جادوی بعد سوم آنچه افراد موفق دیده اند اما نمیتوانند بر زبان بیاورند؟

اما شما برای موفقیت لازم دارید بدانید...

[بروزرسانی شده]

«دکترها تنها کاری که در تشخیص بیماری ما انجام میدهند، نگاه کردن ما از روبرو است… کاری که خودمان نمیتوانیم انجام دهیم.» این جمله طنز کمدین معروف آمریکایی جــیم کــَری شاید زمانی باعث شده عده ای در سالن تئاتر بخندد، اما واقعیتی تلخ است.

به راستی چرا زمانی که مشکلی در زندگی مان داریم و هزاران بار در مورد چگونگی حل آن فکر کردیم، نقشه کشیدیم، رویاپردازی کردیم، تحلیل و بررسی کردیم و … نتوانستیم پاسخ آنرا پیدا کنیم؟ اما… در خیابان دوستمان را دیدیم و وقتی مشکل مان را به دوستمان گفتیم همان لحظه راه حل نهایی را که به دنبالش بودیم را به ما پیشنهاد میدهد !

و یا دانش آموزی کنکوری را تصور کنید استعداد بالایی دارد و برای امتحانات درس میخواند، اما موفق نمیشود… نزد یک مشاور تحصیلی میرود، مشاور یک برنامه درسی به وی میدهد و او موفق میشود؛ اما تعجب میکند چون برنامه مشاور تحصیلی اش فرق آنچنانی با برنامه خودش نداشت…

این دو نمونه فقط بخش خیلی کوچکی از انبار نمونه هایی است که هرکدام مان در زندگی شخصی مان با آنها برخورد داشتیم و میدانیم چنین اتفاقی می افتد. راجع به موضوعی چند روز، ماه یا حتی سال فکر میکنیم اما پاسخ آنرا از میان کلمات فردی که هیچوقت فکر نمیکردیم بتوانند راجع به مشکل به ظاهر لاینحل مان راه حلی داشته باشند، می شنویم.

این پیشآمدها، اتفاقی نیستند.

در واقع در پشت نقاب عجیب و غریب آنها، یک جریان منطقی و منظم وجود دارد؛
کافیست به آن دست پیدا کنید تا دیگر هیچ مشکل، سوال و مسئله ای در زندگی تان وقت گیر نباشد و جواب هر سوالی را که خواستید در کمترین زمان ممکن بدست آورید.

تمام افراد موفق دنیا نیز به این مسئله آگاهی کامل دارند.
برای مثال استیو جابز تا آخرین لحظه عمرش، معتقد بود خودش باید مشکل پیش آمده از بیماری اش را حل کند زیرا تمام مشکلات زندگی و کاری اش را تا آن زمان به این روش حل کرده بود.

حتی از ادیسون نیز مدارکی حاوی استفاده از این روش برای پیدا کردن سوالات سخت جهت کشف و اختراعات انقلابی اش بدست آمده و مورد تایید قرار گرفته است.

امروزه افراد سرشناس و موفق زیادی به صورت کاملا آگاهانه از این روش استفاده میکنند برای مثال : بیل گیتس؛ با اینکه اکثر اوقات در مسافرت است تمام مشکلاتش را حل میکند، اپرا وینفری هم مسائل مهم زندگی اش را به کمک این روش پاسخی برایشان پیدا میکند.

یا دونالد ترامپ که این روزها نامش با جنجال مترادف شده بیش از 70% زمانش را در زمین گلف میگذراند؛ مردم فکر میکنند او بازی میکند، اما در واقع هدفی مهم تر دارد. مایکل بلومبرگ، وارن بافِت و …

تمام این افراد تنها از یک راز آگاهی داشتند.
رازی که حتی فیلسوفان و بزرگ مردان گذشته نیز آنرا کشف کرده بودند و آثاری جاودانه از خود به جا گذاشتند و این روش رازآلود را به زبانی غامض و پیچیده به نسل های بعدی منتقل کردند.

اما در این مقاله میخواهیم این راز را یکبار برای همیشه فاش کنیم.
شما پس از خواندن این مقاله به مهارت و تکنیکی تجهیز خواهید شد که بیش از 80% مشکلات لاینحل زندگی امروزه تان را قادر خواهید بود شخصا به تنهایی حل کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ تمام پرسش هایی را که به پاسخ آنها نیاز دارید بدست آورید.

جادوی بعد سوم

آنچه افراد موفق دیده اند اما نمیتوانند بر زبان بیاورند؟ اما شما برای موفقیت لازم دارید بدانید :

در همین زمینه، نوشته های زیر را توصیه میکنیم بخوانید :

29 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت طع می‌گوید

    سلام با آرزوی موفقیت برای تیمتون
    ایکاش تو وبسایتتون کتاب هم برا خرید داشتید کتابایی که معرفی میکنید تو مقالهاتون عالیه اگه بشه معرکه هست یا مجله هفتگی سوخت جت بدید بیرون
    ممنون از وبسایت کاربردی و مفیدتون

  2. کاربر سوخت جت 7835 می‌گوید

    واقعا عالی بود،وقتی به عنوان یه شخص دیگه در مورد خودت قضاوت میکنی قطعا به جواب و راه حل بهتری میرسی

  3. کاربر سوخت جت zavi می‌گوید

    :))
    بنده ی خدا
    اینم بدرد نخور بود .
    همین مونده بود اینجا هم از قانون راز بگید :))
    سرنوشتت همیشه دست خودت نیست حالا تو بیا بگو هست .
    بعدشم چیزی به اسم سرنوشت قبول ندارم در واقع هر چی بشی دو دقیقه دیگه سر تصمیم الانت یا تصمیمی که یکی دیگه راجبه تو گرفته .

  4. کاربر سوخت جت iraz می‌گوید

    واقعا عالی بود..خیلی ممنون..

  5. کاربر سوخت جت adeh می‌گوید

    جالبه.من این قضیه رو فهمیده بودم و ازش تو حل مشکلاتم با همسر و دوست دخترام استفاده میکردم.به اونا میگفتم من رو دکتر نبیزاده صدا کنن و راحت حرفشون رو راجع به دوستشون که خودم بودم بزنن و خودمم از اسم خودم به عنوان سوم شخص استفاده میکردم که اون لحظه اونجا نیست.و باور کردنی نبست که همیشه همه مشکلات حل میشد.نمیدونستم یه روش علمیه و بهش میگن بعد سوم.ولی واقعا جواب میده.حتی اگه همه روز رو با خودت مثل سوم شخص برخورد کنی بهتره.شاهین خوبه.شاهین اشتباه کرد.و . . . به دوستان توصیه میکنم تو دعوا و بحث سوم شخص بشن (مشاور خانواده )و بزارن طرف مقابل حرفشو بگه.کاملا ج میده و نتیجش رو خواهید دید.
    ممنون خیلی ممنون بابت همه ی مطالب ارزشمندتون

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      با سلام و تشکراز دیدگاهتون، بله حتی در طول روز هم میتوان از این روش استفاده کرد.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**