چرا قانون جذب برایمان جواب نمی‌دهد؟ + نحوه صحیح استفاده

کسانی که برای اولین بار با فیلم یا کتاب راز آشنا می‌شوند و مفهوم قانون جذب را متوجه می‌شوند ممکن است بسیار هیجان‌زده شده و از نتایجی که می‌توانند به راحتی توسط این قانون به چنگ آورند خوشحال شوند.

شاید شما هم یکی از آن‌ها بوده‌اید که مدت‌ها پیش تصمیم گرفته‌اید که از قانون جذب استفاده کنید تا خواسته‌هایی که در زندگی دارید را محقق کنید، شاید با تمام وجود به خواسته‌هایتان فکر کرده‌اید و هر آنچه که یاد گرفته‌اید را به کار بسته‌اید تا بلکه به آن ماشین دلخواه یا شغل و آدم دلخواه زندگی‌تان برسید.

اما بعد از مدتی به جز ناامیدی چیزی در دست‌تان ندارید. نه تنها هیچ کدام از چیزهایی که مدت  زیادی است به آن‌ها فکر می‌کنید و رویاپردازی می‌کنید محقق نشده‌اند بلکه احساس می‌کنید که اگر زندگی عادی‌تان را بدون قانون جذب ادامه می‌دادید به نتایج بهتری می‌رسید.

مشکل از کجاست؟ اول از همه چیز قانون جذب مانند قانون جاذبه‌ی زمین یک قانون است و هزاران نفر به درستی از آن استفاده کرده و نتیجه گرفته‌اند پس دلیل اینکه ما از آن نتیجه‌ای نمی گیریم این است که خودمان به درستی آن را اجرا نکرده‌ایم.

در این پادکست به این می‌پردازیم که

  • چرا قانون جذب برای بسیاری جواب‌گو نبوده و نیست و نخواهد بود؟
  • چطور شما از این دسته نباشید؟
  • چطور روش درست استفاده از این قانون را یاد بگیرید و واقعا نتایج را در زندگی‌تان ببینید.

دانلود این پادکست

 

 

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت می می‌گوید

    درود بر شما من در ۳۲ سالگی که احساس می کردم دارم به سمت میانسالی می روم و بایست فکری برای دوران کهنسالی بکنم ، توسط شخصی بنام نعیم با مستند راز آشنا شدم شاید صد ها و هزاران بار آن را تا کنون که ۴۴ سال ام هست دیده باشم ، راه کار های زیادی جلو من باز میشد ولی در نهایت احساس می کردم قربانی و آلت دست دیگران برای رسیدن آنها ب خواسته هاشون بودم و در مورد خودم هیچگاه بجز مواد کوچکی مثل صاحب آپارتمان ۶۰ متری با منظره خوب جلو پنجره و در جای نسبتا خوب و استاد رساندن جوان های ۳۰ ساله به خواسته هاشون ، تجربیات چند شغل (تعمیر موبایل ۵ سال ، کرایه تاج گل و تفت ۱ سال ، گلخانه ۱ماه ، کناف ۶ سال و اکنون مسواری ۸ ماه) نشده ام ،موبایل ای بجز ۳ سال اولش و کرایه تاج گل و تفت از خودم بود و بذرش را در زمین خودم کاشته بودم ، بخاطر همین زیاد دیگه ب این مباحث خوش بین نیستم و مخصوصا وقتی پولی باشه ، ضمنا من وبینار پیروزی فکر شما را دیدم و تا الان تغییری حاصل نشده ، نمی دونم هزینه اش چقدره امیدوارم حلال کنید ایشالا پول دستم اومد پرداخت میکنم .

  2. کاربر سوخت جت ضا می‌گوید

    دقیقا به نکاتی اشاره شد که بعد از مدتی استفاده از قانون جذب درگیرش شده بودم! مرسی سوخت جت

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**