آسان ترین روش برای خواندن زبان بدن دیگران – تکنیک ماتریکس

آسان ترین روش برای خواندن زبان بدن دیگران
تکنیک ماتریکس

 

همیشه میگن تو دنیا، آدم ها 2 دسته اند :
دسته اول اونایی که میدونن جزئی از دو دسته اند
دسته دوم اونایی که نمیدونن

از قدیم دوست داشتیم مردم رو دسته بندی کنیم. بخش بندی کنیم. این خوبِ، اون بدِ. این دوست منِ، اون دشمنِ منِ؛ تا هربار راجع آنها فکر نکنیم، هربار مغزما نخواهد مجددا تمام رفتار های آنها را تحلیل کند و خسته شود. البته این روش در مورد قضاوت آدم ها همیشه کارساز نیست اما،
اگر میخواهید به سادگی به درون افراد پی ببرید، به عقیده دکتر تونی آلساندرا (Dr. Tony Alessandra) نه تنها مفید است، بلکه فوق العاده کار شما را ساده تر خواهد کرد.

شما میخواهید یک متخصص زبان بدن شوید، اما دوست ندارید به صورت علمی و ریشه ای با خواندن کتاب های مرجع و فیلم ها بلند آموزشی آن هم فقط به صورت تئوری متخصص این مهارت شوید، یک روش ساده اما کاربردی میخواهید. روشی که بتوانید راحت آنرا یاد بگیرید، همیشه از آن استفاده کنید و 80% چیزهایی که دنباش هستید از نوع سبک رفتاری طرف مقابلتان برای هماهنگی رفتارتان با او، بدست آورید.

زیرا؛ شما اگر بتوانید سبک رفتاری طرف مقابلتان را بدانید، خواهید فهمید چطور باید با او ارتباط ایجاد کنید که پاسخ مثبت دریافت کنید، چطور باید او را در حالت دفاعی قرار دهید، چطور او را به صحبت وادارید و … زبان بدن، یکی از مهم ترین مهارتهای کارآفرینان، فروشندگاه، بازاریابان و مذاکره کنندگان است. اگر این افراد در پیشه خود از آن سود میبرند، شما هم میتوانید نه تنها در کارتان بلکه در زندگی عادی تان یک متخصص برقراری ارتباط با هرکسی باشید.

شما در این مقاله روش ماتریکس برای خواندن زبان بدن را میخوانید. این روش مورد استفاده دکتر تونی آلساندر است که شما را به سادگی تبدیل به یک متخصص زبان بدن خواهد کرد.

در همین زمینه، مطالب زیر را حتما بخوانید :

 

6 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت کی می‌گوید

    سلام خیلی کلی و خلاصه بود و عمل کردن با تنها خواندن این چند خط کار سختیه ولی برای داشتن اطلاعات اولیه در این موضوع مقاله کافی نه ولی قابل تاملی بود برای تحقیق بیشتر در این موضوع
    سپاس

  2. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    کاربردی بود اگرچه به تمرین زیادی نیاز داره تا بتونیم در لحظه تحلیل کنیم و تصمیم بگیریم

  3. کاربر سوخت جت a.sa می‌گوید

    سلام .
    ممنون از مقاله هاتون واقعا عالی هستن .
    میخواستم بپرسم ایا مشاوره هم دراین سایت هست یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      خیر دوست عزیز، فعلا موجود نیست.

  4. کاربر سوخت جت ni16 می‌گوید

    اين چه جور مقاله نوشتن؟! فقط مقدمه اي از بحث مي گيد و نتيجه گيري! الان دقيقا چي بايد مي فهميديم از اين مطلب؟ اينكه ادما چهار تيپن؟!

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      3 پاراگراف آخر رو دوباره بخونید

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**