چرا دقیق‌تر کار کردن از سخت کار کردن مهم‌تر است اما فقط 5% مردم آنرا میدانند؟

و 95% مردم با اینکه سخت کار میکنند نتایج بزرگی بدست نمی‌اورند...

اگر از خوانندگان قدیمی وبسایت سوخت جت باشید، حتما به این نتیجه رسیده‌اید که ما شدیدا مخالف سخت کار کردن هستیم و در مقاله «شما نباید سخت کار کنید» و «چرا اکثر مردم با اینکه زیاد کار میکنند اما هیچوقت پولدار نمی‌شوند؟» کامل راجع‌به این موضوع صحبت کردیم و گفتیم سخت تلاش‌کردن با سخت کارکردن زمین تا آسمان فرق میکند…

اما می‌خواهیم در این مقاله به شما بگوییم که حتی دقیق کار کردن از اهمیت بالاتری نسبت به سخت‌تر کار کردن برخوردار است و اگر شما بتوانید هوشمندی را در شیوه کار کردنتان اعمال کنید، نیاز نیست که فشار بیش از حد کاری را هم تحمل کنید !

درواقع بهتر است این‌گونه بگوییم، زمانی که ما یک کار را با برنامه‌ریزی صحیح و درست انجام می‌دهیم کار تمام شده است.

اما هنگامی که ما کار را بد انجام دهیم، چندین بار دیگر باید وقت بگذاریم و کار بد را اصلاح کنیم؛ این یعنی صرف وقت و هزینه بیشتر.

پس تمرکز اصلی ابتدا باید روی دقت کار باشد، اگر کاری به دقت انجام شود آن وقت زحمت و رنجی که در راه انجام دادن آن متحمل خواهیم شد ارزشمند خواهد بود.

برای بالا بردن دقت کار نیاز باید چه کنیم؟


در همین زمینه مطالب زیر را هم حتما بخوانید :

3 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ری می‌گوید

    سلام
    نکته‌های خیلی خوبی بیان شده بود.
    شخصا با آموزش کارکنان به شدت موافقم.
    بسیار عالی بود.
    سپاسگزارم^^

  2. کاربر سوخت جت ش می‌گوید

    سلام یه نقد بکنم از سایت
    سایت دیگه مث روزای اولش نیست دیگه خبری از مطالب مقاله های جذاب داغ و عنوان ها و کاور های جذاب نیست . فقط مطلب میزارین که چیزی گذاشته باشین سایت به روز بشه.
    من اوایل هرروز به سایتتون سر میزدم الان هفته ای شاید یه بار اونم سرسری در حد 5 دقیقه (سایت مث بقیه سایتا هم خودش هم مطالبش کلیشه ای و نچسب شده )

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      با سلام؛
      دوست عزیز مطالب، دقیقا در همان سطح هستند، اما تفاوت در این است که شما «پیشرفت» کردید؛ در طول این مدتی که مطالب را هر روز خواندید، حال دیگر شاید مطالب برای شما کمی ساده به نظر برسند چون قبلا در مقالات قبلی موضوعات مشابه را مطالعه کرده‌اید.

      برای شما دوستان عزیزی که مدت زیادی با ما همراه بودید و مطالب بروزتر و تخصصی‌تری لازم دارید، خبرهای خوبی داریم که به زودی اطلاع‌رسانی میشود…

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**