنید تا ملکه ذهن تان شوند.

آماده اید به بانک تکنیک های مدیریت زمان متصل شوید؟ 

مطالب بیشتر در مورد مدیریت زمان و 25 تکنیک فوق حرفه ای و برتر مدیریت زمان ؟ این ها را حتما بخوانید :

حتما ادامه 25 تکنیک فوق حرفه ای و برتر مدیریت زمان را بخوانید.

 

 

 

7 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ری می‌گوید

    من افغانستان زندگی میکنم چطوری حساب رو پرداخت کنم

  2. کاربر سوخت جت ahco می‌گوید

    در انتهای این مقاله، توصیه های مفیدی که مدیران 500 شرکت برتر برای مدیریت بهتر زمان توصیه کرده اند آمده است، آنها را نیز یادداشت کنید و تا یک هفته هر روز مرور کنید تا ملکه ذهن تان شوند.
    من نمی تونم این توصیه هارو پیدا منم !!!

  3. کاربر سوخت جت ei90 می‌گوید

    با سلام خدمت شما نویسندگان این سایت پرمحتوا و مفید.
    واقعا جای اینچنین سایت هایی در ایران بسیار خالی بود،انشا ا..
    در کارتون روز به روز موفق باشید.

  4. کاربر سوخت جت 007 می‌گوید

    سلام عزیزم ببخشید شما نوشتین 25 تکنیک برتر ولی تا تکنیک شماره 11 اینجا هست. اون تکنیک هایی که تو متن بهشون ارجاع داده شده هم شامل میشه؟

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      خیر، ادامه تکنیک ها در قسمت دوم مقاله تقدیم حضورتان میشود

  5. کاربر سوخت جت At می‌گوید

    سلام من مرحله دو رو انجام دادم،وهزینه 12تومن از حسابم کسر شد،اما سایتتون برام باز نمیشه کد رهگیری هم بهم داد و رسید هم داد
    93994
    متاسفانه وقت رفتن به بانک ندارم میشه از طریق سایت شما پیگیری شه؟

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      با سلام
      دوست عزیز در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت شما ،ایمیلی از طرف درگاه برایتان ارسال خواهد شد که در آن شماره تراکنش تان موجود هست؛ اگر شماره تراکنش را دریافت کردید، بفرمایید تا مشکل اکانت تان را برطرف کنیم و اگر این ایمیل حاوی شماره تراکنش را دریافت نکردید، یعنی پرداخت شما با موفقیت انجام نشده و به زودی وجه کسر شده از طرف بانک به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**