قلب شکسته شما انگیزه قدرتمند شماست ! (چطور؟)

 

تا حالا با تجربه قلب شکسته آشنا شدید؟ احتمالا بله…
همه مان تجربه اش کردیم؛ وقتی از یک رابطه عمیق، کنار گذاشته میشوید. از جمع دوستی صمیمی تان حذف میشوید، محصول تان را نمی خرند و مسخره تان میکنند یا اصلا شما را از شرکتی که خودتان ساختید بیرون میکنند (مثل تجربه قلب شکسته استیو جابز !)

در چنین مواقعی، احتمالا خیلی غمگین می شوید؛
تمام آمال و آرزو هایتان بر آب میروند، رویاهایی که داشتید پوچ از آب در می آیند و احساس میکنید زندگی تان را باختید… دیگر چیزی برای زندگی کردن برایش ندارید.

این نقطه، نقطه حساسی از زندگی تان است. چون احساس غم، یک حس طبیعی پس از شکست است… آن هم شکستن قلب (قلب شکسته یک اصطلاح برای زخم های روحی است) حساس ترین نقطه بدن (روح !) انسان…

خب، بعد از تجربه احساس غم، چه کار باید بکنید؟
اکثر مردم هیچ انتخابی ندارند. آنها اصلا نمیدانند که باید انتخاب کنند. برای همین انتخاب میکنند که انتخاب نکنند و هم چنان در این احساس بمانند.

این افراد یکی از فعالیت های روزانه شان این است که خاطرات شان را مرور کنند و افسوس بخورند. آنها ساعت ها در گذشته زندگی میکنند و تمام تجربیات را به صورت ذهنی تکرار میکنند. این دسته از افراد نه تنها هیچ گامی در جهت پیشرفت دیگر بر نمیدارند، بلکه هر روز پسرفت میکنند.

اما دسته دوم (که شما جز این دسته هستید… یا قرار است باشید)
افرادی هستند که از این حقیقت زندگی آگاه اند «هرآنچه مرا نکشد، قوی ترم کند.» این افراد، از این تجربه زندگی شان استفاده میکنند، چون میدانند اهداف والاتری از زندگی برای آنها مقرر شده.

آنها میدانند اگر در رابطه ای شکست خوردند، دلیلی بالاتر و عمیق تر از آنچه خودشان فکر میکردند وجود دارد و آن هم چیزی است که رویا هایشان در زندگی هدایت میکنند.

 

وینس لومباردی
وینس لومباردی

 

اگر برگردیم به مثال استیو جابز؛
استیو جابز توسط هیئت مدیره شرکتش، اخراج شد.
او شکست خورد، یک شکست بزرگ. شکستی که هرکسی را میتواند از پای در بیاورد. اما او چه کرد؟ استیو، از دسته دوم افراد بود که گفتیم.

استیو نه تنها متوقف نشد، بلکه شرکت NeXT را راه اندازی کرد. شرکت Pixar را در بهترین حالت خرید و با این دو به یک قدرت مطلق دیگر در صنعت انیمیشین سازی و کامپیوتر تبدیل شد.

بعدا شرکت اپل (بدون استیو جابز) در سرازیری شکست بزرگ نزدیک میشد که مجددا از استیو خواستند که برگردد به اپل؛ استیو این کار را کرد. برگشت و به مدیر عامل اصلی اپل تبدیل شد، اکثر سهام آنرا خرید و اپل را به اوج پیشرفت خود رساند.

به این نکته باریکی که در پشت شکست بزرگ استیو جابز و شکست زندگی خودمان هست، دقت کردید؟

همیشه یک هدف والاتر وجود دارد
که در پس اتفاقات زندگی نهفته و ما را به سمت رویاهایمان پیش میبرد
اما ما از آن آگاه نیستیم… !

در این مقاله میخواهیم شما را با این سیستم جالب کائنات آشنا کنیم و به شما بگوییم چطور میتوانید با یک قلب شکسته، به موفقیت های بزرگ تر برسید و به اهداف تان نزدیک تر شوید.

آماده اید از راز پنهان قلب شکسته تان آگاه شوید؟ شروع کنیم…

 

در همین زمینه، بخوانید :

3 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت 1968 می‌گوید

    این مقاله فوق العاده بود خیلی از مقالات سایت رو خوندم این یکی از سطح بالاترین مقالات بود.خدا قوت

    1. کاربر سوخت جت bari می‌گوید

      اگه میشه هر مقاله ای پول جذاگانه ای پرداخت بشه تا خونده بشه هم به نفع ماست هم به نفع شماست،من اشتراک ماهیانه یا سالیانه نمیخوام این مقاله رو میخوام چیکار باید انجام بدم؟

    2. کاربر سوخت جت اد می‌گوید

      من تازه شکست عشقی خوردم کسیوک دوسال باهاش بودمو خالصانه دوسش داشتم رو تو خیابون با کسی دیگه دیدم اس ام اس داد گفت پیام نده دیگه من نامزد کردم

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**