چگونه مدیریت زمان کنید؟ فقط این 9 تکنیک معروف و کاربردی را یادبگیرید

بهترین تکنیک‌های مدیریت زمان

ما هر روز 24 ساعت در اختیار داریم. اما به زندگی برخی که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که طوری از آن استفاده می‌کنند که گویی دو برابر ما وقت دارند. برخی با حجم کار زیادی که دارند بازهم انگار قدرت کنترل زمان در دستشان است. شاید مدیریت زمان فقط در افسانه‌ها اتفاق بی افتد. چیزی که فیزیکدان‌ها آرزویش را دارند،

[bs-quote quote=”هر ده دقیقه برنامه‌ریزی درست، ده ساعت از وقت‌تان را صرفه‌جویی می‌کند” style=”default” align=”left” color=”#6a11b2″ author_name=”برایان تریسی” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2019/07/برایان-تریسی.jpg”][/bs-quote]

اما مدیریت زمان یک اتفاق کاملاً واقعی است که جز اصول اصلی هر انسان موفقی به حساب می‌آید. اگر شما مثل بیشتر افراد جامعه در مدیریت زمان خودتان مشکل دارید. این بار می‌خواهیم یک برنامه مفید را که مجله سرشناس Forbes به عنوان بهترین مدل مدیریت زمان معرفی کرده برای شما بیان کنیم تا بتوانید کنترل این 24 ساعت ارزشمند را در دستتان بگیرید.

به گفته برایان تریسی در مورد بهترین تکنیک‌های مدیریت زمان خوب توجه کنید.

 

 

بهترین تکنیک‌های مدیریت زمان
که بعد از استفاده فکر می‌کنید زندگی‌تان دو برابر شده است!!

 

 

6 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    سلام ممنون مقاله عالی بود

  2. کاربر سوخت جت m می‌گوید

    سلام ممنون مقاله عالی بود

  3. کاربر سوخت جت وه می‌گوید

    کمبود زمان ممکن است ناشی از واگذار نکردن کارها به دیگران نیز باشد.
    ما خیلی وقت‌ها در واگذار کردن کارها به دیگران، ضعیف عمل می‌کنیم. یا کارها را به شکل نامطلوبی به دیگران واگذار می‌کنیم که در نهایت زحمت خودمان دوچندان می‌شود. آیا تا به حال شده از کسی بخواهید که برای صرفه جویی در وقت، به جای شما یک پیراهن را برایتان بخرد و جدای از زحمت و منتی که برای شما ایجاد شده، وادار شوید بعداً برای تعویض مراجعه کنید و وقت زیادی را صرف چانه زنی و متقاعد کردن فروشنده به تعویض لباس کنید؟

    یا آیا شده است که نامه‌ای را برای تایپ به همکار خود بدهید و ببینید که مدت زمانی که صرف ویرایش و غلط گیری نامه می‌شود بیشتر از زمانی است که خودتان برای تایپ نامه صرف می‌کنید؟

    ناتوانی در تفویض اختیار و واگذاری نادرست و غیرحرفه‌ای کارها به دیگران، باعث می‌شود که در نهایت بسیاری از ما به این نتیجه برسیم که بهترین روش صرفه جویی در زمان، این است که کارها را خودمان انجام دهیم و از آنجا که به هر حال ، ظرفیت ما در انجام کارها محدود است، نهایتاً احساس می‌کنیم مدیریت زمان، آن کلید طلایی است که می‌تواند چنین مشکلی را برای ما حل کند.

  4. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    مقاله عالی بود

  5. کاربر سوخت جت مد می‌گوید

    خیلی عالی با مطالعه این مطالب کاملا سرحال میشوم

  6. کاربر سوخت جت rdad می‌گوید

    سلام ممنون از مقاله عالی
    مدیریت و برنامه ریزی درست زمان خیلی مهمه و از اون مهمتر عملگرا بودنه همونطور که حتما شنیدید یه برنامه ساده که اجرا بشه خیلی بهتر از برنامه عالی هست که فقط نوشته بشن

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**