میخواهید به معنی واقعی کلمه زندگی کنید؟ این تمام چیزی است که لازم دارید…

معنای واقعی زندگی

این مقاله قرار است زندگی شما را برای همیشه تحت تاثیر قرار بدهد…
اگر میخواهید یک زندگی یکنواخت و پر از افسوس داشته باشید، لطفا به خواندن ادامه ندهید !

این نوشته برای تمام کسانی است که میخواهند وقتی 90 ساله شدند و به گذشته و زندگیشان فکر کردن حتی یک ذره هم احساس پشیمانی نکنند ‘ای کاش این کار را میکردم…’ ، ‘ای کاش عشق و علاقه ام رو دنبال میکردم…’ و جملاتی پر از افسوس ازین دست.

تا به حال جایی با کسی آشنا شدید که چنان غرق زندگی و لذت بردن از آن بوده که در خلوت با خودتان فکر کردید ‘اگر این زندگی میکنه… منم واقعا زندگی میکنم؟ یا دارم وقت میگذرونم…’

شاید هر روز این تیپ افراد رو ببینیم؛
شاید یکی از دوستانمان باشند، شاید همکارمان باشد یا شاید شخصیت یا الگوی زندگیمان باشد، خب مهم نیست. تنها چیزی که مهم است شناخت این افراد است… افرادی که نهایت استفاده را از زندگی شان میبرند و یک ثانیه از آنرا هدر نمیدهند.

میدانید اصل مطلب چیست؟
زندگی، وقتی که با لذت همراه باشد آسان تر میشود. وقتی از زندگی کردن لذت ببرید، مشکلات ساده تر میشوند. وقتی هر ثانیه از زندگی تان را با عشق زندگی میکنید، در زمان حال زندگی میکنید و خودتان را زیاد درگیر گذشته ای که گذشته یا آینده ای که هنوز از راه نرسیده، نمیکنید.

اما تمام این چیزها، در صورتی ممکن است که از زندگی تان لذت ببرید؛
لذت بردن از زندگی آسان نیست… نه اصلا آسان نیست. به اکثرمان هم از بچگی یاد ندادند زندگی کنیم برای همین هم افراد زیادی سعی دارند با پول، از زندگی شان لذت ببرند اما فقط درحال کسب لذت های آنی و زودگذر هستند.

 

ارنست همینگوی
ارنست همینگوی

 

عده دیگری هم هستند که سعی میکنند با خواندن کتاب ها و مطالعه خودشان بتوانند شناخت بیشتری نسبت به خودشان و این دنیا داشته باشند تا از زندگی شان بتوانند لذت ببرند. این راه، هم زمانبر است و هم حوصله زیادی میخواهد… پس چاره چیست؟

ما برای شما، چند راه میانبر و مستقیم به سمت یک زندگی لذت بخش را در این مقاله آماده کرده ایم که بدون نیاز به مطالعه زیاد، بدون نیاز به پول زیاد و بدون نیاز به فکر کردن مکرر بتوانید نهایت لذت را از زندگی تان ببرید.

این مقاله، مسیر یک زندگی لذت بخش و تکرار نشدنی را به شما نشان میدهد !
آیا آماده اید برای اولین و آخرین بار طعم واقعی یک زندگی شیرین را بچشید؟ شروع کنیم…

خب، آنچه در ادامه میخوانید، بهترین و معتبرترین راه هایی است که شما را به سمت یک زندگی لذت بخش هدایت میکنند. تمام گزینه هایی که میخوانید دارای پشتوانه علمی هستند اما ما در این مقاله فقط سعی کردیم نکات کاربردی و قابل استفاده از آنها را برای شما گردآوری کنیم…

در همین زمینه اگر خواستید بیشتر بخوانید :

امیدواریم که از مقاله معنای واقعی زندگی لذت برده باشید

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت hock می‌گوید

    خوب بود

  2. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    مقاله کليشه اي بود فقط مورد آخرش خوب بود

  3. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    سلام و عرض ادب خدمت همه عوامل سایت . ازتون یه خواهش داشتم که فایل صوتی جادوی قلم را بار دیگر برای دانلود قرار دهید.

  4. کاربر سوخت جت mehr می‌گوید

    بهترین هستید..! 😉

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**